rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Lievä ot: Hyvin kulkee rahti. Perjantaina lähti paketti Massakusetsista (Clark's Corvair parts), viikonlopun aikana kulki reitin Memphis, Lontoo, Pariisi, Köln, Tukholma. Nyt on vapautettu Vantaalla tullista eli huomenna lienee perillä. Fedex economy. Eilen tuli lähettäneeltä firmalta sähköpostitiedote, että kuvernöörin määräyksestä kaikki paitsi elintärkeät toiminnot seis ainakin aluksi 7.4 asti, eli firma on nyt kiinni eivätkä vastaa edes sähköposteihin eikä puhelimeen.
     
  2. eldorado1973

    eldorado1973 Gearhead

    https://www.autodoc.fi/autonosat/tukivarren-hela-10672/chevrolet/evanda/evanda/18549-2-0

    Tilasin tuolta puslia rouvan Evandaan. 2004 Veronan alustan osat sopivat Evandaan 2003-2004.
     
    Muokattu: 24.3.2020
  3. xarper

    xarper Gearhead

    eldorado1973 ja jariha tykkäävät tästä.
  4. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Joo, ton autodocin kanssa täytyy joka palikka varmistaa viestillä valmistenumeron perusteella mitä tilaa, muuten ei sovi ikinä.
     
    ihka tykkää tästä.
  5. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Spareton kanssa ei auta edes puhuminen ja vaikka lähettää alkuperäisen varaosakuvan tai kuvan samanlaisesta osasta luonnollisessa ympäristössään. Tai auttaa mutta energiaa syövän viestittelyn ja kotimaassa tapahtuvan soittelun merkkiliikkeen varaosamyyjälle. Syyllistetään vielä että olet muuttanut rakennetta eikä osa ole alkuperäinen. Tietysti ihmetyttää että alkuperäisellä varaosanumerolla on myytävänä kahdenlaista tarvikeosaa. On tässä maalimassa tietysti muutakin mitä ei ymmärrä.
     
  6. ihka

    ihka 2nd gear

    Spareton kanssa meni heti alkajaisiksi hermot.
    Onneksi on AK24.fi
     
  7. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Sieltä minäkin olen tilannu vaikka mitä. Kaiken lisäksi onnistuneesti. Yhteen kyselyyn ne ei kyllä 4 tuuman pakoputken osista ole vieläkään vastannu vaikka viime kesällä laitoin viestiä. No kiirekös tässä, jos nyt tulevaks kesäks tiedon sais ku se rakentelu on vaiheessa vieläkin. Saattaa tosin olla että johtuu hieman persoonallisesta sähköpostiosoittestani että menee roskiin.
     
    ihka tykkää tästä.
  8. bathory

    bathory Gearhead

    Oon tuolta itekin tilannut osia. Mutta noi puslat vähän jännät kun ei tiedä mikä kuuluu mihin, kun tossakin autossa noita vakaajia on. Ja mun takaa sen keskimmäisen vakaajan eli aurauskulmansäätöntankon puslatilata, niin ainakin se alkuperäinen oli sellainen ei vaihdettava. Survoin väkisin sinne jonkun kumipaskan ja meni katsastuksesta ihmeellisesti läpi, mutta eihän se hyvä ole. Nyt laitan tilaukseen kaikki takapään vakaajan, mutta toki toisen puolen pusla jää uupumaan. Rockautossa ollut irtopuslia lainkaan.
     
  9. bathory

    bathory Gearhead

    Juu tukivarsia tosiaan saa rockautosta, joissa toki pusla toisessa päässä, niin sitä puslattoman pään puslaa ei oiken saa. Tosin valikoimaa on suomenkielisissäkin nettikaupoissa paljon, mutta en kyllä silti oikeita osaa ostaa :/
     
  10. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Rockauton nettikaupassa oon eniten tykännyt palvelun sujuvuudesta. Varaosien hakupuu on tosi helppo käyttää ja puhelimellakin, toisin kun esimerkiksi Motonetillä. Tai tuntuu että motonetin varaosahaku on helppo käyttää älypuhelimella mutta tietokoneella tosi sekava.. osansa varmaan tässäkin tekee se mainostaminen siinä seassa.

    Siitä syystä varmaan karsastan nuota uusia netin varaosapuljula, ovat aika sekavia.. vai oonko vaan liika yksinkertainen :D toimiiko nekin paremmin tietsikalla?
     
  11. bathory

    bathory Gearhead

    Tuli fedexiltä viesti, että kamaa tulossa, että tullaavatko he.
    No miksi kukaan niin haluaisi. Ylimääräistä kulua vaan. Näköjään tarvii silti laittaa viestiä tuonne jos haluaa itse tullata.
     
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Ti tilattu ja tänään täällä, toimii kuten aina.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  13. Hai

    Hai Double Gearhead

    MA tilattu ja tänään Vantaalla. Halvin rahti.

    Korona on purkanut turhat ruuhkat tieltä.
     
  14. jarona

    jarona Gearhead

    Luulen vieläkin että tämä koronsuovi ei vaikuta rahteihin.
    Itellä viinalasti viikon tulossa saksasta, juon itteni muuten mukavaksi..
     
  15. T5

    T5 Gearhead

    Eikös tuo ole ihan julkisestikin sanottu, että rahtiliikennettä eivät rajoita. Ja pakkohan sen rahdin onkin antaa liikkua, muuten voisi ruoka jne alkaa täältäkin loppumaan. Ja liikkuu rahaa edes vähän yrityksille ja sitä kautta ihan niin isoa syväkyykkyä ei tule talouteen.
     
    1purehell tykkää tästä.
  16. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Elikä keskustelun perusteella rock auto toimittaa ilman uhkailuja osia?
    29.3 illalla summit ilmoitti että lähettävät normaali kulutus asiakkaille vain asjakkaan vastuulla tavarat ja mikälli vastaan ottaja maa käännyttää tuotteet takaisin ajakas maksaa palautus rahdin joka kuulemna monin kertainen toimitus rahtiin verrattuna.
    Tämä ilmoitus tuli näkösälle vasta siinä vaiheessa kun olin hyväksyny klikannu pay pall maksamisen.
    En uskaltanut jatkaa vaan peruin ja tyhjensin ostoskorin nyt just mietin et mites nyt projekti jatkuu, oli noin 25 tuotetta mitä yritin tilata.
     
  17. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Vantaalla on tämä hyödyke tulossa
     
  18. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Siis Rockautosta? Ite laitan rastin ruutuu ja maksan tullin tilatessa.
     
  19. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Viikko sitten tilasin rockautosta voyageriin pissapojan säiliön. Nopea oli, monesti tilaus tulee muutama päivä arvioita aiemmin.
     
  20. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Mun rockauton paketti on ollu 18. päivästä asti jumissa jenkkilässä DHL:n terminaalissa
     

Kerro tästä muillekin!