grand marquis ovet lukkiutuvat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja manuel, 6.4.2020.

  1. manuel

    manuel Gearhead

    [​IMG] Oisko kellään tälläisesta tietoo? Kun avaan avaimella oven ja laitan auton käytiin ja olen lähtenyt hakemaan unohtunutta tavaraa niin pahus ovet menneet itsekseen lukkoon muutaman kerran.Mutta jos keskuslukosta oon avannu muut ovet niin ei ole menneet itsekseen lukkoon? oisko joku automaatti juttu joka sulkee ovet riittävässä nopeudessa? Relevikaa? 2000 model ois kyseessä.
     
    Muokattu: 6.4.2020
  2. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Itse lähtisin siitä, että kaivasin ohjeet miten sen automaattilukituksen saa pois.
    Itse en yhtään muista mitenkä se toimii mielestäni tarttee liikkua tai olla D tai R päällä, että lukitsee.
    Voi olla, että jos on lukinnut ja painat keskuslukosta auki niin ei lukita niitä sitten enää uudestaan.
    Itse olen ottanut kaikista missä on ollut tuommoinen "automaatio" valmistusmaasta riippumatta kun luo itselle vähintäänkin epävarmaa tunnetta kun itsekseen pätkii kiinni.
    Osaan sisältä itsekkin pistää lukkoon, jos sellainen olo tulee :rolleyes:

    Olisko juuri ollu mulla -96 town carin kanssa et muutaman kerran jaksoin antaa olla päällä kunnes oli se toinen tai kolmas kerta kun pomppasin autosta ulos ja takapenkiltä piti jotain kaivaa niin olihan vain kuskin ovi auki...

    Tuolta ohjetta :D
    https://itstillruns.com/disable-victoria-automatic-door-locks-5610925.html
     
  3. manuel

    manuel Gearhead

    Ok,kiitos avustasi. kokeillaan... iIse en pidä mistään automaattisista toiminnoista joita ei erikseen kuljettaja laita päälle.
     
    juko7 tykkää tästä.
  4. ameriikanteijo

    ameriikanteijo 3rd gear

    Joo sama täällä, raivostutttavia jotku nykyautojen toiminnot. Esim. joissakin tuulilasin pyyhkimien tihkuasento ei oikeasti ole tihkuasento, vaan se auto itte päättää millon pyyhkästä, ja muutama pisara tulee vettä niin pyyhin menee ihan villiksi ja alkaa huitomaan kuin rankkasade olis. Rauhattoman oloista pidemmän päälle, entinen tihkukytkin ja jopa säädettävä aika, oli loistava, tasaisella rytmillä meni.
     
  5. manuel

    manuel Gearhead

    Nyt tein ohjeen mukaisen poiston tosin sitä "beeb" ääntä ei kuulunut. Vaikuttaisikon kun vaihdoin orkkis mankan viime keväällä Kenwoodin tekeleeseen. No kesällä sit näkee toimiiko. Arkiautossa kun vetää valitsemilla p...d ja on pyyhijät päällä ni Viddu pyyhkäsee takalasin kaikki hiekkapaskat liikkelle, Hienoo... pitää vissii pyyhkijän varsi kiskoo irti.
     
  6. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Kiitos vinkistä, itsellä 1996 Lincoln joka satunnaisesti lukitsee ovet vaikka auto käynnissä. Kerran jäin talvella ulkopuolelle, kun menin skrapaamaan ikkunoita ja kuului "klak" ja ovet lukkoon ja auto käynnissä. Siinä onneksi on se numerolukko, mutta muistin vain oikeat numerot mutta en niiden oikeaa järjestystä, joten kohtalainen aika meni ennen kuin sain oven auki.
     

Kerro tästä muillekin!