Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. always bb

    always bb Gearhead



    Komeet venakopat, kelpais työhuoneen pöydälle
     
    malvasto, TN, esmi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Kouvola Swap & Meet 23.05.2015

    [​IMG]
     
    TopoTA, Stang_81, malvasto ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Muistin varassa kun vastailee niin sitten välillä tulee disinformaatiota mutta oliko niin että R/T koneet alkoivat -70 kolmekasikolmosesta ja -71 kolmeneljänollasta?
     
  4. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Viisammat korjaa mutta muistaakseni -70 ei r/t-malliin saanut 340, jos sen halus nii sitten piti valita ”urheilupaketti” 340 ja lopputulos näyttää ihan r/t:ltä konepelteineen mutta ei ole. Sitten -71 383 edelleen peruskone r/t:ssä mutta 340 sai valita optiona.
     
  5. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    GhostRider ja BHBS tykkäävät tästä.
  6. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    senverta oli ruottin auton hinta kohillaan et meni heti
     
  7. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Ja sarjassamme 'oi niitä aikoja' seuraavaksi:

    [​IMG]
     
    malvasto, TN, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. always bb

    always bb Gearhead

    [​IMG]

    SE malli
     
  9. GhostRider

    GhostRider 1st gear

  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itse en ole ikinä tykännyt tosta Challengerin SE mallin takaikkunasta. Näyttää jotekin hassulle. Toisin kun taas -69-71 Imperialin pikkutakaikkunasta tykkään, vaikka se onkin rumasti toteutettu.
     
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Siihen ikkunaan ei ole veto-oikeutta. Dodgen muotoilijat ovat päättäneet näin 60-luvun jälkipuoliskolla. Piste. SE että siitä ikkunasta ei näe taaksepäin juurikaan mitään on toinen juttu.
     
    Fuselage, arskazone ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  12. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    [​IMG]

    Vieläpä harvinainen V1G =Gator Grain versio !

    AZ
     
    esmi, TN, kimmok2014 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. always bb

    always bb Gearhead



    Pyörän koteloiden massaus ruostetta vastaan
     
    esmi, TN ja malvasto tykkäävät tästä.
  14. Z11

    Z11 Gearhead

    Tästä tuli mieleen että montakohan V1G gatoreita Suomessa on ?
     
  15. always bb

    always bb Gearhead

    Yks gator roof on ainakin ja jos oikein muistan on hemi. Tai on ollut
     
  16. Z11

    Z11 Gearhead

    Kiteen Challenger?
     
  17. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Saako tästä kuvasta selvää ???

    [​IMG]
     
    TopoTA, 454440, kuula ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. always bb

    always bb Gearhead

    Just, on se hieno
     
  19. MKultala

    MKultala 3rd gear

    Kertokaapas viisaammat, kun joku aiempi omistaja on korjannut takasivuikkunan vesikourua. Kouru loppuu nyt muutaman sentin alakulmasta ylöspäin. Pitäisikö tuon kourun mennä ihan kulmaan asti? Listan altahan tuota ei huomaa, mutta ohjaa mielestäni veden väärin. Koitin etsiä netin syövereistä kuvaa ko. paikasta ilman listaa, mutta en löytänyt tarpeeksi tarkkaa.
     
  20. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Noin 5cm alanurkasta loppuu kouru.
     
    MKultala tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!