Lämmintä ilmaa '80 caminoon?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja SBChevy, 29.4.2020.

  1. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Termari on ok ja lämppärin letkut lämpenee niin kuumiksi ettei niissä kättään kauaa viitsi pitää.
    Läppärin kenno on uusittu reilu vuosi sitten eli viime kesä sillä on ajettu,että tuskin on ilmaakaan.
    Vanha kenno ei ainakaan tarvinut mitään ilmauksia,lämmintä alkoi tuleen heti ku kone lämpes.
    Mut nyt on tään lämpimän tulon ja ylipäätään ILMAN TULO ohjaamoon se ongelma.
    Kuulostaa et puhallin pyörii ns.normaalisti.
    Läpätkin siellä vaikuttais ainakin aukeavan.
     
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Puunlehtiä, tai muuta moskaa edessä? Tai sitten ilmaa kuitenkin.
    Onko lämppärin paluuletkukin kuuma?

    Ja syylarissa vettä tarpeeksi?
     
  3. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Ei ole moskaa,puhallettu pois!
    On paluuletkukin kuuma.
    On sitä yritetty ilmatakin ja kuten sanoin aiempaa kennoa ei tarvinnut koskaan ilmata.
    On tarpeeksi vettä.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  4. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Veikkaan läppävikaa jos kerran kenno lämpiää ja ilmaa ei kaikkiaan tule
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  5. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Näissä kai toimii läpät alipaineella, joten häikkää voi olla useammassa kohtaa.
     
  6. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Ei toimi,ihan mekaaniset yhteydet on.
    Läppävialta tämä ei vaikuta, vaan vastaan itse itselleni että tässä saattaa olla sellanen homma että uusi kenno on liian tiheä ja puhallin ei jaksa puhaltaa ilmaa tarpeeksi läpi.
    Tämän mahdollisuuden kertoi eräs eri merkin harrastaja jolla euroautossa V8 ja oli vaihtanut auton oman kennon huomattavasti tiheämpään golffin kennoon ja oli lämmitysteho laskenut huomattavasti.
     
  7. Weijari

    Weijari Gearhead

    Ettei vaan sutis toi siipipyörä puhaltimen akselilla?
     
    SBChevy tykkää tästä.
  8. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Tämäkin pitää tarkistaa jotenkin!
     

Kerro tästä muillekin!