imperial le baron -73

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja kpejoki, 12.7.2019.

  1. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    no niin nyt mittaristos häikkää tai no kaikki toimii mut chek cauges valo palaa koko ajan mistäs tää lukee tai maadottaa mittarit toimii uusi säädin uusi piiri levy toimi ennen mut käsittämätöntä uusi kaasari sähkö ryypyllä ni tää valo alkoi palaa koko ajan miks
     
  2. pptalo

    pptalo Gearhead

    Tankki tyhjä. KO. valo toimii myös niin sanottuna amisvalona.
     
  3. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    nou siel on koneessa termarin vieressä anturi joka on samanlainen kuin jos olisi moottorin lämpö tila valoilla se anturi hoitelee gauges valoa
     
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    -67:ssa tuo valo on ainakin lämpötilan, öljynpaineen ja polttoainemäärän kanssa naimisissa..
     
  5. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    no niin imperial ei käynnisty sytkäboxsi uusi ballast resistor vaihdettu puola uusi ja kaikkiin tulee virta mutta silloin ku vielä lähti käymään lähti niinku vasta silloin ku lopetin starttauksen vähä niinku jäljessä mut nyt ei ollenkaan kumpi paskana virtalukonpohja vai jakaja
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mittaa tuleeko virtaa puolalle ja resistor kun starttaa vai pelkästään käynti asennossa.
     
  7. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    käyntiasennossa tulee virta molempiin ja startatessa ainakin puolaan
     
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Startatessa pitäs tulla täydet eli n.12 ja käynnissä 6-7 volttia. Siis vakiokamoilla.
    Sanosin jakaja, jos kerta tulee virta molemmissa asennoissa. Mopareissa on ihan normaalia että startista kun kääntää käyntiasentoon, niin siinä on pieni katkos. Mutta sen ei pitäs aiheuttaa ongelmia normiosilla ja kaasarilla. Vain joissain aftermarket ruiskuissa.
    Ja onhan sykäboksi varmasti maadoitettu kunnolla? Ja muutkin maat kunnossa, siis ihan aukastu, putsattu, väännelty kaapeli ettei ole rapea kuin ranskalainen yms
     
  9. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    sytkäboxsi maadoitettu runkoon ja koneeseen erikseen koneen maa ok sisällä mittarit toimii ok paitsi bensamittari näyttää yläpäässä väärin täs on se paha että joku on kytkenyt virtalukon pohjan uudellen ja yllätys yllätys alkuperöiset liittimet otettu pois on kyl toiminut noinkin ainoa kipu on ollut thän astii että lämpö ja öljynpaine mittarit menevät välillä täysille hhetkellisesti
     
  10. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    niin joo jakajaa epäilen itsekkin siinä on klappia sivusuunnassa liekö vaikuttaa mut jos muuten kunnos ni luulis edes yskähtävän
     
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ja bensaa tulee varmasti? Kokeilisin toisella jakajalla eka.
     
  12. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    bensaa tulee onko tietoo mistä ne jakajan johdot kiertää kaaviot näyttää et menee ecuun suoraan mut ei me menee tulipellis olevaan nippuun ja siit ties mihin täytyy purkaa koko nippu et saa katottua onk johdot ok
     
  13. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    no nih vika löytyi jakaja paskana ny kaikki uutta ecu jakaja resistori ja lähtee lämpöisenäkin paremmin käyntiin ja jos jollain on tuulitunneli imperialiin niin olisin kiinnostunut ja cruisen viiksi edellen hakusessa
     
  14. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Taisi facessa ollakin jo puhetta..o_O Unohdin koko jutun.

    Eli mulla olis se -67 Impin tuulitunneli, jos se passaa..
     
  15. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    saisko mittoja siitä ja ehkä kuvan p. 0500592640
     
  16. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    ja lisää sytytys häikkä kaikki uutta toimii oli jakaja paskana kuten mainitsin nyt oirehtii taas tyhjäkäyillä vaihde päällä käy huonosti niin kuin pätkisi puola on mds 2 kun ottaa ilmastoinnin ja puhalitimet pois käynti paranee laskeejo jännite liian alas vai mikä helvetti sen sekoittaa
     
  17. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    jos joltakin löytyy kardaani olisin kiinnostunut ja tuulitunneli myös 0500592640
     
  18. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    oisko apuja jarrutehostin tarvittais imperialiin tai vinkki mitä sinne vois koittaa sovittaa
     
  19. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Minkä mallinen tehostaja siellä nyt on? Niitähän on useita eri malleja. Tulipellin pulttijako on melkein kaikissa pre 1980 mopareissa sama, joten sinne sopii melkein mistä moparista vaan jos ei ota venakoppiin kiinni.

    Kapein taitaa olla tää "hemi" tehostaja, mutta kallis. https://www.speedwaymotors.com/1970-1974-Mopar-B-E-Body-8-Inch-Dual-Bendix-Brake-Booster,140091.html

    Sitten halvemmalla pääsee jos sovittelee uudemman 80-luvun mopsin tehostajan ja pääsylkän sinne. https://www.rockauto.com/en/catalog...38,brake+&+wheel+hub,power+brake+booster,1884

    Noissa uudemmissa on muistaakseni eri pulttijako tulipellissä eli joutuu tekemään adapterin tai muokkaan Tulipellin reikiä.
     
  20. MJF

    MJF Double Gearhead

    74 Chyslerin tehostin ei sopinut 73 Chysleriin, siinä välissä muuttui pulttijako.
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!