Holley Sniper ei käynnisty

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 77s10, 24.7.2020.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Se spaceri ilmeisesti tosin korjaa noi ongelmat mutta samasta syystä laitoin itekkin suoraan ykstason sniperin kaa. Täysin eriasia kun kaasarin kanssa 1 taso, toimii hienosti pienilläkin kierroksilla.
    Se 1 taso jäi kyl ylimääräseks nyt ku tuli toi LS tohon Impalaan.
     
  2. 77s10

    77s10 3rd gear

    Harmi kun teille on 300km matkaa ja sunnuntai niin kaupatkin on kiinni.
    Spacerin teko taitaa olla turhan työlästä jos imusarja kannattaa joka tapauksessa vaihtaa.
     
  3. GBS

    GBS 3rd gear

    Kyllähän sen käynnis pitäis pysyy millä imarilla hyvänsä.
     
    Seevu, chevy 2, Poni -69 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Karck

    Karck 3rd gear

    Startti ei pyöritä tarpeeksi lujaa.

    Kun 1 tulppa otetaan irti, pyörii varmaan juuri tarpeeksi kevyesti ja käynnistyy.

    Kokeilisin parempaa starttia.
     
  5. max

    max Double Gearhead

    Minkä takia yksitasoimusarja ei toimi hienosti pienillä kierroksilla kaasarin kanssa?
     
  6. 77s10

    77s10 3rd gear

    Startti on uusi ja pyörittää hyvin.
     
  7. Weijari

    Weijari Gearhead

    Joku on pielessä jos 1 taso ei toimi kaasarin kanssa pienillä kierroksilla :)
     
  8. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Onhan nokka ajoitettu oikein?
     
  9. 77s10

    77s10 3rd gear

    Hyvä kysymys...

    Uspartsissa näyttäisi olevan victor jr ja super victoria hyllyssä.
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    En lähtis vielä kokeilee 1 tasoa. Eka 1" spacer, jos sillä parantuu, niin sit harkintaan 1 taso tai 2 tasosta 1" pois keskiseinästä."
    Ei pysy jos ruisku tunkee polttoaineen minne sattuu tai miten sattuu yms. Tämä on joillakin todella iso ongelma 2 tasojen kanssa, ei vaan pysy käynnissä tai toimi.
     
  11. Karck

    Karck 3rd gear

    Jos imari on ongelma, niin miks sitten käynnistyy ilman 1 tulppaa? Tuo minuu vaan jäi kiinnostamaan.

    Edit: Onnistutteko toistamaan tän jos otatte tulpan pois että käynnistys taas?
     
  12. 77s10

    77s10 3rd gear

    Toistin testin, vaikka en tiennyt mitä sen perusteella voi analysoida. Lähti käyntiin.

    Imusarja on jo irrotettu.

    Holley ilmoittaa, että toimii 2-tasoisella imusarjalla, joten en ole ihan hirveän vakuuttunut imarin vaihdosta, mutta jos suuttimien ohjaus ei tue 2-tasoista imusarjaa niinkuin jostain luin, niin ei se hyvin voi toimia.
     
  13. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Onko sama minkä tulpan poistaa käytöstä vai vaan se yksi tietty?
    Jos tietty niin koita eritulppaa sen tilalle
     
  14. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Ja ennemmin
    Noissa on mielestäni ristiriitaa. Omastamielestäni jos startti pyörittää hyvin niin rpm on vähintään 200.
     
    Karck tykkää tästä.
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Siihen toi tulpan irroitus ja helpompi käyntiinlähtökin viittaa. Että pyörii kaikki tulpat kiinni niin hitaasti ettei lähde. Jos olis manuaali niin vois kokeilla miten lähtee hinaamalla käyntiin.
     
  16. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Jäikö multa huomaamatta mikä oli laturi? Käynnistettäessä pitää olla riittävästi ampeereja. Omaani laitoin suosiolla heti tehokkaamman.

    Kaksitasoimusarjan kanssa ei ollut ongelmaa.
     
  17. plagu

    plagu Gearhead

    kovajätkä tuuppaa 24v startille sillähän tuon pois sulkee.
     
  18. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ja kyllä se sen kestää. Kaverilla oli 12v startti 24v sähköillä olevassa maastovolvossa. Hyvin starttas. Kovin pitkiä sahauksia ei viittiny tehä, mut yleensä ei kyl tarvinnukkaan! :D
     
  19. Jotenkin hämärästi muistelen, että Martin Schanchella oli kilpurissa sellanen viritys, että startatessa tuli 18 volttia ja muuten 12V.
     
  20. Cam69

    Cam69 2nd gear

    Aikanaan kun kuplia (mm) muutettiin 6V järjestelmästä 12 V järjestelmään, niin monasti startti jäi. Pyöritti iloisesti.
    Itsellä tuollainen Sniper odottaa kanssa ja oma vakaa aikomus on ollut pistää se Performer RPM:n päälle...saas nähdä.
     

Kerro tästä muillekin!