Linelock,laillinen kadulla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Jora78, 15.5.2017.

  1. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Koita kääntää se palikka toisinperin. Taitaa olla tarkoitettu etupiiriin jolloin kuuluu toimia kuvatulla tavalla.
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Näemmä syystäki laittomat kadulla kun tuokin onnistuu ja ihmetellää mitä kävi..
     
  3. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Ohjeiden mukaan asennettu näin.
    [​IMG]
    https://gyazo.com/9f64dcca695e9c4efea01dcec84de011

    Yksi linja taakse, yksi linja eteen. (sylinteriltä lähtee kaksi linja)
    Ohjeessa lukee, että ylempään laitat sylinteriltä "inline" ja 3 alinta on outlineja.

    https://gyazo.com/9c3328f8c426b57b4632fdce1609111a

    Missaanko jotain, jos ohjeiden kanssa edetään?


    Niin joo laittomat siis mainiot parkkijarru järjestelmä noin nykyisellään. Eipä siinä... ei tarvi käsijarrua.
     
  4. GBS

    GBS 2nd gear

    Laitoitko putket noin. Eli tulo ylempään ja ulos alempaan? Nyt sulla on sen toiminta kuten kuuluu jos etujarruihin sen laittaa. Käännä putket ristiin niin toimii.
     
  5. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Syy miksi joudut kääntämään putket ristiin lukee asennusohjeessa: The HURST Roll/Control solenoid valve is installed in the front brake system for racing and in the rear brake system for momentary (maximum of. 60 seconds) hill holding .

    Roll Control Install
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  6. Vermilion

    Vermilion Gearhead


    Jeep käänsin putket ja ilmasin jarrut, toimii juuri kuin halusin. Ohjeissa ei näin kyllä virallisesti ohjeisteta. Nyt kun laittaa linjalukon päälle niin etujarrut on polkimesta painettaessa säädeltävissä ja takajarrut ei ole päällä!

    Nyt voi kumia vinguttaessa vaikka kirjoittaa omat nimikirjaimet parkkipaikalle!
    Ei hajoa kamppari kun takana olevat jäähdytetyt 273mm levyt kevlar ei pure rei-itettyyn levyyn ja turhaan eivät kuumene. Pääsee vanhoista gummeista.
     
    Pietsi tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!