Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Etu 4806087aa ja taka 4806088aa
     
    toyota... tykkää tästä.
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tilauskamaa, etu maksaa 136.00/kpl ja taka on euron kalliimpi....
     
    toyota... tykkää tästä.
  3. Bukero

    Bukero Gearhead

    ratkaisu näihin pätkimisiin kiinnostaa varmaan aika useita 3setku kuskeja... varsin yleistä että sytyttelee merkkivaloja kesken ajon, crd jopa kaikkiyhtaikaa, eli aivan kuin virta-avaimesta kääntäisi:odrealmad:
    onneksi ei ole vaikuttanut käyntiin toistaiseksi...
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jeepin puolelle menee aina ääni ekaksi virtalukonpohjaan, kun noin käyttäytyy... Siksi tuohon Arimon Chrysyyn semmoisen ehdotin ja se vaihdettiin, mutta ei siinä auttanut, vaikka on sama pohja kuin osassa Jeepistä. Aina ei voi osua...

    Mutta raportoin kyllä kun asia selviää.....
     
    Bukero tykkää tästä.
  5. mopar72

    mopar72 Gearhead

    Mulla tähän vaivaan autoin valokytkimen vaihto, miten lie sekoitti järjestelmää??? Mutta kytkimen vaihdon jälkeen ei enää väläyttänyt mittaristoon kaikkia vikavaloja sekunniksi.
     
  6. matti163

    matti163 Gearhead

    Mitä muilla näyttää lataus jännite bensa syslerissä?

    Itellä 3.5l syslerissä 13-13.8v. Riippuen miten on valoja ym. muita on päällä.

    Yllä olevat lukemat katottu piilovalikon näytöltä. Näyttää pikkusen vähemmän mitä yleismittarilla mitattuna, noin 0.5v vähemmän.

    Suoraan laturin perästä 13.8V uudella sekä vanhalla laturilla.
     
    Muokattu: 30.7.2020
    budweiser tykkää tästä.
  7. matti163

    matti163 Gearhead

    14.3v näytti välillä laturilta. Ja nyt kaikki sähköhimmelit päällä abaut 12.5v.
     
  8. Taneli

    Taneli 3rd gear

    Onko radion kuuluvuuksissa ollut muilla vikaa? Antennihan vissiin takalasissa? Laitoin subbarin ja tuntuu, että sen jälkeen radion kuuluvuus heikkeni. Oikein kaikki on kytketty, mutta mietin, että voiko se sekoittaa signaalia, kun otin vahvarille äänilähdön takakaiuttimilta koska on vielä orggis mankka ja siinä ei olr rca:ta.
     
  9. C '70

    C '70 3rd gear

    Mulla ainakaan ei radio kuulu missään. Vika varmaan kyllä tuo Alpinen isonäytöllinen radio. On kuulemma kuuluisa tuo merkki ettei radiot kuulu vaikka muuten on hirmu hifiä. On niin paljon säätöjäki ettei niistä mitää ymmärrä, hyvä ääni kyllä tulee. Eikä auttanu vaikka laitto anteni vahvistimen persiisee. Antenni pojottaa omassa laitteessa kyllä katolla ettei oo missä laseissa kiinni.
     
  10. Bukero

    Bukero Gearhead

    mulla ainakin omakohtaisesti koettu että hemi sedanissa suunnilleen puolet surkeampi on radion kuuluvuus ja asemien löytyminen kuin
    crd farkussa.
    ja ei ole ulkoisia antenneja kummassakaan.
     
  11. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Mulla ollu 3 Hemiä, 2kpl 300C ja 1kpl Charger ja on niissä radiot kuulunu täysin ongelmitta.
     
  12. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    Ottakaa tupakinsytyttimestä se luurin laturi pois.
    Auttaa radion kuuluvuuteen huimasti.
    Ainakin mun ja emännän autossa.

    Likka joskus jätti fm lähettimen mun autoon. Ei kuulunu ku suhinaa.
     
  13. Bukero

    Bukero Gearhead

    aika alueellisia on nuo kuuluvuus ongelmat, mikäli asuu paikkakunnalla jossa vahvat kuuluvuus”alueet” niin ei tietenkään ongelmia ole.
    mutta esim. jos keski-suomen yläosista ajaa vaikka tampereelle niinkuin just äsken tein niin matkalle mahtuu parikin huonon kuuluvuuden pätkää...
    eka ennen äänekoskea ja toinen jossain jämsän ja oriveden välillä, ja tuon matkan oon ajanut aikas usein niinkuin varmaan moni muukin:D ja vertaillut radioita noissa omissa rakkineissa.
     
  14. Morgan 5.7

    Morgan 5.7 1st gear

    Millaisia kokemuksia etupään alapallon vaihdosta? Onko paras vaihtoehto viedä pajalle ja mitä hintaa siitä kannattaa maksaa jos tarjouksia kyselee?
     
  15. kingsway

    kingsway Gearhead

    Kokemuksia... perseestä.
    Vaihdoin viime vuoden kesällä kaikki keulaan. Muuten tein ite mutta alapallot käytin korjaamolla prässättävänä. Toinen alapallo hajosi operaatiossa joten ylimääränen piti hommata.
    Mutta, pallot meni väljäksi puolessa vuodessa ja tänä kesänä piti vaihtaa uudestaan. Vein suosiolla korjaamolle ja sielläkin jumppasivat kolme tuntia per puoli. Nivelet olivat jollain perkeleellä turvonneet taikka hitsautuneet aika pirun lujaan.
    En kyselly mitään takuujuttuja. vituttaa muutenki tuo paska.
     
  16. kingsway

    kingsway Gearhead

    Nii joo taisivat lopulta velottaa 1,5-2 tuntia per puoli. Alkuperänen arvio oli 45-60min per puoli.
     
  17. Bukero

    Bukero Gearhead

  18. Taneli

    Taneli 3rd gear

    Prässin vaatii kyllä ne alapallot ja todella sopivat holkit. Ja joissain nivelissä on vielä se suojakumikin painettava paikoilleen joka vaatii todella sopivat holkit, venähtää tai hajoaa helposti. Itsekkin vaihdoin kaikki nivelet eteen jokin aika sitten ja nyt tuntuu kun kääntää ja ajaa monttuun kolahtaa. Moog ehkä paras merkki noissa nivelissä.
     
  19. toyota...

    toyota... Gearhead

    Lekalla sai vanhat pois, kun eka rakenti umpiraudasta alasimen mihin tukivarsi sopii. Mitä korjaamot veloittaa jos eteen vaihtaa kaikki tukivarret?
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mitäs muita ongelmia noissa 5.7 Hemi farkuissa on, kuin että seetit tippuu koneeseen, nostajat sorvaa nokan entiseksi, etupään nivelet saa vaihtaa joka kevät ja syksy kun vaihtaa renkaatkin? :D
     

Kerro tästä muillekin!