Coronet 4D -69

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja anttiukko, 22.8.2020.

  1. anttiukko

    anttiukko 1st gear

    Kaverin otsikon mukanen kotelo kaipais johtosarjaa. Ainakin konehuoneeseen ja tod.näk. kojelaudan allekkin, kun niissä kohteissa on käyny SÄHKÖMIES ropeltamassa. Onko tämmösen, eBay'ssä myytävän kun: ''Universal 21 Circuit Wiring Harness Kit Street Rod Hot Rod Race Car'' , kohdalla mitään näkymää? Eli onko arvon seurakunnalla kokemuksia?
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Onhan noita joku laittanut näihinkin. Universaali vaatii aina askartelua mittarien, katkasijoiden yms sovittamisessa. Riippuu toki siitäkin kuinka paljon alkuperäisiä komponentteja käytetään.
    Alkuperäistä vastaavia johtosarjoja saa esim Yearonelta. Ovat plug and play alkuperäiskokoonpanossa, maksavat toki sitten vähän enemmän.
     
    anttiukko tykkää tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    PPRCuda ja anttiukko tykkäävät tästä.
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kyllä, mulla on sekä Evansia että MH Harnessia, ja molemmista oon kokenut saaneeni rahalle vastinetta. Y1 myy MH Harnesia, ja olen käyttänyt tehokkaasti 25-40% alekoodeja noiden hankintoihin.
     
    Muokattu: 27.8.2020
  5. Z11

    Z11 Gearhead

    PPRCuda tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!