Oldsmobile hydramatic

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jori85, 29.8.2020.

  1. Jori85

    Jori85 2nd gear

    No niin...kaikki paitsi kone ja laatikko onkin tänä kesänä kokolailla hajoillut/temppuillut...
    No tänään laatikon vuoro, pikkuisen tiputellut öljyä laatikosta muutaman viikon, toiminut kuitenkin.
    Tänään auto parkkiin pariksi tunniksi ja kun piti lähteä niin mikään vaihde ei mene enään päälle, kone huutaa niinkuin vapaalla olisi vaikka mitä vaihdetta tarjoaa.
    Öljyä on laatikossa... tais olla kesän päätösajelut sit tänään.
    Miten se menee noin yhtäkkiä täysin pimeeksi? Ideoita tai kokemuksia vastaavasta?
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Minkä ikäne auto? 60-jotai? Iha sil et saa haarukoitua tuota lootavalikoimaa, Hydramaticceja o paaaljo. Tuskin on alkuperäne ja ensimmäine hydramatic?
     
  3. Jori85

    Jori85 2nd gear

    -61 vm. Alkuperästä en osaa sanoa, loota rempattu 5v sitten edellisen omistajan mukaan.
     
  4. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Sit se suattais olla roto-hydramatic aka slim-jim. Jenkkilässä ei mikään häävi maine noilla.
     
  5. Jori85

    Jori85 2nd gear

    No rempattava se nyt joka tapauksessa on...
    Oisko suosituksia antaa Tampereen seudulta tai 100km säteeltä?
    Noita laatikon tekijöitä on niin monenlaisia ja en haluaisi taas ens kesänä sitä uudestaan teettää.
     
  6. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ihan ekana kannattaa selvittää mikä se laatikko siellä alla oikeesti on.
     
  7. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Tarkistaa ny ekaks et vaihteenvalitsin liikuttaa vipua siellä laatikon päässä. Jos hyvää tekijää haluaa ni Autotransmission Pekka Nätkin. Mäkin voin tehdä, mut menee tutustumisen puolelle ja Pekalta sit neuvoa/osia kyselen jos ongelmaa esiintyy.
     
  8. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Kyllä se vaihteenvalitsin pelaa.
    Kiire tolla hommalla nyt ei ole, kevääseen mennessä kun saa kuntoon. Mihinkähän hintahaarukkaan noi menee...
    Pärjääkö tonnilla... :rolleyes:
    Joskus oli dusterin laatikko remppa 700€ mut siitä on päälle 10v aikaa.
     
  9. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Ei osaa sanoa hinnasta. Ebayssa näytti olevan korjaus srj. Melkein 400€ + alv. + tulli. Sit jos kovia osia menny niin menee etsinnän puolelle. Mut veikkaus on 1000 molemmin puolin.
     
  10. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Naapurlla saattaa vielä olla tallella slim-jim joka ollu -62 pontiacissa, rempattu mut moottorin asennuksen yhteydessä tullu isku vetoakseliin mikä menee laatikon sisälle jotain rikki, mut siitä sais hyvää osaa kun paljon rempassa uusittu.
     
  11. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Joo-o... kaippa sitä tota askia täytyy sit ruveta irrotteleen.
    Kyllä motivoi tossa pihatallissa touhuilla, koskahan sen nosturin sais ostettua?:D
    No onhan tässä pitkä syksy aikaa ja heti talvi siihen perään...:confused:
     
  12. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Pihatallissa on aina nii mukavaa.. Kylmä betonilattia, auto pukeilla ja pää kolisee auton pohjaan. Eikä se vaihteistokaan mahdu alta pois :D kannattaa harkita ratrod34 ehdotusta, jos vaan on käypänen varaosa lodjuksi. Ei noit lodjun osia helposti löydä.
     
  13. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Nyt joku ostamaan toi naapurin Slim Jim, löytyy vetolevy ja starttimoottorikin, vaihelaatikon täydeltä hyvää osaa mitä vissiin nykyään vaikea saada.
     

Kerro tästä muillekin!