Holley 650cfm vacuum säätäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Terpatin, 3.10.2020.

  1. Terpatin

    Terpatin 1st gear

    Elikkä oon alotteleva tällä alalla. Nyt tuli laitettua seosmittari ja rikas seos osakaasulla mietityttää että mistä kannattaisi alottaa? A/f noin 10% luokkaa tuollon
    Oikeastaan tilanne vähän paheni kun laitoin ehjän jakajanalipainekellon (ported), mutta vastaa kasuun huomattavasti paremmin.
    Täysikaasulla seokset siellä missä kuuluukin.
     
  2. 383

    383 Gearhead

  3. Terpatin

    Terpatin 1st gear

    Juu tuon oon lukenut kyllä. Nyt en vaa millää pääs käsityksee, että antaako kiihdytyspumppu liian paljo huikkaa, vaiko powervalve
     
  4. Impalala

    Impalala 3rd gear

    Osakaasulla imusarjan alipaine suuri/powervalve pysyy kiinni.

    Kiihdytyspumppu ei lisää polttoainetta, jos kaasupolkimen/läppien asento ei muutu.

    Siirtymäpiiri voi olla liian rikkaalla, esim Idle Air bleedit tukkoiset tmv.

    Tai vaan ensiöpuolella liian isot pääsuuttimet
     
  5. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Mitä tarkoittaa A/F 10%???
    Tarkoitatko että se on 10% rikkaalla 14,7 luvusta???Eli 13,2?
    Paljonko on luku on tyhjäkäynnillä?
    Paljonko ennakko tyhjäkäynnillä KUN alipainekello kytketty irti?
     

Kerro tästä muillekin!