Mopar 8 1/4 lukko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja wallu64, 12.6.2007.

  1. wallu64

    wallu64 3rd gear

    Eli ois tarkotus saada molemmat pyörät lyömään suttua. Mikä lukko kannattais ostaa ja mitä maksaa? :eek:
     
  2. wallu64

    wallu64 3rd gear

    eli eli. Mimmonen mokkula ois hyvä ihan katu käyttöön. Ku ei oo tota tiattoo noista vermeistä :oops:
     
  3. 4Wheeler

    4Wheeler 3rd gear

  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    lukkoa

    Kysele vaikka nuo vauhtipajat sekä Chryslerin jälleenmyyjältä. Ainakin Mopar Performancen luettelosta löytyy lukko 81/4 perään, samoin Auburnilta. Kokeneemmat kertokoon kumpi "parempi"..
    Auburnin ohjeessa ainakin mainittiin että joutuu työstämään tilaa hieman banjoon. Käy katsomassa...

    http://www.mopar.com
    http://www.auburngear.com
     
  5. martti-66

    martti-66 3rd gear

    itte ostin juuri keväällä lukon 8 1/4:een,edullisin oli chryslerin
    orkkis moparperf 27-rihlanen joka maksoi 390e.
    hyvin on toiminu omassa katupelissä
     
  6. wallu64

    wallu64 3rd gear

    Kertokaahan lisää kokemuksia tosta mopar perfin lukosta. Eli kestääkö pitempään ku yhen kesän? Pata on 318 ja ajo on lähinnä kaupunki "ruisailua"
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mopar performancen lukot on yleensä tuotantolukkoja, tossa tapauksessa varmaan tollanen Auburn tyyppinen kapistus. Kestää sen mitä vakiolukotkin, eli ei pitäis tulla ongelmia jos öljyt on oikeet.
     
  8. wallu64

    wallu64 3rd gear

    Kiitoksia! Eli mopar perfin lukkoa kyselemään. 8)
     
  9. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Laitetaas tähän kun liippaa otsikkoa.
    Nyt on Dodgen alla avoin perä ja hommasin toisen vara-akselin jossa on kitkalukko.
    Kaikki meni ok mutta nyt mihin se iso ratas pultataan kiinni nii on n.7 mm alempana. Eli tuli kauhea klappi välitykseen ja säädötkään ei piisaa.
    Onko sinne rattaan ja lukon väliin jotain spaceria vai mikä neuvoksi?
    Vara-akselin välitys oli 2.45 ja tää mikä on nyt nii on 3.21.
    Onko kokemuksia kuinka ratkaista?

    [​IMG]
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Casen break-point siis noiden välitysten välissä...
     
  11. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Saako mopareihin spacereitä?
    GM periin saa, ja tarvii kun asennetaan väärään carrieriin väärää välitystä.
     
  12. karhu01

    karhu01 2nd gear

    No ku ei äkkiseltään googlaamalla ollu saannis...? Perkeles.
    Casen break-point <- mikäs tää on?
     
  13. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    No vaikka sillai et series 2 carrier on välityksille 2.41-3.08, series 3 carrier välitykset vaikka 3.23-4.10.

    Lukkoperä sattunu olee välityksel mikä on just toista carrierii, ja siinä on tuo korkeus eri, pinionin koon muuttuessa.
     
  14. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Eli tarkottaa että pitää ostaa uus välitys joka natsaa tohon lukkoon?
    Voiha perse ku maksoin jo muutenki vähä liikaa koko lukosta.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  16. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Toisinpäin. Sinun pitää ostaa 3.21 rattaalle sopiva lukko.
     
  17. karhu01

    karhu01 2nd gear

  18. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    On. Tuossa on vielä otettava huomioon vetarin spline määrä.
    27 luulisin. Noista välityksistä päätellen.
     
  19. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Juu on 27. Mutta kiitoksia poijaat näistä tiedoista.:) eiköhän tää tästä vielä iloksi muutu.
     

Kerro tästä muillekin!