Stadin Cruising 5.7.2019

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kautsi, 2.6.2010.

  1. 1320

    1320 Gearhead

  2. dtc

    dtc Gearhead

    Muokattu: 9.4.2021
    Z(etor)71, Mika.V, matti R ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. 1320

    1320 Gearhead

    Perjantaina Stadin Cruising. Malmilla ei taida olla mitään virallista häppeninkiä, mut viime vuonnakin Malmin kentän parkkiksella oli runsaasti kalustoa ihmeteltävänä, eli sinne olis tarkoitus suunnistaa noin kuuden maissa, ja sit illalla keskustaan. Toivottavasti olis hyvin porukkaa liikenteessä.
     
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mihin aikaan sinne kauppatorille nykyään pääsikään?

    Nythän mä hokasin, että mä olen noilla suunnilla alkuillasta...
     
  5. Scuderia Gungko

    Scuderia Gungko 3rd gear

    Olen panostanut ajelemiseen, kun se on niin mukavaa. Tälle vuodelle on tullut jo kaksi 180km:n ajopäivää, joten olkoon siinä targetti huomisellekin. Kauppatorin ohi pöristelen klo 19:71.
     
    leivonharri tykkää tästä.
  6. three hundred

    three hundred Gearhead

    Kait se on pyörähdettävä ainakin Malmilla ….
     
  7. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Mustavalkoisia kuvia mustavalkoisen aikakauden linssillä. EL-NIKKOR 1:4 f=75mm suurennuskonelinssi, jolla mun tuli aikanaan siirrettyä monta filmi ja diaruutua valokuvapaperiin. Hyvin tuo "eläkeläinen" päästää valoa myös toiseen suuntaan. Croppikennoisessa EOS M:ssä adapterilla. Yhdessä nämä ovat noin 120 mm kinovastaavuus.
     
  8. Lpiikki

    Lpiikki 3rd gear

    Tajua sanaakaan mutta fanaattisen näköistä!
     
    maxvo2 tykkää tästä.
  9. Patwh

    Patwh 3rd gear

    Mika.V, mvonholt ja Z(etor)71 tykkäävät tästä.
  10. 1320

    1320 Gearhead

    Hienoja kuvia yllä!
    Hyvinhän siellä oli perjantaina porukkaa paikalla. Etenkin Malmilla riitti katseltavaa runsaasti, torille lähdettiin joskus puoli ysin aikoihin. Torilla ei tosin hirveän kauaa oltu, vaan lähdettiin pian ja käytiin ajelemassa lenkki keskustassa ennen suuntaamista kotiinpäin...

    Jotain kuvia: https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat+2021/Cruisings/Helsinki/Stadin+Cruising+7.5.2021/

    Malmilla näkyi myös useampia näyttäviä burniksia...Tuossa video:
     
    Patwh, passerby ja Tunaman tykkäävät tästä.
  11. passerby

    passerby Gearhead

    Mitenhän toi malmin homma? Pidetäänkö se?
     
  12. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    FHRA:n sivuilla oli, että kenttä avattaisiin. Kurkkikaa itse fyyran sivut, niin saatte uusinta tietoa.
     
    passerby ja leivonharri tykkäävät tästä.
  13. Cortina71

    Cortina71 3rd gear

    Auki on portit tosiaan FHRA:n mukaan!
     
    passerby ja leivonharri tykkäävät tästä.
  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kyllähän tonne Malmille pitää perjantaina suunnistaa. Maalaistollo ei kyllä lähde keskustaan pyörimään Perjantai iltana :D
     
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Saa vielä puukosta tai vähintään joku skootteriteini läpsii perseelle.
     
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Joo ja ei passaa varmaan nykyaikana tehdä samaa kuin isä aikoinaan -80 luvun alussa. "Katsokaa lapset, ihka aito N*******I!".... :eek::p Ja ikkunat tietysti autossa auki kesällä.
     
  17. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Kiitos fyyran aktiiveille Malmin Pre-Cruisingista. Kävin Jakettimen jutulla ja kolmella äijällä kuulemma pyörittivät hommaa.
    Kovia jätkiä. Hattu päästä ja kumarrus.
     
    ata, zet28, Fuselage ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. Rebel_1996

    Rebel_1996 2nd gear

    Kun katseli Malmin auto - ja ihmismäärää, niin on vaikea samaistua itkuketjuihin, joissa sanotaan harrastuksen voivan huonosti.
     
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kyllähän tuolla tungosta oli. Tullivuorentien risteyksestä kentälle 45minuuttia.
    Autoja varmaan tuhat ja ihmisiä joku 3-4 tuhatta.
    Tosin, eka iso tapahtuma ja keli todella loistava.
     
  20. matti R

    matti R 3rd gear

    Valtava menestys oli tapahtuma. Olin jo 16.40 parkissa ja vielä 20.40 tuli autoja jonossa sisään. Kiitos järjestäjille!
     
    impala67 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!