Rodiin sopiva lämmityslaite

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Konemies, 25.11.2008.

  1. 12345678910

    12345678910 Gearhead

  2. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Jos se tulee tuohon asentoon kuin kuvassa, eli puhaltaa taaksepäin, niin täyttääkö se lain vaatimuksen huurteenpoistosta, kun se ei puhalla lasille?
     
  3. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Saahan siihen ohjureita, eli ilmakanavat rakennettua.
     
  4. Näyttää street rod puhaltimelta.

    ebay on täynnä peltiluukullisia vintage lämmittimiä mitä on ripoteltu jenkkeihin jo aikojen alusta alkaen. Mikähän siinä on kun ne ei käy vaan pitää tuommosia "Miele, Volta" juttuja laittaa? Niin ja jos tuommosen laittaa, auto on street rod ja kannattaa pitää omaan tietonaan koko asia.
    Jos noin vähän on rakentajalla luovuutta niin sitä ei tule meidän muiden tietää ihan jo kansanterveydellisistä syistä
     
  5. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Ja toinen juttu et heti rutistaan jostain lakikirjan teksteistä.
    Ei näihin foorumeihin mitää huvita laittaa ku ruvetaan rutisemaan ensinmäisenä et " mitä laki tohonkin sanoo" tai "katto trafin sivuilta"
    Perkele. Todennu et paree tehdä vaan vähin äänin pimiäs tallis kyselemättä mitää ja hyvin on kelvannu leimalla.
     
    Pannu H-D, Catiska ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  6. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Hehheh.
    Ensimmäinen kerta kun mua syytetään jonsei luovuutta ole mun rakennelmissa.

    Ja notta etkö osaa lukia mihin tämä tuloo?
    Aulis, mistä lie katkeruus ja paha mieli tulee? Johtuisko notta ihan sinusta itsestäsi?
     
    Muokattu: 13.4.2021
    Catiska tykkää tästä.
  7. karhu01

    karhu01 2nd gear

    12345678910 tykkää tästä.
  8. julmajari

    julmajari Gearhead

    Oldstuff.fi sivustolla näky olevan pari vanhaa lämppäriä kaupan,
     
    Muokattu: 23.5.2021
  9. Minen oo kellekään katkera, ja tee kuule romuilles ihan mitä haluat, niin minäkin teen omilleni kun itse ne maksan ja rakennan A:sta Ö:hön. Ja jos muille teen, minä päätän miten tehdään tai sitten ne muut saa ihan omin pienin kätösin tehdä omat laitteensa.

    No, panitko tuommosen "Miele" panelin. Taitaa tulla hieno sillä?
    Miksi ei voi ostaa ebaystä vanhaa southwind puhallinta? Mikä siinä on vaikeaa?
    Toki tuommonen Kia malli on hieno "ratrodissa"..

    A
     
  10. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Vittu mikä spede.
     
    stana, Poni -69 ja Harry S Morgan tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!