Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. J-peg

    J-peg Gearhead

    Näkeehän tuon että arpeettia piisaa, mutta tuo kannattais kotiuttaa
     
    Smirkelimies tykkää tästä.
  2. Larry

    Larry Double Gearhead

  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kyllä se on täyspilattu silloin, kun indenor tungettu keulalle.
    Ja 1980 käyty läpi, siis 40v sitten, sillä ei näin 33v seisomisen jälkeen ole mitään merkitystä.
     
    isalmela ja hartsa69 tykkäävät tästä.
  4. kalikkapalikka

    kalikkapalikka 3rd gear

    Mikähän siinä on että autoa, mahdollisesti melko arvokastakin, myydään esimerkiksi saatesanoilla "Ilmastointi on, mutta ei ole aineita järjestelmässä joten, vaatii täytön." Melko perseaukista jos ei alle satasta kehtaa sijoittaa ettö saa aineet järjestelmään jotta ilmastointi toimisi. Ellei sitten ehkä se vaatii muutakin kuin ne aineet...
     
    isalmela tykkää tästä.
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Yleensä ne vuotaa jostain, tiivisteet on jo kuivunu yms...
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. tabs

    tabs Gearhead

    Ei nuo huollot alle satasen huollot yleensä sisällä kuin max. 200gr R134:ää
    Lisä veloitus vähintään 10€/100gr, joten joutuu jossain vanissakin hivenen enempi ravottamaan lompakkoa.
    Ja kyllä ne aina jostain syystä tyhjentynyt on.
     
  7. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Niin, olen samaa mieltä että jos ilmastointi "vaatii täytön" niin kyllä se vaatii silloin jotain muutakin. Möin joskus 360tkm ajetun Volvon jossa oli jääkylmä ilmastointi johon ei todennäköisesti oltu ikinä tehty remonttia, ei ainakaan minun omistusaikana (11v 200tkm). Sitten on ollut pari autoa joiden ilmastointi on "vaatinut täytön" niin toiseen meni uutta lisäksi kenno, kuivain, kiristin ja hihna ja varmaan sai seuraava omistaja vaihtaa äänekkään kompurankin. Toiseen meni kenno, kuivain ja paisuntaventtiili...
     
    isalmela tykkää tästä.
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Isamu, Fuselage, malvasto ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. isalmela

    isalmela Gearhead

    malvasto ja Inlinee tykkäävät tästä.
  10. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Ne varmaan tietää samalla mitä tuommoset vehkeet maksaakin..
     
  11. Luoppis

    Luoppis 3rd gear

    Eikai tuosta puutu kuin se, että aletaan kyselemään tota keulakoristetta, että onko se erikseen kaupan. Hieno ykköskoppanen Rami joka tapauksessa, ei noita oikeen enää puissakaan kasva.
     
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  13. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Hävisikin heti myynnistä. Kauppa käy kuumana!
     
  14. grantorino

    grantorino Gearhead

    Lujat kuutoskoneet ovat aina haluttuja, niillä kun pääsee ajamaan huoltoasemien ohitsekin.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Voi vit.. kävikö niin, että nostin just hintaa kympillä...
     
  16. Smirkelimies

    Smirkelimies 3rd gear

    Tuplawee ja isalmela tykkäävät tästä.
  17. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Juuri sama "Uuhi"...vielä muutama omenapuunoksalla pyöröhierretty koristepaneelikin jäljellä :odcool:
     
    Smirkelimies tykkää tästä.
  18. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Oliko niin, että Pekan aikana Polarassa oli sen Tekniikan Maailmassa vuonna 1970 esitellyn Sixpack -Challengerista evakuoitu moottori?
     
    Smirkelimies tykkää tästä.
  19. Smirkelimies

    Smirkelimies 3rd gear

    Taispa olla, mutta ilman alkuperästä imusarjaa ja kaasareita. Olikohan ne Polarassa jotkut venekäyttöön tarkotetut tuplakaasarit. Varttimailiajat jossain vanhassa kisajutussa ehkä alle 14 s?
     
  20. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Alkuperäinen imusarja ja kaasarit taisi jäädä jo alkuvaiheessa jollekkin asiantuntijalle, joka tarjosi vaihdossa ilmeisesti Edelbrockin imusarjan ja Holleyn nelikurkkuisen?
    Sixpack kun on niin vitun hankala säädettävä
     
    juko7 ja Smirkelimies tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!