Audi 2.3 20v 1989 teki lakon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja WBBC, 21.9.2021.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Täällä on niin monta moottorigurua, että kysyn tästä eurokipon ongelmasta, joka on melko mystinen.

    Muutama viikko sitten, alkoi esiintymään sitä, että joskus aamuisin kun käynnisti, niin kävi epätasaisesti, ja kun lähti ajamaan, niin nyki pahasti. Ongelma poistui tasaisesti 5-10 minuutin aikana kokonaan, ja moottori toimi hienosti. Nyt toissa aamuna kävi todella huonosti, mutta kun aikansa lämmitteli, niin taas pääsi liikkeelle ja alkoi taas käymään hienosti.
    No, tänä aamuna ei meinannut lähteä ollenkaan käyntiin, eikä lähde. Lupaa kyllä.

    Bensa haisee pakoputken päässä.

    Voisiko syy olla puolassa? Nimittäin ei tule muuta laitetta mieleen, jossa lämpötila voisi aiheuttaa tuollaista.
    Tulpat, sytytyspiuhat ja ruiskusuuttimet joko toimii tai ei toimi, riippumatta onko kone kylmä vai puolilämmin.

    Niin, ja auto seisoo yöt lämpimässä tallissa.

    Olisiko kenelläkään ideoita? Eikös tämänikäisessä ole kuitenkin huomattavasti vähemmän vikakoteita kuin uudemmissa.

    Tulpat, tulpanjohdot ja puola on nyt vaihtolistalla. Sitten loppuu mun ideat...
     
  2. Hupeli

    Hupeli 2nd gear

    Moottorin ohjaimen lämpötila anturi
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Oli jakajan pyörijän pää aivan murusina.
    Kas kun ei tullut mieleen katsoa jakajan sisälle.
    On toki erittäin ikävässä ahtaassa paikassa...
     

Kerro tästä muillekin!