Sähköinen nopeus tieto mekaaniseksi. Convertteri.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja janihei, 9.11.2021.

  1. janihei

    janihei Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  2. sirkus

    sirkus Gearhead

  3. janihei

    janihei Gearhead

    Dakotan boksissa ei ole gps toimintoa. Tossa speedboksissa on myös gps, dakota 330$, speedbox 389$
     
  4. janihei

    janihei Gearhead

  5. sirkus

    sirkus Gearhead

    Ei oo kokemusta. Dakotsn mittaristo on itellä ja siitä ei oo pahaa sanottavaa
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Pakollinen ilonpilaaja iskee. GPS ei ole sallittu nopeuden mittaamiseen :D
     
    Vermilion tykkää tästä.
  7. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Ainakaan ainoana nopeusmittarina ajoneuvossa jossa nopeusmittari on katsastusvaruste, koska "se ei toimi tunnelissa". Tässä tapauksessa kuitenkin saattaisin luottaa siihen että katsastusinssi ei huomaa.
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kävin hakemassa harrasteeseen 2:n vuoden leiman. Teippasin auton hieman epävarmaan nopeusmittariin tarran ”Nopeusmittari ei käytössä alkaen 06/20”. Mulla on siinä vieressä fillarin mittari, johon olen vielä valonkin viritellyt. Otin sen mittarin irti telineestään ja jätin irtonaisena kojelaudan päälle. Oikeita ratkaisuja oli, meni läpi ilman huomautuksia.

    Viime vuonna moittivat auton omaa mittaria huonoksi ja käskivät poistaa 1kk kuluessa…
     
    janihei tykkää tästä.
  9. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Mulla on tuollainen mekaaninen versio aiheesta, kardaanista siis ketjuveto tuohon mittarinpyörittimeen, GPS-toiminen kun kerran on kielletty. Tämä käyttää TH350 rattaita.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tuossa paikoillaan auton pohjassa, kiinnitettynä kardaalilenkin rautoihin. Hyvin tuntuu toimivan mitä olen testaamaan päässyt.
     
    Gary Grand, Dataviilaaja, LPV ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Gepsimittari + rundari käynee katsurille.
     

Kerro tästä muillekin!