Cadillac Cts

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jus57, 2.2.2018.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    No, ei tuo nyt varsinaisesti mitään rakettitekniikkaa ole. Tietyt jutut on vähän hankalasti toteutettu, esimerkiksi tuo umpion irrotus on vähän vittusaatana, kun joka kerta pitää irrottaa puskuri, joka on taas muoviklipseillä ja mitä-sattuu-taskusta-löytymään kolmella erilaisella mutterilla kiinni. Eli lähinnä ylimääräistä purkamista tiedossa, ainakin kuplaan verrattuna.

    Noi etuvalot kannattaa muutenkin selvitellä etukäteen mitä laittaa millä hinnalla. Mun oli mahdoton löytää xenon-valoja pesurilla ja automaattisella tasonsäädöllä.

    Muuten, osat on aika perushintaisia, rokkiautosta lähinnä tilailin.

    Anna palaa vaan, komeita pelejä ja just nyt saa vielä semmosia, mitkä ei ole tuhannen paskana joka paikasta, joista on miellyttävä alkaa harrastuskäyttö.
     
    Kustom STW, Köyhäpoika ja isalmela tykkäävät tästä.
  2. Köyhäpoika

    Köyhäpoika 1st gear

    Kiitos ajatuksista. Mallejahan on ainakin Elegance, Business ja Sport Luxury. Eli varusteet eläkeläisille, työnarkomaaneille ja onnekkaille nuorille mulkuille, otaksun.

    Kasi tieysti olisi kasi, mutta kutonen se nyt tulee olemaan. Niitä löytyy, 3,2 ja 3,6 litrainen. Näkyi Saksan Mobile.de -saitilla olevan 2,8, olikohan virhe.

    Tietyllä tavalla mitä vähemmän hilavitkuttimia, sen parempi.
     
    juko7 tykkää tästä.
  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Joo, toi pikkukutonen on Suomiautossa tosi harvinainen.
     
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mulla oli varmaan tollainen Elegance?

    Enivei, yks ostokriteeri itsellä oli kattoluukuttomuus. Oon silleen pitkä, että jalat on melko tumpit, mut sit huonoa selkää riittää melkein kahteen metriin, ns. persjalkainen. kattoluukku pienentää pääntilaa just sen kriittiset 2 cm.

    Sisältähän nämä on kaikki vähän mauttomia: joko se muovipuu ympäriinsä tai sit ne hämärät mustat neliöt jakkaroissa näyttää kuin olisi paikattu.

    20 vuotiaalla orggisnavigaattorilla tuskin tekee mitään, mulla oli 10 CD:n vaihtaja, se oli tosi nirso akun kunnosta, oli eka varuste mikä väsyi. Jäi Mobyn levy sisälle. Palautui sitten, kun uusin vuoden jälkeen vihdoin akun.
     
  5. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    leivonharri tykkää tästä.
  6. rotax

    rotax 2nd gear

    Mä en kyllä löydä hintaa noille?:(
     
  7. asperiini

    asperiini Gearhead

    Ja multa saa kiinalaiset uudet halogeenilamppu ja ledituikku-umpiot jos semmoisille on tarvetta. Hintapyyntö satanen tai saa tarjotakin.
    Nämä siis vielä paketissa, ei ole muuta kuin ihmetelty ja jäi sitten vaihtamatta, autokin menny jo eteenpäin aikaa sitten…
     
    leivonharri tykkää tästä.
  8. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    STS:n pleksit kustansi kaikkiaan 300€ veroineen,ei halpaa mutta entiset aivan paskana,reikiä yms,halvemmaksi tuli kuin kohtuullisen kuntoiset käytetyt umpiot,uusia HID umpioita tason säädöllä ei taida saada mistään.Halogeeni umpioita saa muuta niillekkin kertyy yli tuplat hintaa.
     
    rotax ja leivonharri tykkäävät tästä.
  9. Joukojs

    Joukojs 3rd gear

    3.6 ei ole kovin hyvässä maineessa ainakaan jenkeissä 3.2 on itellä rokannut moitteettomasti! Kasi olisi tietty kasi :cool:kilsoja on tällä hetkellä noin 240tkm.
    Mulla halkesi HID umpio kuljettajan puolelta ja se aiheutti vähän päänvaivaa..mutta puolasta löytyi lähes uusi umpio 270e hintaan ! Autolamps tms taisi olla firman nimi.
     
    leivonharri tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!