Mini tub - mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Risse, 18.12.2021.

  1. Risse

    Risse 1st gear

    Moi.

    Ostin isot kumit cutlakseen ja puukkosaha on laulanut että saan sopimaan. Mietin että myykö joku firma kotimaassa valmiita metallisia sisälokasuojia vai pitääkö tehdä itse? Olisiko vinkkejä?

    [​IMG]

    Kiitos.

    Yritin liittää kuvia mutta taidot eivät riittäneet.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 18.12.2021
  2. 1320

    1320 Gearhead

    Voi olla ettei noita kotimaasta ainakaan hyllytavarana löydy, tietysti kannattanee kysyä jos US Parts tai jokin muu kotimaan vauhtiputiikki pystyy sellaiset toimittamaan.

    Tai sitten tekee itse, ei se kovin hankalaa ole sekään. Mä tein Chevy II projektiin itse kun valmiit olisi maksaneet $500. Muutama ilta meni rakennellessa, ei ollut paha rasti. Mutta toki Cutlassin erilainen alusta/korirakenne voi hankaloittaa operaatiota, en tiedä...

    Tuossa näkyy miten tein omat Mini Tubsit: https://kellari.vip/index.php?topic=29.msg1033#msg1033
     
    Seevu tykkää tästä.
  3. Risse

    Risse 1st gear

    Kiitos vastauksesta.

    No niin, sain vihdoin liitettyä kuvan. Eli ei nää taida olla enään mitkään minitubsi-hommat vaan vaati kokonaan uudet lokarit.. kaikki piti leikata pois että sain kummit sisään ja jätin varauksen reilulle madallukselle jos tulee laitettua ilmapussit jossain kohtaa..

    Edit. Täytyy näköjään vielä pienentää kuvat ennen lähetystä..


    [​IMG]
     
    Muokattu: 19.1.2022

Kerro tästä muillekin!