Linkkivinkki senioreille yms

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja BRAKE DRUM, 18.2.2022.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    arskazone ja tukkijulli tykkäävät tästä.
  2. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    ¨Pikkujättiläistä on kersana luettu.
     
  3. Aihetta sivuten, ostin tämmöisen tänään kierrätyskeskuksesta:

    [​IMG]
     
  4. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Niin, vanhan tavaran voi löytää kierrätyskeskuksestakin
     
  5. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Tai päivätansseista.
     
    maxvo2, Dataviilaaja ja Inlinee tykkäävät tästä.
  6. Hah hah..

     
  7. tapsah

    tapsah 2nd gear

    ^tää taitaa olla coveri tai sitten uusi digi-miksaus, näitä oli isojen poikien laulut 1&2 c-kasetilla puoli-vuosisataa sitten..
     
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jotain tässäkin yhtälössä on mennyt mönkään, löysin aikoinaan nuorehkon tavaran ravintelista ja nyt...
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Näitä on näköjään isojen- Ja pahojen poikien lauluina julkaistu.

    En muista kumpi oli (muistaakseni isojen), mutta 30 vuotta sitten ostin 1&2 kasetit.

    Jotka molemmat multa varastettiin jossain meidän bileissä.:odrealmad:
     
    Muokattu: 19.2.2022
  10. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    samaa ihmetellyt itsekkin...kun minä olin 14v oli emäntä 7v....nyt olen 62v niin eikös emännän pitäisi olla 31v eli puolet nuorempi niinkuin silloin ??
     
  11. tapsah

    tapsah 2nd gear

    vertaistukena voi kuunnella esim. bb kingin iskelmää thrill is gone...
     
  12. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tähän sopii Radio Jerevan tyyppinen vastaus "Periaatteessa kyllä, mutta..."
     
  13. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Laitas pari kuvaa aukeamista. Noissa vanhoissa kirjoissa on tyyliä. Ei mtn paskanlässytystä, vaan tiukkaa asiaa. Meillä on matikan ja fysiikan ensyklopediat itä-Saksasta. Kulttuurikeskuksen leimat ja kaikki. Ja jonkin verran muutakin alan materiaalia.
     
  14. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Niinpä, monet miehet ovat taikureita. Pystyvät muuttamaan kissan lehmäksi. Tosin tähän saattaa kulua aikaa useampia vuosikymmeniä ja kiloja.
     
  15. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Niitä on vaikeampi löytää nykyään kuin vanhaa tavaraa. Mä olin aikanaan kantis Vanhassa Maestrossa ja vastaavissa.
     
  16. Mun kamerasysteemit on sitä ihteään, mutta tossa on yksi kuva satunnaiselta sivulta:

    [​IMG]
    Mitä selailin, niin mainio opus. Wikipediassa löytyy hiukan kirjoittajasta.
     
  17. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tuo on vielä ihan luettavaa. Kiva kirja, onnittelut hankinnasta. Mä kun nuoruudessa yritin auttaa rouvaa maisterintutkintonsa fysiikan appron oppimäärään tuolloisella amistaustallani, niin se oppikirja oli aika kuivakasta luettavaa. Ei ollut just lainkaan laskuesimerkkejä käytännön asioista, pelkkää kaavaa vaan. ”Koitetaas luoda joku käytännön ongelma, missä tätä voisi tarvita. Ehkä mä sitten …” ja onnistuihan se.
     

Kerro tästä muillekin!