TPMS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Procharged Vette, 26.3.2022.

  1. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Onko kukaan onnistunut ohjelmoimaan pois turhakkeet eli paineanturit pyöristä. 2010 Camaro.

    Kyllä niiden kanssa voi elää mutta huolenpito ei vastaa hyötyä. Talvikäytössä joutuu silloin tällöin hankkimaan uuden anturin kun pakkanen hyydyttää pariston. Kesäkäytössä kestää jopa kymmenisen vuotta.
     
  2. T5

    T5 Gearhead

    Ebaystä huijauspurkki hansikaslokeroon ja elämä hymyilee.
     
  3. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Kerroppa vähän lisää
     
  4. T5

    T5 Gearhead

    2011 Mustangiin hommasin Ebaystä purkin, joka lähettää samaa taajuutta/signaalia tms, mitä nuo rengaspaineanturit.
    Purkkiin patterit ja sit autolle rengaspaineanturien resetointi. TPMS-valo sammui ja pysyi poissa sen reilun vuoden, mitä auto minulla oli.
     
  5. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Kuulostaa loogiselta, eihän se tietokone tiedä mistä signaali tulee vaikka tulisi kuskin perseestä.

    Mulla on myös GM Tech 2 kapula, mutta en vielä tiedä pystyykö sillä ohjelmoimaan pois.
     
  6. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    STS:stä ei pystynyt Tech2:lla ohjelmoimaan pois,on turvallisuus varuste,vain tehtaan vehkeillä pääsee käsiksi,näin mulle kerrottiin.
     
  7. J.J

    J.J Gearhead

    Minkä vuosimallin STS:stä kyse? Ainakin 2005-2007 STS:stä pystyy ohjelmoimaan pois tuon painevalvonnan Tech2:lla.

    2010 Camaron painevalvontaa ei saa poistettua Tech2:lla.
     
  8. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    -05 STS,ei Michael Garagen mukaan pysty ohjelmoimaan pois.
     
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Jos autossa on vielä sellainen varuste kun vararengas, niin laittaa sinne kaikki anturit...on ainakin sama paine kaikissa.
     
  10. J.J

    J.J Gearhead

    Mullakin on -05 STS josta olen itse ohjelmoinut tuon painevalvonnan pois, lisäksi muutamaan muuhun STS:ään tehnyt saman toimenpiteen.
     
  11. J.J

    J.J Gearhead

    Tuo vaan vaatii lisäksi sen että vararengas pitää laittaa pyörimään kun lähtee ajamaan, koska antureiden pitää pyöriä että ne aktivoituvat...
     
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Jaa siinä on vielä sellanenkin vaatimus, onneksi ei ole moisia trouble makers, eikä tule :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!