251/265 lättis

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja junnu440, 10.4.2022.

  1. junnu440

    junnu440 3rd gear

    Dodge power wagon -62 tarvii ehjän toimivan koneen. Elikkäs 251 6syl. Lohkoja ja osia on kertynyt mutta mutkarauta hiottu isoiksi joten lohkon laakereita ei ole saatavilla. Help
     
  2. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

  3. kerkko

    kerkko 3rd gear

    Finnairin moottori- ja laskutelinekorjaamoissa plasmapinnoitettiin kakenlaisia kauloja ja hiottiin sitten säädyllisiin mittoihin. Tämä 80-luvun lopussa. Ei varmasti halpaa jos jostakin saa? Voi olla viimeinen backuppi?
     
  4. junnu440

    junnu440 3rd gear

  5. junnu440

    junnu440 3rd gear

    Uskoisin tämän olevan tässä tapauksessa hiukan hankala ja joskus kuulin että ei tehdä talon ulkopuolisia töitä.
     
  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Joskus ennen 90-luvun lamaa rikottiin pari kertaa Oldsin 455 kampiakseliosastosta tuntemattomaksi jääneistä syistä. Kun aihiot kävivät vähiin, akselia täyttöhitsattiin. Ei ole mitään muistikuvaa, kuinka kallista se oli.

    Veivilaakereita tommoseen isoon sivuventtiilikoneeseen näytti olevan jopa rockautossa pienissäalikoissa, muttei runkolaakereita just mitenkään. Runkolaakereita tuommoisessa on vain neljä. Kestäiskö budjetti täyttää kaulat?
     

Kerro tästä muillekin!