Mistä flex a lite tuuletin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ktappinen, 11.4.2022.

  1. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Saako Suomesta enään näitä ; flex a lite fans, flex fans?? On semmoinen muistikuva että jollain firmalla oli myynissä, mutta nyt en löydä millään :mad:......
     
    Muokattu: 12.4.2022
  2. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Uspartsilla oli näköjään yksi malli...
    Taidanpa tilata dahlhem.se kautta, nopee toimitus ja laajempi valikoima ja pääsiäisen yli 15% ale :)
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Miksi laittaa moinen hirvitys? Ei jäähdytä, eikä myöskään säästä tehoja? Noita testattu monesti eri lehdissä ja aika surkeita tuloksia.
     
  4. 3964

    3964 3rd gear

    Itse suosin ennen sähköflektejä,mutta nykyään olen viscon kannalla tuulettaa konehuonetta samalla,vähentää jonkin verran kaasutin ongelmia helteellä kaupungissa.
     
  5. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Sähköflektille voi laittaa viskoa jäljittelevän ohjauksen on/off ohjauksen asemasta. Pitää lämmöt tasaisena eikä käynnistymistä huomaa. Mä tein moottorinohjaimella tuommoisen.
     
  7. max

    max Double Gearhead

    Jaahas,täällä on taas luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia.
    Kysyikö ktappinen kyseisen laitteen ominaisuuksista vai mistä niitä vois ostaa?
     
    Muokattu: 15.4.2022
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Johan tuo päätti, mistä sen ostaa. Sen jälkeen kuuluukin olla vapaata keskustelua.
     

Kerro tästä muillekin!