Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Ei kunnon patinassa mitään vikaa ole, päinvastoin. Ei kaiken tarvi kiiltää.
    Mitä taasen hintapuoleen tulee niin jos mulla olis tollanen summa käytettävissä harrasteeseen niin se kyllä sitten kiiltäis.
     
    malvasto ja Peeaa tykkäävät tästä.
  2. hapa58

    hapa58 Gearhead

    Samaa mieltä. Olisi hieno kunnon kiellolle!
     
  3. hapa58

    hapa58 Gearhead

    Kiillolla !
     
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Onko noi LTD:t noin läyhällä nahkapenkeillä?
     
  5. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    Paha sanoo, googgelin mukaan LTD:n nahkapenkit ois erilaisia. Sama muotoilu kun mun Mercuryn penkeissä (mulla plyyssi), mutta noissa on tommoi hieno kromilista etupenkkien istuinosan sivussa ja kauhukahvat selkänojissa, joita edes mulla ei ole. Vois olla että koko auton sisusta on kaivettu toisesta autosta, ku C-pilarien ja katon verhoilut on uusittu, osa muoveista on erilailla kulunu ja penkit ja ovipahvit on kuitenki ilmeisen samaa sarjaa.
    Ilmoitettua vuosimallia kuitenkin vahvistaa noi "aero" sivupeilit, lämppärin säätöpaneeli, mankka ja ratti.
     
    isalmela ja leivonharri tykkäävät tästä.
  6. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Minkähän takia laulukäytössä tullut Suomi-patina ei ole niin arvossaan kuin tuo jenkkilän auringon tekemä? :cool:
     
    Nupa tykkää tästä.
  7. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  8. grantorino

    grantorino Gearhead

    Tuo Camaron vasemman sivun kuva on hyvä esimerkki siitä miten jenkkiauton talvikäyttö suolapaskan seassa jättää jälkensä korin rakenteisiin.:D
     
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Näinhän se on, olet oikeassa :odconfused:

    Koskaan ymmärtänyt tarvetta liottaa harraste jenkkejään ja muita harrasteautoja suolapaskassa...itseä wituttaa suunnattomasti jo tavis käyttiksen liottaminen suolavellissä :odrealmad:
     
  10. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    No, niin no.

    Ne on autoja. Käyttötavaraa. Itse sanoisin kyllä et kattelen ennemmin vanhaa jenkkiä jolla päästellään kesät talvet, kun museoartifaktia jolla käyään kolme kertaa kesässä paikallisessa miitissä, ja ei sillonkaan jos supersää lupaa tihkusateen mahollisuutta 10% tsäännsil.

    Museot erikseen.
     
    Tarkeet ja Isamu tykkäävät tästä.
  11. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Samoja asioita huomasin tästä ja pisti miettimään. Hankala tuosta on sanoa mikä se todellisuudessa on.
     
  12. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Mitään välimuotoahan näille ei ole olemassa.
     
    Peeaa, Kustom STW ja Inlinee tykkäävät tästä.
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    Täs olis kiiltävänä jos joku miettii miltä kiiltävä näyttäis…
    Jos mulla olis rahaa, fyrkkaa ja massii ni ostasin tolle kiiltävälle ton kaverix…
    [​IMG]
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Jotenkin kaksijakoista: hehkutetaan Mitä bongasin liikenteessä ketjussa mitä nähtiinkään nykysukkuloiden seassa mutta toisaalta kauhistellaan kun joku suolassa ajelee harrasteella. Go figure sanoisi amerikkalainen.
     
    Hoovee ja isalmela tykkäävät tästä.
  15. 1320

    1320 Gearhead

    Välillä aina kuulee jonkun kauhistelevan kun ajelen Ramblerilla päivittäin vuoden ympäri. Mut koska itseltä onnistuu tarvittaessa oikeastaan kaikki muut remontit paitsi kromaukset, koneistukset ja verhoilut, niin olen ajatellut että jos käytön jälkiä alkaa tulla liikaa, niin sitten korjataan. Eihän se sen kummempaa ole.:odwink: Tietysti kunnosta riippuen, en minäkään millään priimakuntoisella viitsisi talvella ajaa, mut tuollainen käyttökuntoinen auto on ihan hyvä talviauto.

    Eikä noi nyt ihan saman tien tuhoudu talvikäytössäkään. Pari talvea olen nyt Ramblerilla suhaillut ja ei se ole muuttunut yhtään huonompaan kuntoon, itseasiassa päin vastoin kun olen pikkuhiljaa korjaillut kaikkia pikkujuttuja.
     
    juko7, lintta88, Kustom STW ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Pari 80-lukulaista Suomi-Camaroa parsinu mitkä Metrosta aikaan uutena ostettu ja ajettu ympärivuotisesti, kyllä ne vaan ruostuu suolakelissä siinä missä uudemmatkin..
    Mielummin tollasta hitsailee kun jotain vastaavanikäistä mätää tojjotaa, näillä sentään jotain arvoakin :D
    Yks pitäis ottaa kohta lisää työn alle, ei siinä nyt varmaan koko lattiaa joudu vaihtamaan, mutta ihan tarpeeksi hommaa kuiteskin ja sit myyntiin, jos ei mee kaupaks ni jää itelle ens talven kulkineeksi.
     
    Inlinee ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  17. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    malvasto, esmi ja isalmela tykkäävät tästä.
  18. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Kustom STW, THE61OHV ja Pietsi tykkäävät tästä.
  19. T5

    T5 Gearhead

    malvasto, THE61OHV ja Turbiini tykkäävät tästä.
  20. Peeaa

    Peeaa Gearhead

Kerro tästä muillekin!