Galaxie 63 & 64

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja zejk, 30.8.2015.

  1. Nilsbertti

    Nilsbertti 1st gear

    2015 ollu viimeksi valkonen vinyylikatto ja rekisteröinti katsastettu 2016 mustaksi maalatulla katolla tämä.
     
  2. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Käytän tilaisuutta hyväkseni, ja tarjoan tähän ketjuun ostettavaksi kylkilistoja ´64:seen Galaxieen. Sarja käy nelioviseen (tolppa/HT/farkku), sisältää kaikki listat etulokarista takakupeisiin, yhteensä siis 8 listaa.
    Kunto "hyvä käyttökunto", pieniä painaumia jossain voi olla. Etulokarin listoissa teksti "Galaxie 500".
    Tulivat itselle Jenkeistä pari vuotta sitten, mutta auto kerkesi vaihtua ennenkuin listat löysivät tiensä paikalleen. Viestillä tavoittaa jos jollain on tarvetta moisille.
     
  3. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ja miten se minä muistelin jotta siinä oli ihan '390? Muistan ku oli vielä Hemillä Iisalamessa ja kävin kuivatyyppejä ottamassa.
     
  4. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Kävin tuota itekkin Hemiltä ostattelemassa joskus vuonna 2002. FE390 siinä sillon Hemin puheijen mukaan oli.
     
    Ismoskosmos tykkää tästä.
  5. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Lie minun puolesta ollu vaikka tonnikolomisatane kenttiläinen siinä.
     
    junkyard dog tykkää tästä.
  6. late991

    late991 3rd gear

    [​IMG]
    Tämmönen raato tuli haettua, oisko kellään tiedossa takaluukkua?
     
    Kustom STW ja Petri R. tykkäävät tästä.
  7. rotaksi

    rotaksi 1st gear

    Yksi mustavalkoinen nostaa kantaa.
     
  8. lintta88

    lintta88 2nd gear

    Täält löytyy pietarsaaressa tsopattu - 64 country sedani :odcool:
     
    Kustom STW ja rotaksi tykkäävät tästä.
  9. petrus

    petrus Gearhead

    Mulla -62 2D HT ollut nyt 33 vuotta. 292 + Ford-O-Matic
     
    Kustom STW, rotaksi ja Kalu tykkäävät tästä.
  10. SU

    SU 1st gear

    Täältä Kaakonkulmalla löytyy Ford Custom 500, 4D - 64. Epätoivoinen ikuisuusprojekti. Hankin joskus 90-luvun puolivälissä. Ollut kilvissä viimeeksi joskus 80-luvun lopulla, silloin sinivalkosessa 2-värimaalauksessa. Sitä ennen ollut ainakin keltaisena ja parina eri vihreänharmaan sävynä.

    Pkkuhiljaa haalittu puuttuvia osia yms ja peltitöitä jonkun verran tehty mutta viimeiset 15v lähinnä odotellu milloin ois aikaa tehdä sille jotain.

    Sen lisäksi löytyy museokilvissä oleva -64 Monterey Marauder, 390:llä.

    Jos jollakulla on Customin/Galaxien sisustan osia, erillispenkit, takapenkki, 2D ovipahvit, aurinkolipat yms, jouten niin olen kiinnostunut. Huonoistakin aihiosta olisi apua.
    Etujakkaroiksi käy myös Mustangin tai Econolinen penkit.

    63,5 - 64 2D HT tai 2D sedan kori tai koko auton raato kiinnostaisi myös.

    YV:llä saa yhteyttä.
     
    ToniR, Kustom STW, rotaksi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. Täältä yx mustavalkonen 428 cj:llä.
     
    rotaksi tykkää tästä.
  12. SamiralfeyX

    SamiralfeyX 1st gear

    Täälltä löytyy '64 Custom 500. Runko ja tekniikka valmiina, nyt korin kimpussa.
     
    Kustom STW ja rotaksi tykkäävät tästä.
  13. rotaksi

    rotaksi 1st gear

    Pääasia että kanta elpyy.. Näinäkin aikoina.
     
    Muokattu: 15.4.2022
  14. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Jos on jollain on tietoa 1964 4D sedanin raadosta, niin katto olisi yhä hakusessa (JTN-4 / ABU-xx) Galaxieen.
     
  15. hotit

    hotit Gearhead

    Joku kuulemma elvyttä mulla pitkän ollutta 64 Country Sedania. NHE-86 kilvillä oli mulla, mutta sittemmin siihen oli haettu Pohjois Karjalan S-alkuiset kilvet.

    Kiteeltä vanha hautausliikkeen auto. Iisalmella taisi tehdä pohjakosketuksen jokunen omistaja mun jälkeen, ennen kun palasi eteläiseen suomeen takaisin.
     
    lintta88 tykkää tästä.
  16. Galaxiesurfer

    Galaxiesurfer 1st gear

    Elvyttäjä löytyy täältä! Melkoinen elvytys tässä onkin tiedossa. Kovin on rapsakkaan kuntoon päässyt.
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. SamiralfeyX

    SamiralfeyX 1st gear

  18. hantta

    hantta Double Gearhead

    Joskus näkyy kokoontumisissa Turussa -64 Country sedan, ohjaus oikealla, onko Australiassa tehty, vai sinne markkinoitu, ehkä Englantiin?
     
  19. rotaksi

    rotaksi 1st gear

Kerro tästä muillekin!