Mitä polttoaine maksaa tällä hetkellä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Red Neck, 27.12.2004.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    95 2.49€ ja 98 2.59€.... Tätä vauhtia 3€ menee vielä rikki lähi aikoina.
     
  2. lintta88

    lintta88 2nd gear

    Oli halpaa eile 98e 2.598e Jumbon abc :poff:
     
  3. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Joopa joo, pickalan absilla siuntiossa 2.618 98e.

    Vaikka täällä mitä möyhytäänkin, on aika lailla harrasteautot paria lukuunottamatta kadonneet katukuvasta. Yleensä kun päivän työkseen ajelee, näkee silloin tällöin vanin tai leppäjeepin. Nytpä ei kumpiakaan ole näkynyt viikkokausiin.
     
  4. J.J.

    J.J. Gearhead

    Kyllähän tuo pumpulla vähän pistää virnistämään kun satasella saa rapiat kolkytä litraa menovettä. Semmoset neljäsataa euroa menee vanin tankkiin että saa täyteen.
     
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    On tullut käveltyä kauppamatkoja ja ajeltua moottoripyörällä myös sadepäivinä.
     
    Seevu tykkää tästä.
  6. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Tuli myytyä KIA Cerato pois ja ajelen yksityisajot Buickilla, tulee nii vähä kilsoja et aivan sama millä ajaa.
     
    viikinki75, Topsa-, hartsa69 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Kolmosta lähestytään. Siitä se kesäloma auvoisena aukee..:wc:
     
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Muutamat tutut, jotka suunitteli kesäloma reissua asuntoautolla on vaihtanut etelän reissuun, kun ei ole mitään järkeä lähteä autolla mihinkään, kun lentäminen on halvempaa :confused:
     
    Seevu, Isamu ja Vermilion tykkäävät tästä.
  9. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Mä oon viimesen parin viikon aikana ajellu pääsääntösesti sillä sun entisellä Cutlas "442":sella, kevyesti viritetty sbc 350 vie sitä niin kevyesti ja taloudellisesti ettei bensakulut hirvitä, ja vielä kun laittaa etanolia joukkoon niin käy jo melkein hankkeeks. :D

    Mutta on kyllä naapurit ja tuttavat ja sukulaiset huolissaan, että tuolla sitä bensaa kuluu. Oon sanonu että bensan hinta on vähän niinkuin ikä, se on vain numero :p, ja että ei ainakaan vielä ole mitään bensapulaa, sitä on kyllä saatavana.
     
    hartsa69 ja Inlinee tykkäävät tästä.
  10. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Mä taas omalla asuinkunnalla näen viikkotasolla useita harrasteautoja liikenteessä, oman mukaanluettuna.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  11. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Minä taas olen harkinnut jälleen vaihtaa matkailuauton 4satasen ylivaihdelootaan. Pari-kolme vuotta sitten mietin asiaa myös, mutta silloisilla bensan hinnoilla olis pitäny reissata niimmaanperkeleesti ennenku olis alkanu säästämään.
    Nyt selviäis vähemmällä reissaamisella, alkaa säästämään siis.
     
  12. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    1.77€ litra oli E85:kin aamulla Kouvolassa ABC:llä.
    2.469€ näkyi olevan 95E10.

    Siis 1-6-2022
     
  13. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Ja jos vihreää hallitusta uskoo, niin lentämisessä ympäri maailmaa ei ole mitään vikaa? Sen sijaan autoilua saa ja pitää kurittaa.
     
  14. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Lentopetroolin verotus ei ole Suomen hallituksen käsissä. Toki ne voi laittaa jonkun kompensaatiomaksun Suomen passilla Suomesta lähtijöille, mutta paljon pidemmälle eivät ylety.

    Mä olen tehnyt mun viimeisimmän ulkomaan matkan DC-3:lla. Ihan siisti reissu.
     
    Seevu tykkää tästä.
  15. Gasum korottaa liikennekaasujen hintaa 1.6. alkaen – näin kaasuautoilun kustannukset ovat viime aikoina muuttuneet

    Liikennekaasun jakeluverkosto kattaa tällä hetkellä lähinnä Etelä- ja Keski-Suomen, joista varsinkin ensin mainitussa markkinoita hallitsee Gasum.

    KAASUAUTOJEN käyttämän maa- ja biokaasun hintoja on nostettu 1.6. alkaen, kertoo energiayhtiö Gasum.

    Yhtiö on Suomen suurin liikennekaasun myyjä, joka hallitsee erityisesti Etelä-Suomen ja pääkaupunkiseudun kaasutankkausmarkkinoita.

    Uuden hinnaston mukaan maakaasu maksaa Gasumilla nyt 2,58 e/kg lukuun ottamatta Helsingin Hermannin, Hämeenlinnan, Kotkan, Lohjan ja Porin asemia. Niissä hinta on vieläkin korkeampi, eli 2,65 e/kg.
     
  16. Ahti Karjalainen: ”Ennustaminen on vaikeaa, erityisesti tulevaisuuden ennustaminen”

    Ja sitten nykypäivään:

    [​IMG]
     
  17. rosswell47

    rosswell47 2nd gear

    Roskalintu.

    [​IMG][/QUOTE]
     
    kad_boost tykkää tästä.
  18. Forester

    Forester 1st gear

    Sama Lohjan Perttilän kylmäasema tänään aamulla 95E10 2,549 ja 98E5 2,659.
     
  19. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Niin oli Viikin Nesteellä, josta yleensä sai muutaman sentin halvempaa, 95 laatukin jo yli 2,5 euroa litra.

    Bensaveroa ei uutisoinnin mukaan ole nostettu, joten se on vissiin tämä sota ja pakotteet ja öljy-yhtiöt yhdessä, jotka tuon jatkuvan nousun ovat aikaansaaneet. St1:n tullessa markkinoille sillä oli oma öljysatamansakin (Haminassa, mä olin laittelemassa instrumentointia kuntoon jonkun toisen jäljiltä). Nyt nämä asemat ovat kuin veljiä keskenään. Liekö kaikki samasta tankista hakevat itselleen myyntituotteet?
     
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Turuuss 01-06-2022

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!