FHRA Street Mayhem / SM1 28-29.5.2022

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Miksu.1g, 29.5.2022.

  1. homer

    homer Double Gearhead

    Kyl se vaan niin on, et keskiverto katsojaa ei kiinnosta bräketti, ei junnut eikä prätkät. Se ei muuks muutu vaikka sitä ei ääneen sanoiskaan. Sen näkee aika hyvin siitä mitä tapahtuu katsomoissa kun joku noista tulee ajovuoroon, siis silloin kun katsojia on.[/QUOTE]

    No jaa, ei kyllä viime kesänä kansa motoparkissa makkarajonoon lähtenyt kun nitropyörät ilmestyivät viivalle. Muutaman katsojan kanssa kun juttelin niin juuri nuo ja teedeet olivat tuoneet heidätkin katsomoon.
     
  2. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Missä muuten Janne Ahonen on, viime aikoina ei ole näkynyt Ranea eikä teamiakaan.
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Tämän saman ilmiön olen huomannut jo vuosien ajan.

    Tavalliset ihmiset, jotka kyllä käyvät kaikenlaisissa tapahtumissa, kyselevät että eikö motoparkissa ajeta enää ollenkaan tai onko yleensäkin kiihdyttely loppunut jo kokonaan?
    Olen vastannut että kyllä ajetaan, mutta kisat pidetään salassa suurelta yleisöltä!

    Olen itsekin yrittänyt saada paikallislehtiä tekemään takavuosien malliin ennakkojuttuja kisoista, mutta monesti se on ollut korkeintaan pikkujuttu kisojen jälkeen, jos sitäkään, mutta minkäänlaista tavan tallaajalle suunnattua mainontaa ei ole missään.
    Suorastaan surkuhupaisaa on se, että nyt kun kisat on peruttu, niin siitä oli kyllä juttu paikallislehdessä!

    Nyt kun on päätetty että kilpailijoiden pitää maksaa etukäteen kisojen kustannukset, eikä tappiollisiksi veikattuja kisoja edes järjestetä, niin pitääkö ihmisten kyselyihin tästä lähtien vastata että motoparkissa ei enää ajeta, eikä kovin paljon muuallakaan?
     
    Masa71 tykkää tästä.
  4. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Päätös on kyl jo monia vuosia vanha, mut tähän asti toi 100 ennakkoon ei oo ollu ongelma kuin muutaman kerran. Silloin on esiin astunut yksityishenkilö joka on ottanut kantaakseen mahdollisen tappion. Ei sellasta oikeen voi keneltäkään edellyttää, eikä siihen nyt ryhtynyt. Mä kyl luulen et jos tuntuu siltä, soittaa toimistolle ens kerralla ni pääsee tälläseks "kummisedäks". Kyl täs nyt suurin pointti on se et kalustoa omaavat ihmiset ei syystä tai toisesta ole kisaan ilmottautuneet. Uskoisin et rahalla on asian kanssa tekemistä.
     
  5. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Onko mitään lukuja, kuinka paljon on talleissa kalustoa, millä voisi kisoihin osallistua?
    30-50 kpl.
    Tuohon Niken kommenttiin nojaten, radalle pitäisi saada sellaista kalustoa mikä tuo katsojia.
     
    supo, valtope ja three hundred tykkäävät tästä.
  6. supo

    supo Double Gearhead

    Ennen kävivät Pro teamit testaamassa/kokeilemassa esim.Motoparkissa ja se toi aina säpinää tontille sopivasti ja toi hyvästi yksistään lisää yleisöä paikalle!
     
    masanteri, three hundred, rude1 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. supo

    supo Double Gearhead

    Tuo lukumäärä varmasti on se mikä on talleissa ja jopa enemmän!Kyllä nopeet katu-autot sekä nopeet pro autot silloin tällöin mukana olisi se lisämauste jatkossa!
     
    masanteri tykkää tästä.
  8. homer

    homer Double Gearhead

    Eiköhän jo S/SS kalustoa liene tässä maassa 10-20 kpl enemmän kuin mitä parina viime kautena on kisoissa näkynyt?
     

Kerro tästä muillekin!