Mopar 273 päivitys??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Eero, 31.8.2009.

  1. 57 Firedome

    57 Firedome Gearhead

    Tilanne elää ja auto. Nyt on kaasuttimena Motorcraft Holleyn tekemänä. Käy hienosti tyhjäkäyntiä mutta kun kaasuttelee niin poksauttaa lieskan kaasuttimesta, millä poistaisin sen oireen ? Kaasarissa tekstinä, 09TE-9510-AEA LIST-8343 2198 sähköryyppy jonka Ford miehenä ratalangalla sidoin aukiasentoon.
     
  2. 57 Firedome

    57 Firedome Gearhead

    Auto on toiminut kokolailla jees, tosin kylmänä haluaa poksautella vieläkin pieniltä kierroksilta kiihdyttämään lähtiessä mutta sen kanssa on tullut toimeen. Lämmetessään nou proplem. Malmilla tuli käytyä kiihdyttämässä jotta auton perinne säilyy sillä rintamalla elinvoimaisena. Pito-ongelmia oli, tosin vain kytkimessä mutta ajettu on kuitenkin. Käyttöautona jatkaa kulkuaan vahvasti ja kärry kulkee perässä kivasti. Peräkontti on aika pieni moisessa keksinnössä kun ei meinaa millään saada kaikkia Endurossa käyttämiäni varusteita mahtumaan. Akku tosin vie osansa vähästä tilasta. Pitää varmaan alkaa etsimään kattotelinettä jotta ongelma poistuu, vaihtoehtoisesti alkuperäinen akkuteline konehuoneeseen saattaisi ratkaista ongelman. Auto on se -66 Plymouth Barracuda jolla jo Keimolassa on ekassa kisassa kilpailtu 18 D/S numerolla.
     
  3. kerkko

    kerkko 3rd gear

    Hienoa historiaa, auto millä on tarina. Mitkä olivat ajat Keimolassa ja Malmilla?
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Akku sopisi varmaan alkuperäisellä telineellä konehuoneeseen paremmin mitä kattotelineelle :)
     
  5. 57 Firedome

    57 Firedome Gearhead

    ;)Täytyy etsiskellä moinen niin pääsee sovittelemaan.:)
     
  6. 57 Firedome

    57 Firedome Gearhead

    Malmilla 11,68 ja matkana huima 200m. Koko tuo matka kuitenkin ilman remonttia. Keimolan tuloksia en äkkiseltään löytänyt.
     
  7. Tää oli hyvä.:)
     
  8. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Pieksi slantti aspenin selkeesti! Sille 12.006/96.57 km/t. Et ihan kaikki ei taida Barracudassa olla tikissään vielä.
     
    57 Firedome tykkää tästä.
  9. 57 Firedome

    57 Firedome Gearhead

    Enkö ollutkaan viimeinen ? No katsotaan josko joskus jossain onnistuisin semmoisen tittelin saavuttamaan. Aamulla lähdettiin Jyväskylästä Malmia kohti ajelemaan ja löydettiin tapahtumapaikalle. Siellä ajoja katsellessa tuli mieleen että voisihan sitä käydä koittamassa tuotakin touhua, katsastajaa hihasta kiinni ja hän kertoi mitä vaaditaan notta viivalle pääsee. Huohottimelle pullo, kuten jäähdytysnesteen ylivuodollekkin ja turvavyö. Sepä olikin hiukan vaikeampi rasti, löytyi kuitenkin toisesta käymästämme Motonetistä pultteineen ja kun kierteetkin autosta pulteille löytyi niin asennus vain ja viivalle kun aikaa oli ehkä puolisen tuntia tapahtumaa jäljellä. Husson kanssa samassa lähdössä olisi ollut unelma mutta se ei nyt osunut. Ei siinä ihmeempiä, rouvan antaessa ajo-ohjeet nautittiin uusista reiteistä ja nähtävyyksistä matkalla takaisin Jyväskylään. Pieni kiva päivän reissu.
     

Kerro tästä muillekin!