Saako pakettiautoksi vai ei...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Del Monte, 9.4.2005.

  1. Del Monte

    Del Monte Gearhead

    Niin poistin rekisteristä vuonna 1999 Chevy Blazerin vm. 1984, auto on diesel ja oli rekisteröity 2+2 eli pakettiauto.

    No kysymys kuuluukin että saako sen vielä rekisteröityä pakettiautoksi jahka tässä saan sen valmiiksi vai pläjähtääkö ryöstövero niskaan kuten yksi kaverini uhkakuvia maalailee?

    Itse olisin sitä mieltä että saa, auto on nimittäin tehty pakettimalliksi 1990 luvun alkupuolella, jos säännökset sitten ei ole muuttuneet huonompaan suuntaan minun kohdillani. :odroll:
     
  2. JAWA

    JAWA 1st gear

    Hankin syksyllä projektiksi Toyon BJ 40n. Oli juuti leimattu ja kilvitetty, se kanssa muutettu 90-luvulla pakuksi. Uudessakin otteessa lukee muutoskatsastus pvmäärä. Tämä yksilö yhä paku 2+4 pienellä verolla.
    Tämän esimerkin turvin ongelmia ei pitäisi tulla.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    vero

    Jos ongelmia tulee niin voi aina rekisteröidä huoltoautoksi pienellä verolla.
    Viilapenkki ja pakki riittää.
     
  4. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Katos, Puskurin toimittajakin vastailee nimettömänä.

    Ei ihan noin helpolla onnistu huoltoauton teko.
     
  5. Del Monte

    Del Monte Gearhead

    :p joo kävin tänää konttorilla ja ei mitään ongelmia kun auto on jo tehty 1994 pakettiautoksi. :odroll: ja verokin pysyy pienenä. :mad:
     
  6. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Jos vero pysyy pienenä miksi :mad: :eek: ??
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Taitaa tarkoittaa käyttövoimaveroa (dieselvero).
     

Kerro tästä muillekin!