mopar moottorin kumityynyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jorkkeri72, 27.3.2018.

  1. malvasto

    malvasto 3rd gear

    No juu kyllä prässit ym löytyy kaverin korjaamolta, mutta kun tietäs et noi on edes yhteensopivat tuohon
     
  2. L.P.

    L.P. Gearhead

    95% varmuudella sanon, että pikku- ja isolohkossa sama insertti. Eli jos on V8 ja spool korvake, niin vain 1 vaihtoehto. Slant Sixissä on eri korvake.

    Sinulla on hyvät työkalut ja homma toimii varmasti. Lisään listaan vielä paineilmataltan. Olen käyttänyt sitä etenkin insertin irrotuksessa mutta myös asennuksessa. Energy suspensionin tapauksessa vanha insertti olisi syytä saada ehjänä irti, koska kuori pitää käyttää uusien puslien kanssa, kuten aiemmin mainittu. Kokemusta kumin poistosta metallikuoresta ei ole, mutta olen kuullut että polttamalla on yksi vaihtoehto.
     
    malvasto tykkää tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Polttaminen varsinkin uudemmissa LX/LC yms korisissa on yleistä, vaikka kyseessä on alumiinivarret yms.
     
    malvasto tykkää tästä.
  4. L.P.

    L.P. Gearhead

    Kiitos tiedosta. Juolahti tästä mieleen, että jos polttaa, niin eihän inserttiä tarvitse edes irrottaa. Tämä oli varmaan kokeneemmille itsestäänselvää entuudestaan. Korjatkaa jos olen värässä.
     
    malvasto tykkää tästä.
  5. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Kiitos vaan avuista osallistuneille eiköhän nuo sitten käy ,täytyy laittaa tilaukseen
     
  6. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Jos ei pidä kärtsästä, niin sen kumin saa erkaantumaan poranterällä pyöräyttämällä.
    Reunaa myöten nakertaa ympäri.
     

Kerro tästä muillekin!