Jeep Commander

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja juhamann, 3.2.2019.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  2. north

    north Gearhead

    Tuleekos tää remppa aina vuosi huollon yhteydessä?
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Riippuu varmaan miten paljon ajaa. Grandissa tota ei ollut vielä tullut 320tkm mennessä.
     
  4. north

    north Gearhead

    Onkos tää perä ominaisuus sit jossain Jeepeissä vai jossain vuosimalleissa?
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Tarkoitin että samanikäisessä grandissa jossa on sama tekniikka, ei ainakaan itellä ollut tota ongelmaa noilla kilsoilla. Kyl kait noissa on periä alkanut ulvomaan, mut ei se ny niin yleistä pitäis olla. Jos on ostamassa tollasta, niin siinähän sitä voi kuulostella uliseeko. Ja jos alkaa oireilee ni sit korjailee.
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei, kerran reiluun 15 vuoteen, ainakin meidän Commanderissa...
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No ei pysty sanomaan onka kaikissa sama juttu, kun e oo kaikkia koekillu/nähny. Vain ne oon korjannu, joissa on ollut ja asiakas ollut valmis maksamaan homman, aina ei oo saatu korjauslupaa...
     
  8. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Onkos kokemuksia kertynyt?
     
  9. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Moi, kyllä kertynyt ja erittäin positiiviset. Normi huollot tehty ei muuta ongelmaa. Ittellä 2011 Hemi Grand Cherogee ja pikku ongelmaa on.
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Yllättävää jos WKII (Grand Cherokee 2011->) ei olis isoja ongelmia, mulla kaksi CRD-koneista pihalla odottaa korjausta...
     
  11. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    ^ Kävisikö parempi säkä, jos alla olisi hemi -koneinen WKII.. Vai onko nekin vikaherkkiä.
     
  12. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^On niissä jotain idiotismejä koneesta huolimatta, esim. lämppärin lämmönsäätökaukalot joissa ei ole kunnollista mekaanista stopparia vaan tiatokone kalibroi asennot ja kun automatiikka siten kuumana kääntää liian pitkälle ja tiiviste menee kotelon väliin kaksikerroin, niin siten riittää ainakin lämpöä kabiinissa ja pahimmassa tapauksessa kojelaudan purkujumppaa.

    Sinne kannattaa tehdä stoppari vaikka ruuvista, mie meinasin yrittää liimailla jotain muovinpaloja tarralla esteeksi. Toistaiseksi oon saanut jumit auki kylmänä ja lähden liikkeelle lämppäri kylmällä ja lisännyt pikkuhiljaa lämpöä, mutta kun joskus menee itsestään lämmönsäädöt täysille. Kyllä olisi wanhan liiton vaijerisäädöt varmatoimisempia.......
    https://www.jeepgarage.org/threads/2012-grand-cherokee-blend-door-actuator-fix.243792/

    Mutta täytyy kuitenkin koputtaa puuta, '14 WD Hemi still going strong, kohta varttimiljoona mittarissa......
    Tosin entistä luottopeliä ei taida vielä uskaltaa myydä, vaikka kerran laitoin jo myynti-ilmoituksenkin muutamaksi päiväksi: https://www.nettiauto.com/dodge/durango/14192281
     
    Muokattu: 8.5.2024
    hartsa69 tykkää tästä.
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    samaa paskaa ne on... Yhden Hemin oon nähnyt ja yhden bensa V6 (vai kaksi, nyt en muista)...
     
    hartsa69 tykkää tästä.
  14. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Hyvä tietää nämäkin, niin voi pitää tästä yhdestäkin huolta.
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!