Hieno Pobeda

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Tommi_82, 30.4.2005.

  1. Tommi_82

    Tommi_82 1st gear

  2. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Onhan tuo aika hienosti toteutettu ja menee samaan sarjaan kuin se muutaman vuoden takainen volga :)
     

  3. No ne mittarit taitavat olla Pobedan orgispaikalla - jutun gluehan on nostalgia "pobeda" nykytekniikalla, mutta muotolainoilla alkuperäisestä..

    Kuten uusi Thunderbird, Musse, Kupla, Chevyn SSR yms..

    Taitaa vain olla käsityön helmi tuo Pobeda, kuten se Volgakin oli. Pitkä matka ja paljon $$$$$ €€€€€ vielä vaatisi sarjatuotantoon. Ei taitaisi ostajia piisata vastineena investointiin?
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No ei paha. Onkohan ne saanu sen hirveän hajun pois tosta?
     
  5. Ei varmasti sehän on osa nostalgiaa :soosoo: Varmasti käsittelevät sisustuksen säännöllisesti suihkuttamalla purkista sitä perinteistä ryssänhajua :rotfl: :rotfl:
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eiköhän tollasessa aromit säily kun ottaa reissuille porukalle evääks pelkästään kaalisoppaa ja votkaa ja poltteleepi autossa vaan mahorkkaa. Se on siinä 8)
     
  7. timuli

    timuli Gearhead

    vähän of topic kaveri aikanaan vaihto koneen Katz kuormuriin ,siis tehdas uusi kone no koittivat käymään mut kun ei pyöri ollenkaan no kannet auki ja kas eihän se pyöri kun on sylinterit täynnä sitä ryssien suojavaseliinia :D
     
  8. Tommi_82

    Tommi_82 1st gear

    Ei ainakaan pääse ruoste pesimään sylinterin seinämiin pidemmälläkään varastointi ajalla :D :D
     
  9. janzamar

    janzamar 1st gear

    :eek: että venäläinen auto näyttikin hyvältä..
    en olis tätäkään päivää uskonu näkeväni..
     
  10. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Aika pirunhieno nyky"custom"
     
  11. Hessu1

    Hessu1 1st gear

    Nojaa näyttää aika uusien craisujen/caddyjen kopiolta ja vanteet ihan liian isot.. ei ainakaan meikää nappaa
     
  12. Swine

    Swine Gearhead

    Minkähän takia tämä on siirretty tänne?
    Rodia tuosta ei saa tekemälläkään ja kustominkin kanssa on vähän niin ja näin...No ehkä joku ryssänmaan Boyd Coddington vois tuollaisen tehdäkin,mutta mun mielestäni tuo on lähempänä thuuning osastoa kuin tätä :-?
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei nuo vanteet näytä kyllä yhtään pahalta noin isoissa pyöränaukoissa ja tollasessa korissa. Tohon näyttää vielä jäävän tilaakin. Aina parempi kun saadaan pyöräaukko täytettyä, ettei jää turhia ilmarakoja, ne vasta hirveeltä näyttää. Eikä tollaseen ole järkeä laittaa korkeaprofiilista rengasta ja sen vuoksi pienempää vannetta. Nykyautoon ei sellaset käy. Onhan tuo yks hienoimia, ja järkevimpien joukossa nykyauton mittapuiden mukaan verrattuna muihin konsepteihin. Sitäpaitsi tuo näyttää paljon paremmalta kuin Caddyt ym.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onhan toi nyt per*eleen hieno verrattuna cadeihin tai craisuihin. Todella hyvin onnistuttu yhdistämään vanhaa ja uutta, tosi retro!!! Keula on kuin suoraan jostain vanhasta sämpyläjenkistä, ja peräkin aika maukas :eek:
     
  15. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Nätin näköinen laite 8)
     
  16. makke

    makke 1st gear

    Hieno laite kyllä. Mun mielestä toi keula ja koko kori on ihan sitä vanhaa Popedaa.
    Siirretään taas, nyt malli- ja merkkikeskusteluun.
     
  17. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Aito on aito, muut no jaa.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Keula on kuin vanhassa jenkissä, mutta niinhän popedassa onkin. Tuleeko esim heti sodan jälkeinen Ford mieleen? Sellainen oli popeda ja ne piirteet tuossa vielä näkyy. Keula jätetty suht org piirteisiin, mutta paljon tehty siihekkin. Ei ehkä kaunis, mutta niin ei olleet just sodan jälkeiset Foorditkaan mistä popeda on kopioitu.
    Sitten mennään perään. Muista asioista en vielä sano miid. Ehkä oma mielipide joskus tulee jos joku teistä kustom hörköistä saa esim katosta keskustelua täällä aikaiseksi. Ne kuitenkin vain mun mielipide. Mikä on ollut rakentajan sitä en tiedä mutta silmää sillä on kuitenkin ollut. Ja rahaa. Toiv toi ei ole jonkun uusrikkaanmonimultimiljönäärin rakennuttama.
    Back to back eli takas tohon perään. Mun mielestä se on hieno. Aivan sairaan hieno ja toi pitäs päästä zoomaamaan live. Kuvat kusettaa aina. Toi perä on mielestäni hienompi kuin keula ja koko KOKONAISUUTEEN se sopii. Joku sano retro. Mulle sana retro on kauhistus kun väkisin matkitaan vanhaa, mutta paremp niin kuin nää muut nykyjutut.. Tosta perästä mikä miellyttää mun silmää tulee mieleen vaik jotkut nyky mopar retrot. Pitäskö mun olla huolestunut kun periaatteessa olen vastaan? Niin tai näin, on toi hiano!
    Heh, koskahan ryssät rupee tajuu rust-o-rodien päälle? Aihioita riittäis ja siinä vaiheessa kun hi-tek vehkeet on nähty ja....
     
  19. V200

    V200 1st gear

    Mulla on -53 orkkis pobeda tallissa, pitäisköhän laittaa laikka soimaan.
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Nyt kun tuota katsoo alkuhuuman jälkeen selvänä, niin ei toi mielestäni niin hieno olekkaan. Onhan toi hieno, mutta mutta.. Tuskin tehty Pobedasta. Tod näk jostain nyky mesestä tai kraisusta tai yhdistelemällä jostain mälli mesestä laittamalla crossfiren reppua siihen. Yksityiskohtia esim sisustassa menee djaimler chrysleriin.
    SE VOLGA OLI SENTÄÄN TEHTY VOLGASTA mutta tossa ei taida olla Pobedaa kuin osa maskista ja mittarin kehykset? Ehkä motti on sentään lättis 2.4 nelonen, kun ei yhtään kuvaa siitä julkaisseet?
     

Kerro tästä muillekin!