Friday drive-by, Tikkulan ABC, Pori 6.5.2005, klo 20.00

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja nakke, 5.5.2005.

  1. makke

    makke 1st gear

    Onko joka perjantai?
    Vois joskus poiketa kun aika usein perjantaisin kuitenkin tulee joko Harjavallassa tai sit MeriPorissa aikaa tapettua. Siin se olis sit lähellä ja olis muutakin ohjelmaa kun seurata parvekkeelta millaista kalustoa Harjavallan Bandidosten tallilla liikkuu.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voishan se mun pualesta olla jokakin perjantai, mutta kai kuukauden eka varmimmin. Ei niin pitkä matka että vois joka perjantai-ehtoona ajella kattoon kuka paikalla... :D
     
  3. nakke

    nakke 3rd gear

    Aateltiin, että kerran kuussa on parempi. Viikottainen kokoontuminen saattais johtaa äkkiä siihen, ettei porukat viitsi lähtee paikan päälle, jos telkkarista vaiks sattuu just sillon tulemaan Matlockin viimeinen episodi. Helposti tulee ajatelleeks, et ehtiihän sinne ens viikollakin... Kerran kuussa paikan päälle vääntäytyy vähän veltomminkin autoaan ulkoiluttava harrastaja.

    Mut eipä siinä mitään. Aina parempi, jos jokainen ottaa tavakseen käydä kääntymässä perjantaisin ABC:llä noin kahdeksan aikaan, vaikkei kyseessä tuo kuukauden ensimmäinen perjantai olisikaan. Toisiin amerikanautohurjastelijoihin kun törmää näinkin isossa cityssä aivan liian harvoin.

    Viralliset Pori-ruisinkit järkätään säkkipilliorkesterin säestämänä joskus myöhemmin kesällä ja niiden laukaisualustana käytetään jo käsitteeksi muodostunutta hesen parkkista.
     
  4. makke

    makke 1st gear

    Jos mä sinne osun joskus vääntäytymään, niin alla tuskin on jenkkirassia kun ne on edellen työn alla. Jollain kustom britillä tai sit itäkopterilla vois tulla jos sekaan sopii?
     
  5. Stone

    Stone 3rd gear

    Oli siellä nytkin seassa yks tähtilamppu-Cortina, eipä tainnu kukaa pitkin nenänvartta kattoa. Mihis sen kuva muuten jäi?...
     
  6. Wiikki

    Wiikki 1st gear

    Jeps tänks vaan orginisaattoreille. Ihan nastaa oli kaikki ne puoltuntia, kun hätähoususeurassa paikanpäällä viihdyin. Ens kerralla vois vaikka kaupungillakin singahtaa, olettaen et kuskil ei ois niin kova karhun jano...
     
  7. nakke

    nakke 3rd gear

    Harrasteautoksi luokiteltavalla kulkupelillä saa ainakin mun puolesta tulla paikan päälle, vaikkei valmistusmaa oliskaan USA. Pääpaino toki on enemmänkin amerikkalaisvalmisteisella kalustolla ja tuninglärpäkkeille taas riittää parkkitilaa muuallakin. Nää kuukausittaiset tapaamiset on tarkoitettu lähinnä siksi, että samanhenkisillä harrastajilla olis yks ja tietty paikka, jossa voi "törmätä" toisiinsa. Kyseessä ei siis ole sen kummemmin organisoitu häppeninki.

    Tiilimäen Hesburgerilla pari kertaa kesässä järjestettävä virallisempi cruising oheisohjelmineen on perinteisesti ollut "for American vehicles only".
     
  8. jakejane

    jakejane 1st gear

    tikkula tosi hyvä paikka kokootumiselle saa apinoillekin (lapsille) helpolla karkkia !
     
  9. Tenox

    Tenox 1st gear

    Perhana, kun en kerinnyt näkemään tätä ajoissa... No katsotaan josko seuraavaan ehtisi.

    Ainakin töiden puolesta näemmä olisi 03/06 perjantaina vapaapäivä!
     
  10. makke

    makke 1st gear

    Tämä ylös kun tuntuu olevan tarvetta. Ei sit jutella näistä kymmenessä eri topicissa, vaan pidetään vanhat olemassa olevat hengissä ainakin toistaiseksi ennen kuin tän osion uudistus valmistuu.
    Ihan vaan siks näin, et on mukavampi lukea kun jutut löytyy samasta otsikosta.
    Ymmärrystä. :wink:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko salaisuus vai? Kun ei ilmoiteta...
     
  12. fb67

    fb67 1st gear

    Kai omistaja itse ilmoittaa jos niin halajaa...
    Ja tulee kyllä tuolla aiemmissakin keskusteluissa ilmi jos niin kovasti kiinnostaa :)
    Tuli muuten herra autollaan vastaan jokupvä
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    se ois sit taas perjantaina!!!!!
     
  14. Kehma

    Kehma Gearhead

    Arvoisa "Vieras". Tule paikan päälle katsomaan ketä autolla ajaa. Hyvällä tuurilla voit vaikka vaihtaa muutaman sanan, jos uskallat!

    Ja huomen kurvailemaan....
     
  15. Tenox

    Tenox 1st gear

    Peräremontti sujui aikataulussa, joten tulossa ollaan!
     
  16. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Häh! Kuka kattoo viä telkkaria???

    Tosta amerikanautofriikismistä sen verran että aivan turha parkeerata sitä ei-amerikan-harrasteautoa mihkään kulman taakke. Mun puolesta saa ahdasmielisesti suuntautuneet mennä jokeen ihan suoraan. En kaipaile, eikä varmaan omaisetkaan...
     
  17. jiipee60

    jiipee60 3rd gear

    Mikä ihmeen hinku näillä eurohimmeliautoilijoilla on ängetä jenkkiautokokoontumisiin ja -näyttelyihin? Minä ainakin olen sen verran ahdasmielinen, että en halua nähdä euro- tai japsiautoja jenkkiautoilijoiden järjestämissä tapahtumissa. Pilaavat vaan hyvän tunnelman.
    Samaa mieltä olen siitä, että television katselu on maailman turhinta touhua. 8)
     
  18. Micky

    Micky Gearhead

    Buickilla päästellähän paikalle pitkän levon jälkeen...
     
  19. Ahis

    Ahis Gearhead

    Vaimon omistuksessa tuo rokki-henkinen -58 letukka, huomenna tullaan taas kahdella autolla, sunnuntaina alkaa letukan seisonta ja maalipinnan hierominen...

    Euro/japsiautot ovat yhtä tervetulleita, tätähän ei järjestä mikään jenkkikerho, vaan on ihan vapaamuotoinen, järjestämätön kokoontuminen harrastajille. Tietty "hyvän" maun rajoissa täytyy autojen harrasteparkissa olla...
     
  20. GoGoRocker

    GoGoRocker Gearhead

    Hyvä meininki! Rock n' Roll ...atana!!!!!!!
     

Kerro tästä muillekin!