Kiitokset Aro-yhtymälle mahtavasta palvelusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jussi308, 20.5.2005.

  1. jussi308

    jussi308 1st gear

    Ihmisillä on usein tapana raportoida ja puhua päävoittoisesti negatiivisista asioista (minä tunnustan ainakin). No nyt tekee kuitenkin mieli kiittää Aro-yhtymää mallikkaasta työstä. Eli soittelin sinne ja kyselin 70' Dusterin aurauskulmien arvoista. Ottivat puhelinnumeron ja lupasivat palata asiaan. Ei mennyt kuin 5 minuuttia kun soittivat takaisin ja antoivat arvot. Erinomaista palvelua!!!
     
  2. Timmo

    Timmo 1st gear

    Koittakaa metro-auton kanssa samaa?
     
  3. valsu67

    valsu67 1st gear

    Sama hommeli mulla,kun avoksi muutettiin valiant,soitin sinne,sit paneutuivat asiaan ja soittivat itse takasi päin,ja laput lähettivät paikalliselle aron edustajalle...helkutin pätevää toimintaa....
     
  4. Savis

    Savis Gearhead

    jussi308 pistä ne tiedot kiertoon. Olen kiinnostunut niistä. :p
     
  5. Tenox

    Tenox 1st gear

    Yhdytään nyt kehuihin. Mä sain aikoinaan veloituksetta paperikopion 200SX:n ohjekirjasta Arolta, ihan sähköpostitse pyytämällä.
     
  6. Mano

    Mano 1st gear

    Komppaan edellisiä :D
    Ite sain -93 LeBaronin speksit päivässä tai jotain.
    Ja sitte selvis että auto oli iteasiassa valmistettu jo -89 :oops:
     
  7. jussi308

    jussi308 1st gear

    Auraus

    Eli tälläiset sain:
    Auraus välillä 3/32 - 5/32 tuumaa.
     
  8. harri60

    harri60 Gearhead

    Aro on palvellut minuakin moitteetta. Metrosta ei voi valitettavasti sanoa samaa.
     
  9. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Re: Auraus

    Ja tehtaan suositus 1/8"
     
  10. valsu67

    valsu67 1st gear

    kyllä mullakin a body kirjanen sanoo et 1973 asti 3/32 to 5/32

    1974 ylöspäin 1/16- 1/4
     
  11. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Juu Service manuaalissa kanssa, että välille 3/32-5/32 (2,4-4,0 mm) ja suositus arvoon 1/8" (= 4/32 = 3,2 mm)
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    itsekkkin olen arolta saanut sähkökaavio kuvia, joten palvelu pelaa..
     
  13. MadMike

    MadMike Gearhead

    Voin veikata [oma mielipide huom] että tulee se normaali huoltovastaus että tuo meille huoltoon me säädämme sen puolestasi.

    Entä jos asiakas ei ole tyytyväinen ja ei halua tuoda autoaan huoltoon?
     
  14. tuomas k

    tuomas k 1st gear

    Täytyy jatkaa Aro-yhtymän kehumista :D Eräs huoltoinsinööri on auttanut itseäni aivan käsittämättömän paljon sähköpostin välityksellä ja ilman mitään vastapalkkiota. Jos joskus siellä päin Suomen tulen käymään, niin olen ajatellut käydä henkilökohtaisesti kyllä häntä kiittämässä avusta ja vaikka tarjota edes kahvit tai jotain. Kerrassaan mainiota palvelua!
     
  15. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    Näinhän se aina menee et negatiiviset jutut leviää kulovalkean tavoin ja ne hyvät kokemukset ja kiitokset yleensä jää informoimatta eteenpäin..

    itse voisin mainita pari paikkaa misstä jäänyt hyvä maku palvulsta..ne on Jamat ja Finnvette :D
     
  16. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Aron toiminta on esimerkillistä vanhojen Mopar-tuotteiden kanssa. Ja ettei jää pelkästään OD:n piiriin tämä kiittely, laitoin tämän threadin tiedoksi heille.
     
  17. grease gun

    grease gun 1st gear

    Aivan MAHTAVAA palvelua minäkin olen saanut Aro-yhtymältä alkaen 80-luvun alun ,Valiantin koneenvaihtoon tarvittujen tietojen saamisesta.Osia saa nopeasti ja aina neuvotaan,vaikka ei olisikaan heidän maahantuomansa peli kyseessä.Upeaa toimintaa!
     
  18. Swinger

    Swinger Gearhead

    sama homma minulla.. kivaa palveluu on saanut niinä harvoina kertoina ku on tarvinnut kysellä jotain osia, harmikseen niitä osia ei oo enää saanut mistään, mutta kyllä olivat jenkkilästä saakka niitä kyselleet :)
     
  19. gmc63

    gmc63 1st gear

    Itellä on kyl ollu tosta espoon metroautosta pelkkiä hyviä kokemuksia,esim ku ostin nyk auton eräästä liikkeestä niin oli kolaroitu ja meni kuluttajasuoja lautakuntaan niin pyysivät arviota et mitä tulis maksaan remontti,niin metro oli ainoa joka ANTO kirjallisen arvion hinnasta eikä tullu maksaan mitään :D
     
  20. Polara

    Polara Gearhead

    Kyllä ne mullekin oli valiantin muutoskatsastuksessa kovasti avuksi! Siellä taitaa olla se yks ja sama äijä, mille ne ohjaa puhelun suoraan kun kyselee näistä vanhemmista... Perhana, en vaan enää muista nimee.
    Sillon tuli paljo soiteltua ja laittovat pari kertaa ILMASEKS niitä dokumenttejä vaikka ne palvelut kuulemma muuttui sillon maksullisiks. Sano vaan, että "kun tässä nyt kerta on hoideltu tätä asiaa pitempään, niin eiköhän nuo ilman mitään maksua tule..."
    Hienoa toimintaa! Vaikka eihän se Plymouthin maahantuoja olekaan!
    Ainiin, soittelin sillon Bernerillekin, Plymouthin sen aikaselle maahantuojalle, niin eihän ne tiennyt koko automerkin olemassaolostakaan. Taitaa tosin enempi olla kemikaalihommissa berneri nykyään...
     

Kerro tästä muillekin!