Kaivataan osia -64 Barracudaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja RumaJussi, 12.5.2005.

  1. RumaJussi

    RumaJussi Gearhead

    Tuli sitten vähän niinkun puolivahingossa hankittua tollanen koupe-valtteri, ja nyt olis tarvetta muutamille "pisteosille". Mä oon seuraillu hiukan tota mattokeskustelua tällä palstalla, mutta jos joku tietäis viä kertoo että onko barrassa sama matto kun valtterissa vai löytyykö siitä eroja ja mistä ne edukkaimmat matot nyt sitten loppupeleissä löyty? Keulaan olis hakusessa maski eli grilli, kun siihen on joku tällännyt vallun vastaavan. Keskikonsolikin olis kovin kiva, muttei taida uskaltaa edes uneksia.... Tuulilasin pystytolppien sisäpuoliset listat ja samaa sarjaa oleva repsikan oven päällinen olis kans tervetullut yllätys (joku sano et gt dartissa olis samat). Kaikkein eniten kuitenkin kaipaan ovien lukkoja, tietysti toimivia ja avain mukaan. Pahitteeksi en pistäis myöskään vähä isompia vanteita, alla on 13" orkkis pellit ja saishan niihin olla pöläritkin.... Kaikki tiedot ja vihjeet otetaan kovasti kiittäen vastaan ja saa niitä osiakin tarjota, jos tallin nurkkin on "jääny". Kauppaa hieron mielelläni ja hinnoistakin yleensä ollaan sovittu. Soitellaan sano.... 040 52918598
     
  2. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Moro

    Koetan vastailla kysymyksiisi:

    1. Tietääkseni valtterissa ja barrassa on sama matto: mistä vaan halvimmalla saa.
    2. Maski eli grilli: Mahdoton juttu. 64 Barran maski on jenkeissäkin arvotavaraa. Katso esim. Uusi V8 mag. Juttelin kilpa-auton ex-omistajan kanssa ja se korvasi orggismaskin valtterin maskilla "turvasyistä". Voit kysellä nyk.omistajalta. Jos maski ei sisältynyt kauppaan, se on edelleen humppilan miehellä, kts. Green x racing.
    3.Sisäpuolen listat: Aikanaan kun "kevensin" oman kisapelin, pakkasin kaikki listat pahvilaatikkoon ja punnitsin ne. Möin koko köntsän nimim. 65:lle. Googleta tätä palstaa, ja voit löytää vuosi sitten kirjeenvaihtomme.
    4. Ovien lukot: US partsista saa uusia; orggistyylisiä orggisavaimilla, eikä maksa paljon mitään.
    5. Keskikonsoli: unohda se, tai tee se itse. Ei nääs ole montaa olemassa enää.
    6. 14" vanteet: nämä olivat optiona Formula S paketissa levyjarruilla: ovat nääs harvinaisempia kun kanan hampaat. Mulla on pari 5 tuumasta ylim. varakisarenkailla, (ja alla harvin. 6-tuumaset), mutta muistaakseni tapaamallani Helsingin miehellä oli koko satsi ultra-harvinaisia 6" vanteita. En usko että myy. Sillä oli semmonen valk. Barracuda, vimpan päälle laitettu. En muista nimeä. Jos ei oo pakko olla orggis, kokeile uusien chryslereiden tai carina 2:n vanteita pienellä työstö-operaatiolla. Piikkipyörillä ajan VW boran 15 tuumaisilla, kavennus ja työstö mukaanlukien.

    Lopuksi: paljon osaa on nurkissa: ilmoittele mitä tarviit
     
  3. Mulla on maski, konsoli, vanteet ja paljon muutakin. 050-5117192
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    barracuda-64

    Löytyy punainen ehjä käytetty matto, ollut 65:ssa.
    Minulla on Le Mansin listoja jotakin jäljellä ym.osaa.
    Kysele tarkemmin mitä olet vailla niin katson mitä löytyy.
     
  5. cuda 65

    cuda 65 Gearhead

    Jäi edellisestä viestistä kirjautumatta.
    SE oli minulta.
     
  6. kinde

    kinde Gearhead

    NOS ulkokahvat löytyis , pari , 400e / tarjous.
     
  7. kinde

    kinde Gearhead

    NO , ett sitten kaivannukaan rattia, niin eihän se ollut kunnostettu. Tarjous edelleen voimassa(kahvat,ratti ja rek.kilvenvalo).
     
  8. RumaJussi

    RumaJussi Gearhead

    joo, olishan siinä ollu aihio ihan ok, mutta kattelen kun tulee vastaan sellanen missä on kaikki osat tallella. kiitos kuitenkin.
     
  9. V200

    V200 1st gear

    Ebaystä tilasin 63:n uuden maton. 200$ postikuluineen + tullia 4% ja ne vitun alvit päälle. :mad: Kattoverhoilu 85$ suoraan kotiin. :D
     
  10. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Eikö mattoja löytynyt Suomesta? Olisi varmaan tullut halvemmaksikin?
     

Kerro tästä muillekin!