Uusin V8-Magazine

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja bbford, 8.6.2005.

  1. bbford

    bbford Gearhead

    On sitten mukava kisapaketti tossa uusimmassa kasissa,sivutolkulla juttua.
    Mutta kun toikin historiajuttu on liian lyhyt! :D

    Ja Timo Aartomaastakin asiallinen historiikki,sekin liian lyhyt,olis varmaan herralla helvetisti hyvää juttua vielä jäljellä.
    Ihan varmasti muuten siinä kuvassa jossa herrat poseeraa Dodge Omni FC:n vieressä Seinäjoella vuonna 1986 niin siellä kaukana taustalla näkyy pieni 11-v. BBFord ekoissa kisoissaan.... :rotfl:


    PS.Sivu 32,kisamainoksen viereinen kuva:YÖKISAT takaisin!!!!! Siitä kuvasta ihan huokuu se mahtava tunnelma joka siellä oli.. :cry:


    Rock rock,kalkkuna liikkuu lauantaina.
     
  2. janimm

    janimm Gearhead

    Niin, ja olihan siinä pitkästä aikaa kaksi tyylikästä b-body moparia... :) 8)
     
  3. BuickS

    BuickS Gearhead

    Posti prkl. Olisikohan tänään jo ehtinyt lehti kehien sisäpuolellekin?!?
     
  4. Polara

    Polara Gearhead

    Jos yökisat takaisin, niin minä haluan sitten Motoparkin juhannuksen Drag & Rock tapahtuman takaisin! Kun siinä oli se pieni kuva motoparkin esiintymislavasta, niin heti tuli haikee mieli kun muisti miten mahtava meininki siellä oli...

    Oli kyllä nättejä Mopareita uudessa lehessä! Edellinen on vielä lukematta, mutta jotenkin tuossa uudessa on paljon mielenkiintosempia esittelyitä ja juttuja...

    Ja nuo tallikierrokset on aina hyviä...
    Millonkahan ne tulee meidän talleille kuvaamaan...Sais varmaan yhelle sivulle täytettä...
     
  5. speedy

    speedy Double Gearhead

    Hyvä juttu, että mopejakin useampi esittelyssä, meinaan kun aiemmin Mustangin juhlavuoden kunniaksi oli Voortia esillä alkoi kauhea valitus ja purnaus, jos nyt sitten tuotiin helpotusta näille kavereile. Vai pitäisköhän meidän Mustang harrastajien vuorostaan ruveta marisemaan.. ei pitäis,eikä tarvi! hienoja muskeleita esillä, hyvä näin.
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Jos toi historia-osuus vaikka jatkuis seuraavissakin numeroissa...?

    Ja ah, mopareita ja kisajuttuja... Mulle käy ja toivottavasti tulee lisääkin.

    Pieni epäkohta oli kirjoituksessa kauden avauskilpailusta; Street D:hen oli ilmottautunut kaksi autoa vaikka siinä artikkelissa sanottiin että ei yhtään, D-autot siirtyivät ajelemaan räkettiä...
     
  7. always bb

    always bb Gearhead

    hienoja chevyjä esille please niin saatas vähän potkua keskusteluun
    :rotfl:
     
  8. janimm

    janimm Gearhead

    Se punaisen pontiacin artikkeli oli kirjoitettu melko erilailla kun mitä v8:ssa on tottunut. Hauska juttuhan se oli. :)
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, etenkin se "850 kaasarin tuplapumput alkaa syöttää 3000:ssa ja pito lähtee satasesta kakkosella", vai miten se nyt meni.
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    No kyllä toi artikkeli oli kirjotettu varsin eri tavalla kun mitkään aiemmat. Siinä oli pientä sellasta "taiteilijan vapautta", mutta jos joku on vilpittömän innostunut 3.0 välitteisen kevyesti viilatun alunperin 185 heppasen ja arviolta 1700 kilosen auton suorituskyvystä, niin ei voi kun onnitella, joko motin rakentajaa tai artikkelin kirjoittajaa. Seuraavaks vois varmaan tehdä hurjan, fiilistä täynnä olevan ajotarinan jostain 305 leppäjeepistä.
     
  11. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Suurin moite täytyy antaa posteljoonille, joka oli runnonut lehden luukusta läpi niin että kannet on hiukan repeytyneet irti. Eipä kehtaa tuossa kunnossa olevaa lehteä pistää kansioon.
    Onkos se HDV-2 kilvillä ollut moppe joskus jo ollut lehdessä?
    Se 32 roadster oli hieno 8)
     
  12. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Tilaajapalvelu toimittaa sinulle kyllä uuden kun ilmoitat asiasta heille :)
     
  13. speedy

    speedy Double Gearhead

    Pitikö taas mopurimieheen sattua kun mielestään väärän konsernin tuote tuotiin esille :) ei kannata ottaa raskaasti jos Ponhcojuttu vei harrastelehden palstatilaa 8) Kyllähän toikin Ponu isokeuhkon väännöllä sutasee, vaikkei tosi tykki olekkaan.
     
  14. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Hehe, en mä näitä asioita niin vakavasti ota, että just mikään mua satuttais, merkkifanaattisuuskaan ei ole mulle mikään sydämenasia. ei toi "kritiikki" ollut sitä vastaan tähdätty, ja kaikkein vähiten hienoa ponchoa vastaan. Tuli vaan mieleen, että ei ehkä oo kirjottaja elämänkokemuksella pilattu, tai sitten on vaan käytetty taiteilijan vapautta tossa tekstissä. Kivasti se oli kirjoitettu sinänsä, ihan kaikki asiajutut vaan ei ehkä olleet kohdallaan ja mun mielestä olis pärjännyt vähemmälläkin hehkutuksella. Vaikee samaistua tohon kun on enempi tällanen tunneköyhä järjen jättiläinen, mutta se lienee enempi mun oma ongelma. Juttu kuitenkin oli kirjoitustyyliltään kovin erilainen kun mitä läpsykässä on muuten nähty. Ei se välttämättä huono asia ole, mutta vähän huvitti. Tosi tykeistä mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta, joten sitä puolta on paha kommentoida. Mulla vaan on sellanen, ehkä väärä, kuva, että jos tollasen vehkeen 185 heppaseen koneeseen laitetaan kevyt viritys ja saadaan tehot vaikkapa jonnekin 250 hepan paikkeille, niin sen suorituskyky ei ehkä vielä mitään tähdenlentoa muistuta verrattuna vaikkapa tavalliseen nykypäivän isompimoottoriseen perheautoon. Veikkaan, että jotain 2.5 litrasta perhepirssiä vastaan ollaan tosi kovan paikan edessä. Se ei mitenkään ko. auton arvoa vähennä, mutta ehkä esittelyyn olis ollut parempi joku muu kun yltiöpäinen performance aspekti. Ja kuten sanottu, voin olla tässäkin aivan väärässä.
     
  15. Futurage

    Futurage Gearhead

    Joo...mootttori tuntuis todennäköisesti "hirmuisen vääntävältä ja voimakkaalta" jos 850 dp tilalle vaihdettaisiin 750 vakuumi.Mopemanin kanssa samoilla linjoilla.
     
  16. Ezzy

    Ezzy 1st gear

    Hieno mainos oli lehdessä myös:

    "Hot Tuning Night pe 29.4"

    :eek:
     
  17. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Onkin jo tulossa :)
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Rupeekos porukka pehmenemään vai mikä, kun päästiin jo ekan sivun puoleen väliin threadissa ennen ensimmäistä moitetta ko. aviisia kohtaan? :wink:
     
  19. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Eikö kukaan sano mitään sen myyntipalstalta löytyvän aspenin hinnasta? :)
    Luulin että täällä olis jo useampi viesti aiheesta..
     
  20. Henski

    Henski 1st gear

    On ollu jo toisessa Topicissa aiemmin :lol:
     

Kerro tästä muillekin!