caprice

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mjo, 16.6.2005.

  1. mjo

    mjo 1st gear

    Elikkä mulla on 91 caprice joka omasta mielestä hörpää vähän turhankin paljon bensaa rauhallisella ajolla ja tuntuu ehkä vähän miettivän kun painaa kunnolla kaasua, tossa viikon loppuna pistin vajaat 30L tankkiin ja matka-ajoa
    kertyi vajaat 200km, niin tankki oli kuta kuinkin tyhjää täynnä. :eek:
    Mistäs mun kannattaa alkaa hakemaan mahdollisia vikoja?
    Kaverillani oli aikoinaan -90 caprice samalla tekniikalla eikä se ollu mikään hirveä "juoppo".
     
  2. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Ei 15 sadalla paha ole. voihan sitä vähän saada pihistettyä mutta ei toi vielä mikään katastrofi ole.
     
  3. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    No kyllä mä pääsen omalla capricellani matka-ajossa 13l/100km
    ja kärry on -88 caprice. Eiks noi sämpylä capricet oo taloudellisempia? Eiks niis oo ruisku koneet yms...
     
  4. ERT2

    ERT2 1st gear

    `88 sedanilla 11,3 matkassa(pihistellen), normaalisti 12-14.eikä mieti hetkeäkään kun polkasee....
    Kokeileppa ihan alkuun kunnon huoltoa, tulpat,piuhat,putsari yms.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaihda öljyt, suodattimet, myös ilmasellainen ja tulpat. Tarkista, että laatiikoöljyt on oikein ja renkaissa tarpeeksi ilmaa. Voit päästä 14L/100km helposti 8)
     
  6. mjo

    mjo 1st gear

    joo, olen vaihtanut tulpat/ putsarit/oljyt/ ja renkaissakin on oikeat paineet
    :( tein ne jo pari kuukautta sitten.
     
  7. mjo

    mjo 1st gear

    vai tuntuuko se sitten syövän paljon ku toi bensa on niin ... keleen kallista?
    :D
     
  8. herrakani

    herrakani 1st gear

    jos laatikko luistaa paljon, se nostaa kulutusta.
     
  9. mjo

    mjo 1st gear

    Laatikko ei luista, autolla ja laatikolla ei ole ajettu vasta kuin 167000km ja huollot on tehty ajallaan
     
  10. kane

    kane 1st gear

    Caprice 305, 600cfm Carterilla + "vääntönokka" (jonka asteista ei mitään hajua) + th700r4 + 3.08 välitys. Matkalla rajoitusten mukaan +/- 100km/h, kulutus ~11l/100km.

    Seka-ajo (5km työmatka, kesä/talvi) ~15-20l /100km. Tietenkin jos anoppi olis kyydissä niin menis varmaan 5l/100km... :lol:
     

Kerro tästä muillekin!