Nahkapenkit!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Zimi74, 8.2.2003.

  1. Zimi74

    Zimi74 1st gear

    Osaisiko kukaan suositella jotain hyvää nahkamaalia, kun nuo crysyn penkit on hieman heikolla hapella. Edellinen omistaja oli penkkejä maalaillut ja ilmeisesti sattunut joku huonompi maali, koska vuosia sitten maalatut penkit ovat edelleen jostain kohti "märkiä".
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Suutarilta saa semmosta, joka kestää kulutusta.
     
  3. Fury_III

    Fury_III 1st gear

    Yksi vaihtoehto on VHT:n Vinylspray. Sitä oon itse käyttänyt ja hyvin on pysynyt.
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Ostin kerran ulkomailla 2-komponenttista ainetta joka oli tarkoitettu sohvien kunnostukseen. Toimii ainakin mustassa, vaaleat värit on ongelmallisia
     
  5. Zimi74

    Zimi74 1st gear

    Pääsin eilen pitkästä aikaa remppaamaan autoa ja sain ne penkit irti. Ne oli menny niin pahaan kuntoon ettei taida enää maalaus auttaa, ei auta muuta kuin soittaa ompelijalle. Kiitti kuitenkin vinkeistä...
     
  6. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Älä käytä nahan maalaamiseen ainakaan vinyylin maalamiseen tarkoitettuja muovimaaleja. Nahan pitää "hengittää".
     
  7. Fury_III

    Fury_III 1st gear

    Joo, toi VHT:n maali ei ilmeisesti sovellukaan nahalle. Näköjään soveltuu vain keinonahalle, johon olen sitä itse käyttänyt (ja muoville).
     

Kerro tästä muillekin!