80-luvun subarun pulttijako/vanteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 19.8.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    noissa subarun leoneissa ja muissa 80 luvun nelivedoissa, mikä ihme pulttijako, ja onko jossain muussa autossa sama, että sais vähän isommat kun 13 tuumaset?
     
  2. tuomas k

    tuomas k 1st gear

    Pulttijako on 4x140mm. Peugeot 504:ssä taisi olla sama pulttijako josta saa 14 tuumaiset vanteet, myös Subarun omia vanteita on ollut 14 tuumaisina mutta ovat kohtuu harvinaisia.
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    meinasin leone nelikkoon laittaa nurinpäin japsipikkarin 6x5,5" pulttijakoset kun poraa 2 reikää / vanne kun on 139,7mm jaolla jo 2 reikää valmiina. lokarin kaaria vois isontaa ja korotuskumityynyjä tunkee kierteiden väliin. sopiikohan 15" joku 185-65 rengas pyörimään mitenkään?
     
  4. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Mahtava idea. Laitatko sitten vaikka videota koeajosta.
     
  5. Viipo

    Viipo 1st gear

    http://www.youtube.com/watch?v=Y7EWQltGiCw

    Tuossa vehkeessä on vaan porattu 4 uutta pinnapulttia/napa, jotta on saatu normi maasturivanteet kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!