Glasurit maalari Tampereella+ymp

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja timv, 1.9.2005.

  1. timv

    timv Gearhead

    kukahan maalaa Glasurit maalilla pirkanmaalla? glasuritin sävy koodeja kuulemma ei voi oikein muuttaa muihin... vai onko mua kusetettu? Tietysti aika lähelle sävyä pääsee paperimallilla verraten mutta olis tulos varmempi kun pääsis samaa koodia pintaan heittään.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Jos on jonkun olemassa olevan auton väri, niin kyllä pitäisi löytyä Glasuritilta värikoodi.

    Ainakin itse löysin autooni tulevan värin Glasuritin listalta erään auton värikoodin perusteella.
     
  3. timv

    timv Gearhead

    jees onhan mulla toi glasuritin koodi, sen takia mä kyselinkin että kukahan maalais vai pitääko ottaa puhelin kauniiseen käteen ja soittaa jokainen maalari läpi ja udella millä maalilla maalaa.
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Aivan. Ymmärsin asian toisinpäin :D
    (Onneksi en ole lentokapteeni, saattaisi tulla suuria vahinkoja) :eek:


    Katso löytyykö tuolta joku lista maalareista


    http://www.glasurit.fi/
     
  5. timv

    timv Gearhead

    Olin jo nuohonnut niiden kotisivuja mutta se tuntuu olevan enemmän maalareille kuin loppuasiakkaille tarkoitettu.

    Anyway, laitoin kyselyä jos ne suvaitsis laittaa listaa kuka niitten maaleja käyttää...
     
  6. naapukka

    naapukka 1st gear

    mahtaako tampereen laakkonen käyttää ????
     

Kerro tästä muillekin!