sierra ford 1,6i vm 90

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 18.10.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    mikähän mättää...kierrokset ei pysy kurssissa.välillä kone huutaa aivan helvetisti.jarrua kun polkee tasaantuu.aamusin käy kolmella pytyllä,sit kun lämpenee käy normaalisti.tulpat on vaihdettu ja johdot myös.

    vesa.valikoski@jippii.fi
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vie taunuksesi paalattavaksi!
     
  3. HEKULIINI

    HEKULIINI 1st gear

    Alipainevuoto? Jarrutehostajan letkussa??? :eek:
     
  4. chevelle 75

    chevelle 75 1st gear

    Samaa vikaa väittäisin... 8)
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    sierravainaa huuteli kanssa 3000rpm tyhjäkäyntiä, vika löytyi ruiskun kaasuläpän anturista
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    anturi

    missä päin anturi sijaitsee kaasarissa,vai onko yleensä kaasarissa???
    minkä näkönen mötti se on.kiitti muuten vastauksista
     
  7. yyvee

    yyvee 1st gear

    Vuotaisko joku venttiili sen verran että alkaa pitää paremmin koneen lämmettyä ja käy sen takia kylmänä kolmella :-? Puristuspaineet kun mittaat niin selviää, tuo jarrutehostajan vuoto kannattaa kans tarkistaa.
     

Kerro tästä muillekin!