Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    No, mä olen taasen ottanut toisen lähestymiskannan ja sanonut että ei mulla köyhällä ole varaa ajaa tommoisella uudella japsilla, niin joudun ajelemaan näillä vanhoilla jenkeillä. Siinä sitten mulkoilevat pitkään jälkikäteen kun tojjota kuski yrittää sulloa sitä A4 kokoista salkkuaan takakonttiin, joka on täynnä siitä yhdestä lasolipullosta...miettien että olikohan toi nyt vittuilua vai ei...

    Ps. Offtopic. Se renun mainos on aika mainio jos olette nähneet. Ajetaan makkaralla, sushirullalla ja patongilla törmäystesti. :rotfl: Ai hemmetti, kun meinasin penkiltä pudota kun näin. Ikinä en välttämättä renua ostaisi, mutta kommentit patongipurijoista on menneet ilmeisesti perille ja ranskan pojat käyttävät kadehdittavasti sitä hyödyksi.
     
  2. Ketanen

    Ketanen 1st gear

    Menneenä kesänä oli yksi polttariporukka tekemässä "levyä" studiolla. No, menin katteleen sinne 61 T-birdillä jolloin tää porukka ehdotti uhrille, että otetaan kuva jossa se nojailee voortin konepeltiin.
    Tämän tyttölapsen kommentti siihen oli mahtava:
    "En varmaan mee! Sit mä voisin mennä, jos toi olis sellainen 206:n pösö kuin markus pöyhösellä." :lol:
     
  3. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    No niin! Nyt kyllä sain kuulla pitkästä aikaan oikein kunnon kommentin!

    Eli juttelin yhden äijän kanssa yleisesti vaan mopareista!
    Tuli siinä sitten mainittua toi dartin perusmotti eli 225 suorakutvonen.

    Niin tää tyyppi siihen sitten tokas että sehän on Hemi!! :p

    Että silleen!
     
  4. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    No ei se äijä paljoa erehtynyt. Sehän oli 265 suorakuutonen se Moparin HEMI.
     
  5. _NK_

    _NK_ 1st gear

    Käytiin tos viikolla viemässä pari tyttöä aspenilla kaupungille, niin ensimmäinen kysymys oli; Mikäs Elvis-auto se tämmönen sit on?? Sit kyselyä
    että mistä oon sen saanu... Etelävaltioiden lippua ne sitten ihmettelivät keskenään... Minkä maan lippu toi oikein on? -Ei kai varmaan minkään...
    Että sellasta 8)
     
  6. MercComet

    MercComet Gearhead

    Onhan noita kommentteja tullut ja väsyttäviä kysymyksiäkin välillä...

    90-l alussa oli camaro alla ja joillekin se oli liikaa... perinteinen piristetty kone ja holikka oli ilman ryyppyä ja siten syksyn yöpakkasilla alkukantaset äänetkin vähän lisäänty....

    Tehtaalla olin duunissa ja ruokalassa monesti autolla kuljettiin, kun muutamat minuutit voitti kävelyyn verrattuna. Samanmoisesti ajelin kuin muutkin eli se 50 mittarissa 40-alueella ja ilman mitään "räppäilyä".
    No niinpä sitten kerran kerran olin ruokailemassa ja paikalle pölähti "olen se ja se luottamusmies" ja on tullut PALJON valituksia, että KAAHAILEN tehtaan alueella!!! :eek: Joo jos homma ei korjaannu niin seuraa porttikielto mulle ja autolle..... Et sillätavalla - eka hämmästystä ja sitten naurua taisi seurata pöydästä. Jonkin keskustelun kävin ja lopulta tuo totesi että velvollisuuttaan hoitelee ja näin oli vaan kuullut! No siirryimpä siihen 40km/h cruisailuun ja välillä kellokortin leimauksen jälkeen joskus tojoo/nissania pyyhki oikealta ja vasemmalta ohi.... Mutta kun portista pääsi ulos niin... :lol:

    Joskus kommentit ovat aika lyhytsanaisia. Eräs ex-tyttöfrendin (asui porukoidensa omakotialossa) faija totesi vaan:"Sulla on kova-ääninen auto!" Tuskin koskaan muuta puhuttiinkaan tuon kolmivuoroa tekevän vanginvartijan kanssa. Tuon naapurin mies oli kyllä aina tervehtimässä hymyssäsuin ja hanska pystyssä aidan takana.

    Kerran bensamittari oli aikas tapissa ja duunipaikan korvilla ei viitsinyt mennä tankkaamaan. Joten ajattelin säästellä bensaa ja ajaa moottoritien sijaan vanhaa 3-tietä Riksuun päin, jossa olisin tankannut. Noo.. kävipä niin että polliisit pysäyttivät, kun ajoin 15km/h ylinopeutta. No eipä siinä mitään, rauhallisesti piti ajaa, mutta oikeasti vahingossa oli nopeus hetkellisesti noussut tuohon 95:n lukemaan. Maijassa istuskelin ja ainoa asikas olin koko aikana. Nuorella konstalla oli huono päivä ja se kirjoitus ei tosiaan sujunut. Pari kertaa tuherteli ja korjaili lappusia uusiksi. Niitä oli siinä 4-5 sinitakkia ja eipä noilla ollut oikein puuhaa siinä seisakkeella. Joutessani kattelin mitä pojat puuhailivat; 3kaverin voimin pyörivät camaron ympärillä, välillä oli pari jeppeä mahallaan camaron takana katselemassa putkistoa jne. Mutta katsastettu ja asianmukainen pelihän tuo oli! Noo.. tutkamies huvikseen katteli moottoritien vauhteja, minne ei lainkoura yltänyt vanhan tien puolelta!! Siinä kohtaa oli 80-rajotus+ohituskielto, koska tie muuttui juuri 2:sta 4:ään kaistaan. Lähin justiinsa tassuttelemaan omalle autolle, kun tutkamies huusi:"HEI KATTOKAA POJAT.... MOSSE menee sataakahtakymppiä!!!!" osittaen moottoritien puolelle ja sitten seurasi usean jepen naurua! Noh itse pikkuisen sadatellen painuin autoon ja karautin reippaalla kiihdytyksellä pois paikalta.... Jäi vain mieleen, että mieleen että olikos tarkoitus heittää vähän herjaa jenkkimiehelle vai olikos muutoin tilannekomiikkaa..... :rotfl:
     
  7. Jostain syystä alle 10 vuotiaat nassikat on olleet aktiivisia kommentoimaan minun Darttia. Kerran olin Kuopiossa tankkaamassa, niin kaks pikkupoikaa tarkkaili tankkausta huoltoaseman pihalla. Olis sitten lähdössä, niin pennut huutaa: "Aika rämä!" Totesin vaan, että rämä mutta maksettu. Joskus oli sitten pikkusisko kyydistä, niin se totesi että tämä on pelottava auto. Naapurin pennutkin aina osottelee ja nauraa, kun ajan ohi niitten pihasta. Johtuu varmaan siitä, että se dartti ei mikään helmi ole.

    Mutta, lasten suustahan se totuus kuuluu :wink:
     
  8. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

    tulee pakostakin mieleen eräs od shopin tarra, joka kai on poistunut myynnistä..
     
  9. mke77

    mke77 Gearhead

    aikas kaveri istu lullan kyydis ja totes: "kait se niin jenkeis on ett rekkakuskit ja motoristit on jenkkien mielest koviijätkii kun net ossaa vaihtaa vaihtei!!!!!!!" meinasin ajaa mettää ku rupes naurattaa..........
     
  10. MercComet

    MercComet Gearhead

    Nassikathan ne parhaimpia tuomareita ovat.....

    Olin comettia rakentelemassa ja alle kouluikäset systerin muksut tulivat tallille kattomaan vähän mun touhuja...

    No eipä nuo muksut mua remppatamineissa olleet ennen nähneet. Naama tummana, paskaset farkut ja toppatakki päällä.... Eivät tunnistaneet edes mua kun tallin ovensuussa jossa jotain värkkäilin - sitten pesuvadit päässä :eek: ja armoton hiljaisuus, kun parin minuutin selvittelyn jälkeen selvisi et eno tässä!!! No mercury oli pukeilla ilman renkaita ja jotain kylkiä oli hiottu auki. Ylpeetä siinä tietysti muksuille sanoin, että eikös ole komea auto!!! Suurta hiljaisuutta edelleenkin.... ja mennään nyt vähän lähemmäksi katselemaan. Nuorempi pinkaisikin jo silloin karkuun vanhemmiltaan... Suostuttelun jälkeen tuon 6-v. tytön sai autoon jopa istumaan ja varottelin vain ettei vedä kiinnittämättömästä ratista, ettei irtoa! Lopullinen kommentti oli vain, että "hirvee romu", mutta hymyilytti kuitenkin istua kuskin jakkaralla!!!! :D

    Joo kyllä sukulaisilta saa kuulla, että jokos se on valmis... kun itse jo tehty muutamaan vuoteen omakotitalo+autotalli jne.

    Maailma ei näytä samalta autonrakentajan silmin!!! :wink:
     
  11. jjilmarinen

    jjilmarinen 1st gear

    Rambler

    Itse ajoin kuukausi sitten pihalle lähes museokuntoisen Ramblerin ja oma alle 2-vuotias poikani totesi olohuoneen ikkunasta äidille oijoijoijoijoi!
    Että lasten suusta se totuus taitaa tulla! :)
     
  12. _NK_

    _NK_ 1st gear

    Hiukan OT, mut mikäs tarra se oli? :D
     
  13. Polara

    Polara Gearhead

    Kerran lievässä v....tuksessa yhelle vanhalle ukolle jouduin murahtamaan kun se tuli kertomaan että miten hyvä tuo hänen -89 sunny on ajaa, hiljanen syö vähän ja blaa blaa... Niin ja eikö tuo sinun letukka (POLARA) oo jo aika vanha ja syöpi paljo ja varmaan ihan kauhee ajaa. Minä tokasin ukolle, että tämä syöpi sitä pensaa, mutta eipä syö miestä ajaa tämmösellä, toisin kun tuommosella kotterolla ajaminen!!
    Ja läksin siitä muuttokuormaa moparilla viemään...prkl!


    Ihan parhaita on tosiaan ollu ne, että saako jenkkeihin talvirenkaita?!? Ei perkele!
     
  14. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

    no pun :D
    [​IMG]
     
  15. rocketman

    rocketman Gearhead

    90-l alussa silloisen tyttöystäväni isoäitiä kuskattiin johonkin kissanristiäisiin mun '67 New Yorkerilla... vanhuksen kommentti oli: "onpas hieno auto, onko tämä ihan uusi?" :rotfl: no olihan se siistissä kunnossa..


    Mun vakiovastauksia vakiokysymyksiin
    eikös se vie paljon bensaa?
    - joo, mutta se ei haittaa - siinä on iso tankki
    - vie, se vie kaiken mitä sille antaa - ikinä ei oo riittänyt jaettavaksi
    (tän vastauksen jälkeen muutama ei oo edes tajunnut, että niille v?ttuillaan ja ovat vaan jatkaneet päivittelyään :rotfl: )

    saako tohon edes osia?
    - no ei oikein meinaa saada, se harmittaa - yleensä joutuu ostamaan


    Toi bensankulutus on kyllä käsittämätön aihe... ikinä ei oo kukaan vieras tullut kysymään multa, että taitaa ton talon lämmitykseen mennä aika paljon polttoöljyä, mutta jostainsyystä tässä maassa kaikilla ventovierailla on subjektiivinen oikeus kysellä mitä ihmeellisempiä asioita autoista.
     
  16. _NK_

    _NK_ 1st gear

    Jees! Tollanen pitäis saada :D Tohon tilanteeseen aivan uskomattoman sopiva tarra!
     
  17. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Hitto, toi täytyy muistaa kun seuraavan kerran pysähtyy tankille :rotfl: :rotfl: :rotfl: ...
     
  18. WTF

    WTF Gearhead

    Naapurin kommentti: Älä ikinä myy tuota autoa pois.

    Kävin vetämässä aamulla sen ojasta pois.
     
  19. BigRed

    BigRed 1st gear

    ei varsinaisia kommentteja, mutta vetää väkisinkin suun hymyyn kun ajelee capricella koulusta kylälle päin ja ala-asteen aidalla istuu 10 lasta rivissä ja kaikki nostaa peukut pystyyn. :lol:
     
  20. Tyty

    Tyty 1st gear

    Tuossa syksyllä tuli koulun parkkipaikalla yksi tyyppi juttelemaan, katteli siinä olssia aikansa ja totesi, että "on sulla komee mersu!" :rotfl:
    Auto jossa on "keulakoriste"=mersu? Kai ne jotkut sit näin aattelee... :lol:

    Silloin kun tuli tuo olssi hankittua, niin menin sitä vanhempien luokse sitten näyttämään, äitin kommentit menivät jokseenkin näin: "Hui kauheeta, säähän tapat ittes tolla vehkeellä! Oo ny varovainen..." Ka onhan tuo cutlass aika tappovehe. :rotfl: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!