Isot vanteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja toyopet, 4.1.2006.

  1. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Mikäs se oli se leatherheaveniin liittyvä firma/linkki, missä oli isoja kromivanteita kaupan? En nimittäin löytänyt leatherheavenin sivulta enää linkkiä vaikka olin melko varma, että siellä on ollut.

    Josko sitä tekisi jo viimein sen ratkaisun, että hommaisi ne 265/40-20 renkaat :odroll: ?
    Paljonkohan setille tulisi hintaa?

    Varmaan kyllä halvemmaksi tulisi perinteisempi 255/60-16 ja 275/60-16.
    Onhan se 15" nykyään niin onnettoman pieni vannekoko. :D
     
  2. jart$u

    jart$u Gearhead

  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kiitos.

    Vaatimattomasti 1500€/sarja, vanteet. Ja renkaat päälle.

    Tämä taitaa vahvistua kovasti sittenkin tuonne perinteisemmän koon linjalle.
     
  4. timv

    timv Gearhead

    aikas kallista :D
     
  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    ELÄMÄ ON ! 8)
     
  6. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    onhan noi isot vanteet naurettavan näköisiä,pellehousujen hommia
     
  7. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    :eek: Noihan on halvat, jos tohon leikkiin lähtee. Vanin 8-pulttiset vanteet makso tuplat tosta + renkaat tietysti...
    Tyhmää tai ei, mutta kyllä noilla saa ainakin vaniin ihan eri ulkoasun :rotfl:
     
  8. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    '

    Ei onneksi ihan niin naurettavia kuin valkoiset kohokirjaimet 70-sarjalaisessa M+S-renkaassa :wink:
    Tervetuloa uudelle vuosituhannelle.
     
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Ootko nähnyt livenä? Tuo 265/40-20 kun ei ole edes mikään liru kumi vanteella vaan ihan kunnon rengas. Ei ole edes vielä ison näköinen isossa autossa. TUolla sivulla ei nyt ollut edes ihan sen näköistä vannetta mitä haen mutta kyllä niitä jostain löytyy. Ajettava vielä peltivanteilla vähän aikaa.
     
  10. Jasca

    Jasca 1st gear

    Vai onks toi pussihousujen näkökanta? Hei, maailma muuttuu. Niin myös harrasteautojen vanteiden/renkaiden koko. Ei tarvii elää enää 70- tai 80-lukua, kun tarjolla on parempaa 8)

    Mun mielestä ainakin esim. vanha Musse saa ihan uuden ja räväkän ilmeen jollain 17-19 tuumasilla valsseilla. Vertaa ny johonkin 14-tuumasiin peltikeikkoihin rättirenkailla.

    Ok, makunsa ja rakentelutyylinsä kullakin. :odroll:

    - Jasca -
     
  11. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    joo toki jokainen saa laittaa autoonsa sellaiset renkaat/vanteet kuin haluaa. noissa kukkopilleissä ne jotenkin istuu tyyliin,mutta harvaan jenkkiautoon ne sopii yhtä kivuttomasti
     
  12. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Niin kaikkiin autoihin vain samanlaiset 14"peltivanteet ja pillerikapselit ni pysyy pussihousuporukkakin tyytyväisenä :poff:
     
  13. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Makuasia sano musti kun muniaan nuoli! Pakko myöntää että joka kerta kun näen H2:n/Avalanchen/Escaladen tai vastaavan jollain 22" tai isommilla fillareilla tulee mieleen MTV:llä Mersun merkki kaulassa lökäpöksyt polvissa änkyttävät neekerit, en mä ainakaan kehtais ajaa sen näkösellä autolla... Eikä sit herneitä venttiiliin, jooko? Mulla on molemmissa autoissa peltivanteet pillereillä, miellyttää mua paljon enemmän... Tosin rehellisyyden nimissä on myönnettävä että moni auto näyttää paremmalta hieman alkuperäistä isommilla vanteilla, mut nykyään kovin monessa autossa on menty sen rajan yli että vanteet näyttää hyvältä, H2 24 tuuman vanteilla näyttää enemmänkin hevoskärryltä.
     
  14. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Ei mullakaan ole mitään pillerikapseli "sleeper"laitteita vastaan, mut mun mielestä on aika perseestä dumata toisen suunnitelmat, saatika vielä jos ei edes tiedä mihin peliin kaveri on niitä vanteita hankkimassa. :wink:
     
  15. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    No toi on tosi! Ja kukin tyylillään! Oletan että ketjun aloittaja Toyopet suunnitteli isoja vanteita B-koriseen GM-farmiin, ja täytyy sanoa että lähes jokainen niistä (mukaanlukien oma) rullaa 15-tuumasilla peltivanteilla, eli olis piristävä poikkeus nähdä semmonen isommilla fillareilla, kuten paalupaikan sivuilta löytyvä Buick, onhan se hiton hyvän näkönen.
     
  16. retro

    retro Gearhead

    Kuin kaksi marjaa...

    Kuin kaksi marjaa:

    [​IMG]

    Hevoskärryt

    [​IMG]

    West Coast Customs Cadillac

    :odroll:

    Ja jokaiselle, no offence. Olen itsekin meinannut, repäistä ja laittaa mahdollisesti jopa 17" rinkulat alle, voi olla ettei taakse ihan niin paljon vannetta mahdu, jotta sopii kumia sekaan. 8)
     
  17. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    heh tulipa tilattua tollaset 20 tuumaset eilen...vielä pitäs autoki löytää no 5"jako taitaa mennä gm:n suuntaan 70 luvulle :p
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    5'' jako myös 50 luvun Buick ja Cadillac. Oon tossa heikkoina hetkinä zuumaiillut, mutta 20 on 58 Buickkiin liikaa. Onko? On! 19 ois vielä hiinä ja hiinä..
     
  19. angulla

    angulla 1st gear

  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei voi mitään mut noi tollaset vanteet millä toi yläpuolella olevassa kuvassa oleva Käkkylä on pilattu on vaan ihan hirveän näköiset Jos ostaisin tollasen auton niin se olis joko ajettava pilkkopimeällä sivuteitä pitkin kotiin ja heti talliin pyöränvaihtoon tai otettava vaihtovanteet mukaan. Muuten ei kehtais kun on ne niin rumat :odroll:
    Tai sit jos ottais mukaan pari purkkia kilikali-mattamustaa niin niillä ne sais hätätilassa edes vähän "piiloon" :rotfl:
    Eikä sit turhia herneitä nenään, tää on vaan mun mielipide mut noin mä siis sit tekisin :wink:
     

Kerro tästä muillekin!