Challenger 2009 ?!?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 15.10.2005.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mun mielestä tuo kylkilinja vaatisi samanlaisen mustan R/T teippauksen kun on alkuperäisessä 1970 mallissa.

    Madaltaisi vähän suhteellisen korkeaa kylkeä?

    No, voinhan mä teippauttaa sen itsekkin sitten kun kärry on mun kotona :wink:
     
  2. kuutio440

    kuutio440 1st gear

  3. Stone

    Stone 3rd gear

    Onneksi ei muistuta paljon! Tossa Tsarkkerissa on oikein raiskattu "General Lee"-idea karmeilla vanteilla ja takapääkin näyttää joltain thyyning-ooppelilta! :mad:
     
  4. kmovsh

    kmovsh 1st gear

    tervetuloa 2000 luvulle :wink:
     
  5. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Ihan mielenkiintoinen näkemys... minusta tuo on ainakin ison joukon hienompi kuin tavallinen tehdasuusi versio, ja toiseksi minusta on hienoa että WCC:n porukka on toteutuksessa kunnioittanut vanhaa General Leetä. Ja niin, tervetuloa nykyaikaan. Oletko kuullut että 1970 Chargerin valmistus on jo loppunut? :wink:
     
  6. Stone

    Stone 3rd gear

    Kunnioittanut ja kunnioittanut...no näähän on lopuksi ihan makuasioita taas. Todella paljon hienompi kyllä kuin 4D-Charger munkin mielestä, noissa vanteissa olisin itse kyllä ollu hieman hillitympi, ehkä joku 16"-17" olis riittäny ja alk.per.oloiset 10-puolaiset...hmmm. Mahtaako torvikaan soittaa edes Dixie:tä, tietysti jotain joujou-perseenheilutusteemaa...yök.

    WCC:n ammattitaito on kyllä tosi kovaa luokkaa, ei voi kieltää, onhan noita niiden pimpityksiä nähty laidasta laitaan.

    PS: orkkis General Lee on muuten -69! :wink:
     
  7. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Aa, niin tietysti, ei tullut mieleenikään tarkistaa Generaalin vuosimallia, kunhan vain muuten heitin tuon luvun. Pahoitteluni :D
     
  8. kanadanmajava

    kanadanmajava Gearhead

    DaimlerChrysler vahvisti sitten viime lauantaina uuden Challengerin tuotannon. Tuotantoon tuleva auto on ilmeisesti hyvin saman kaltainen kuin Detroitin autonäyttelyssä esitelty konseptiauto, ja ilmestynee myyntiin vuosimallina 2008, ja niitä voi hyvällä tuurilla odotella myymälöihin jo 2007 lopussa. Täällä lisää aiheesta.
     

Kerro tästä muillekin!