itse verhoiltu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Annie Mopar, 5.1.2006.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    haha, piste herrakanille! Olisit nyt antanut kotiverhoilijoille enemmän miettimisaikaa! :rotfl:
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Oikeastaan se on krymppääjä....
     
  3. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Perskeles! Aivan saatanan hienot penkit. Paljonko maksais jos tekisit vastaavan oloset penkit + ovipahvit -52 letukkaan? :eek:
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    krympa = kutistaa på finska.... Sori oli pakko pistää niin eka kuin tämäkin... Jatkakaa.
     
  5. Buddy

    Buddy 1st gear

    Tarkoititko mua? En mä mielestäni ol kotiverhoilija, ku autoa olen verhoilemas :lol: Verhoilin mää kyl tyttären tuolin ja se on kodissamme, joten voi sekin väite olla puoliks totta. :lol: Ei maar. Oli se mulleki tasan selvää, ettei se mikkää verhoiluun liittyvä vekotin ollu, mut tuli vaan ensmäitteeks mieleen, et oliks kirjottaneel käyny pien vahinko... Vai huumorii :rotfl:
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Kylla tuota piti itsekin hetken aikaa miettia kun erilaisia peltityokaluja eastwoodin sivuilta etsin, kai silla jotain kakkuvuokia tehdaan...? Tucknrollia peltiin...? Enhan ma vaittanyt etta sita kaytetaan verhoiluun... :wink: Okei huono juttu oli.
     
  7. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    Keinonahkaa esim. verhoiluun löytyy Masan Kangas ja pala - nimisestä kaupasta Hyvinkäältä. Vaiveronkatu 13. 9-18 (9-14)
     
  8. Badabum

    Badabum 1st gear

    Tossa nappasin vahinkopalvelusta jotain mustaa keinonahkaa kainaloon loppurullan 15€:lla ja kotona totesin rullassa olevan noin 6 metriä keinoeläimen nahkaa. Tässä on jotain farkun tapaista nurjalla puolella ja vaikuttaa tosi kestävältä, mutta uskaltaako tätä autoon yleensä pistää? Riittääköhän toi 6 metriä mihinkään? Ajattelin kuiteskin tehdä kaks värisen verhoilun, joten jotain tälle pitäis kaveriks vielä hakea.

    Aikaa toistaseks on enemmän kun rahaa, niin menköön sitten vaikka huvikseen harjotteluks, mutta verhoomoon en ole menossa...

    Rojekti on -54 DeSoto.
     
  9. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    6 metrillä teet jo jonkin verran! Ellet ihan koko verhoilua, niin melkein. Osta jotain toista väriä kaveriksi pienempi määrä, ja tee siitä toisesta esmes penkin istumisosat ja selkänojien nojausosat.
     

Kerro tästä muillekin!