V8 Magazinen tilaushinta????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Adventurer, 9.3.2006.

  1. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Toista kuukautta sitten tuli lehtiyhtiöltä uskomaton tarjous. V8:n vuosikerta 25 eurolla ja kylkiäisenä alennusliput näyttelyihin sekä mahdollisuus päästä matkalle Kuuban, Floridaan... Muistakkaan enää mitkä kaikki kylkiäiset olikaan saatavana, ei kun tarroja irottelemaan ja liimailemaan ja vastauskirjettä postiin.

    No parin viikon päästä tulee 50 euron lasku. Häh?

    Taisi käydä kuten elisan mainoksessa jossa taksikuski heivaa vanhan asiakkaan pirssistä kylmästi pellolle saadakseen uuden asiakkaan kyytiin.

    No lehtiyhtiö onnistui kyllä siinä. Nakkasin sen 50 €:n laskun sytykkeeksi hellaan.
     
  2. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Tuli itsekin tartuttua tarjoukseen vaikka vähän meinasikin hymyilyttää se leikkaa,liimaa ja askartele kaikki kymmenen sekavaa kuponkia tilaustapa.Eihän siitä puuttunut enään kuin ne perinteiset muoviset auton avaimet tyyliin tämän olet jo melkein voittanut.
    No,pari viikkoa sitten(reilut 2viikkoa tilauksesta) tuli ensimmäinen lehti kotiin.Laskua ei ole näkynyt,kylkiäisistä puhumattakaan.
    Jos ne yrittivät maksattaa sulla minunkin tilaukseni :rotfl:
     
  3. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Sama juttu minullakin, loppui edellinen määräaikainen tilaus loppui viimevuoden 8 numeroon ja sitten posti kiikutti tuon hulppean tarjouksen, joka tuli käytettyä hyväksi :lol: Lasku kyllä tuli jokunen
    viikko takaperin (25egeä) jonka kävin maksamassa vielä saman päivän aikana,nyt sitten odotellaan niitä kaikenlaisia kylkiäisiä, eikös siinä puhuttu jostain 12 euron ylläristäkin? :D
     
  4. Jones

    Jones 1st gear

    Mä sain kans V8lta toisella nimelläni kestotilaustarjouksen 25 euroa.
    En tiettykään tilannu, ku lehti jo tulee..
    Tulipa sitten kestotilaajan 50 euron lasku.
    Mä soitin asiakaspalveluun ja ilmoitin, että lopetan kestotilauksen.
    Nainen kysyi syytä ja sanoin että
    mä en maksa kestotilauksestani viittäkytä euroa,
    ku uudet tilaajat maksaa 25 euroa.
    Sanoin ett odotan sit vaikka vuoden uutta tarjousta.
    Nainen merkitsi mut "uudeksi" kestotilaajaksi ja
    mulle lähetetään 25 euron lasku.

    Elisan mainos osuu aika kohdilleen, ainakin V8 kestotilaajien suhteen !
     
  5. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Meillä tuo kestotilauksen hinta puolittui, kun nyt on 1 lehti ja 2 maksajaa. :rotfl:
     
  6. Siska

    Siska 1st gear

    Meillä taas toinen perui lehtensä ja toinen ryhtyi uudeksi tilaajaksi. Tilaus kävi kätevästi netissä, eka lehti tuli jo kohta postissa ja oikea lasku samoin. Tilaajalahja lähetetään kuulemma laskun maksamisen jälkeen, vielä ei kyllä ole näkynyt....
     
  7. impala67

    impala67 Double Gearhead

    tästä aiheesta innostuneena soitin juuri äsken sanomamagazinesiin.

    Puhelu meni jotakuinkin näin;

    -Haluaisin tilata v8magazinen kestotilaustarjoushintaan 25e.
    -Kestotilaus maksaa 50e.
    -Mites on mahdollista että tuttu sai äskettäin tarjouksen 25e hinnalla...
    -Hetkinen tarkistan...juu; puolivuotta saa 26 eurolla!
    -Sehän on kalliimpi vuodessa kuin tuo normaalihinta.
    -ai Juu tammikuussa on ollut tarjous 25e hintaan koko vuodeksi.
    -No tilataan sitten semmonen!
     
  8. *Telvis*

    *Telvis* 1st gear

    ja minä kun menin maksamaan sen viidenkympin laskun... oishan sen 25euroa voinut vaikka juoda mieluummin. :-?
     
  9. RB-440

    RB-440 1st gear

    Kyllä nuo houkuttelutarjoukset kohtelee vakiasiakasta kaltoin. Tosin ei se mua haittaa, jos silleen ite saan jotain halvemmalla...

    Mä viime vuonna tilasin pitkästä aikaa V8 Magin extra super mega tarjouksesta, eli vuosikerran 25 erkillä. Tänä vuonna tammikuussa tuli toinen samanlainen tarjouslappu, jonka pakkasin takaisin kuoreen ja lähetin, sillä kai mulle nyt toinenkin vuosikerta puoleen hintaan olisi kelvannut.

    Sitten tuli vuoden eka veekasi. Meni kaks viikkoa ja sitten tulikin jo 50 euron lasku vuosikerrasta 2006. Sopimushan oli tietysti syntynyt, kun ensimmäinen lehti oli jo saatuna. Sitä sitten soittelin takaisin ja ilmotin, että vuosikerta kelpaa mulle, mutta vaan tarjoushintaan, kun ei niissä lehdissä mulle enää mitään uutta ole, eikä se vuosikerta ole mulle 50 euron arvoinen.

    Tarjosivat sitten vuosikertaa 40 erkin hintaan, mutta en sitten ottanut vaan jätin, kun ei kuulemma ole mahdollista antaa puolen hinnan tilauksia peräkkäin. Tuli enää perässä kuuden erkin lasku yhdestä kasista ja lappu jossa oikein teititeltiin meikäläistä, vaikka mua ei ole vieläkään kuin yksi.

    Eipä sitten väkisin parane lehteä tilata. Kirpputoreilta saa kumminkin jo viime vuotisia lehtiä 1-2 euron hinnalla. Ehtii niinkin, sillä eipä ne 40 vuotta vanhat autot siinä ajassa miksikään muutu :wink:
     
  10. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Kyllähän tämä vanhojen asiakkaiden päähän potkiminen on näiltä markkinamiehiltä varsin lyhytnäköistä. Yritetään parantaa tulosta epätoivoisilla tempuilla ajattelematta yhtään pidemmälle kuin "lisää myyntiä". Lisäksi tämmöinen markkinointi on jo aikansa elänyt blagiaatti, mm. teleoperaattorit ovat tämän jo unohtaneet ja toimivat jo täysin päinvastaisella tavalla markkinoinnissaan. Asiakkaat koitetaan nykyisin pitää uskollisina.
    Kyllä tuo kaikenmaailman tarroilla askartelu, matka-arvonnat kaikkine yllätysvoittoineen ja sattumanvarasine etuineen edustaakin sitä V8:n aikaikkunaa eli 70-80 lukua. Siltä ajalta en kaipaa kyllä mitään muuta kuin ehkä niitä autoja ja musiikkia. Haluan silti elää tätä aikaa.

    On itseasiassa aivan oikein jos kaikki vakioasiakkaat nyt peruisivat V8:n kestotilauksensa.
    Näinhän kaikki teleoperaattiorien vaihtuvat asiakkaat tekivät kun uusi edullisempi tarjous ja ilmainen puheaika tuli milloin mistäkin.
    Pitää asiakkaidenkin toimia markkinasääntöjen mukaan.

    Laittakaapas, ken tietää, puhelinnumero tai nettiosoite jossa tuon kestotilauksen peruutuksen voi tehdä.
     
  11. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    En oo tilannu, enkä maksanu, mutta lehti tulee :eek: :eek: :eek: :eek:

    Ei taida tämän jälkeen enää tulla :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo:
     
  13. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Ei saatana!! :mad: :mad: :mad:
    Liityin 70-luvulla FHRA:an ja sain mainon "Takaluukusta"-lehden pari kertaa vuodessa. Kun eka V8 ilmestyi vuonna -78 se lähetettiin kaikille FHRA:n jäsenille, myös minulle. Heti ekan numeron jälkeen tilasin lehden, ja on tullut siitä lähtien.
    Juuri maksoin sen 50€ tilausmaksun... :mad: :mad: :mad:
    25 € ei talouttani kaada, periaate vaan VITUTTAA!!!
     
  14. musse68

    musse68 1st gear

    joo ja sit ku ostat irtonumeron kaupasta niin yleensä saa kaks yhden hinnalla kotiin tuominen ilmeisesti maksaa ...
     
  15. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

    No eipä se 25rahaa joo vaikuttava ole mutta miksi maksaa enempää jos vähemmälläkin saa? Siis lehtihän tulee nyt kuitenkin tuolla halvemmalla maksulla talouteen vaan toisella nimellä...
     
  16. MiLe

    MiLe 1st gear

    Kun herrat Ekman ja Pettersson luopuivat lehden vetovastuusta, lopetin vuonna -79 aloitetun tilauksen ja tilasin tyttärelle Aku Ankan. Kerran olen sen jälkeen sortunut ostamaan irtonumeron (2kpl tarjous) joka oli kuten yllämainittu leikkaa ja liimaa tilaus kuponkikin. Joka toinen sivu ylösalaisin... :D .Kyllä kaupoista löytyy tänäpäivänä laadukkaampia harrastelehtiä myös kotimaisia. Sama ilmiö näkyy myös American Car showssa... ihan sama kunhan saadaan mahdollisimman monelta paljon rahaa. Jo raamatussa sanottiin että ilmiselvää hölmöä kuuluu kusettaa.
     
  17. Pastori Lämpö

    Pastori Lämpö 1st gear

    Tilasin vuosi sitten v8:n 25 euron tarjouksella. Vähän aika sitten tuli 50e lasku ja huomaamatta maksoin sen muiden laskujen mukana. Äsken soitin tilaajapalveluun ja pyysin oikaisua. Palvelutäti ei tiennyt mitä sanoa. Lupasi soitella takaisin.... Nii, ja viime vuoden tilaajalahjakin on saamatta. Mikähän se oli???
    On kyllä aivan loistavaa kaupantekoa. Ne tarjoaa varmaan korvauksena jotain vitun avotakkaa.
     
  18. Destroyers

    Destroyers 1st gear

    Veekasi on ollu itelläkin vaakalaudalla jo pitemmän aikaa, pitää varmaan lopettaa tähän vuoteen ja tilata ameriikasta tilalle joku hyvä lehti, mopar musclen kaveriksi.

    Toi Elisan mainos jossa muka vanhaa asiakasta ei jätetä, hah.

    Vittu myö emännän kanssa vaihettiin liittymiä vähän yli puoli vuotta sitten, oltiin oltu radiolinjan, elisan, asiakkaita vuodesta 1997. Ikinä ei tullu mitään muuta kuin lasku, vaikka uusille asiakkaille tarjottiin kuuta taivaalta.

    Noh arvelin että pitää vaihtaa liittymää ja samalla päivittää vähän liittymää.

    Eipähän menny kun pari päivää kun soittivat elisalta, miksi lopetitte tilauksen.
    sanoin ystävällisessä hengessä mistä johtui, muori yritti tarjota puhe aikaa ja vaikka mitä, mutta eipä enää auttanut päätös oli tehty .
    Vitutti sen verran että heti soitellaan kun liittymää vaihat, mutta muuten ei vaikuttanut mitään.
    Noh joutu samalla vaihtamaan myös laajakaistan toimittajaa, Elisa saattaa meillä olla pannassa jonkin aikaa.

    Tuskin nuo muutkaan operaattorit muistaa vanhoja asiakkaita, mutta pitää näköjään vaihalle sopivin väli ajoin operaattoria, varsinkin kun nykyisin ei tuo numerokaan vaihdu, uskollisuus on koirien hommia........
     
  19. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Minullekin tuli uusille asiakkaille tarkoitettu 25 € / vuosi tarjous. Siinähän lukee, että tilaus alkaa numerosta 1/2006. Voimassa olevan kestotilauksen omaavana soitin asiakaspalveluun. Siellä myös ihmettelivät miksi tarjous oli lähetetty kestotilaajille. Tilaukseni uudistettiin uudella kestotilauksella nykyisen yli 20 vuotta kestäneen päättyessä joskus syksyllä. Pitäisi osallistua myös arvontoihin. Sanoivat myös, jos voimassa olevan kestotiluksen omaava lähettää tarjoustilauksen, niin tarjous mitätöityy heidän järjestelmässään.

    Noi leikkaa, liimaa, askartele tilaustarjoukset ovat olleet arkipäivää kaikille suurien kustantajien lehdille jo viimeiset 20 vuotta. Vauhdin Maailmaa olen tilannut viimeksi joskus 80-luvulla (silloin kun niissä oli vielä hot rod juttuja), silti sieltä vielä tulee säännöllisesti tarjouksia 3-4 kertaa vuodessa. Minua jurppii kun kuoressa tulee toistakymmentä erilaista lippua, lappua, tarraa, kuorta, korttia, kirjettä jne., joita pitää raaputtaa, leikkaa, liimata, taittaa jne. Nuo lentävät automaattisesti suoraan roskiin. Jotkut markkinointialan ihmisethän sen on tutkinut, että aktivoimalla potentiaalisia tilaajia toimintaan saadaan parempi tulos kuin "perinteisellä yksinkertaisella" tavalla.

    Toinen mikä jurppii lehtitilauksissa on puhelinmyynti. Parin vuoden ajan kaava on ollut samanlainen. Ensin kiitellään vastauksistasi johonkin asiakaskyselyyn vaikket sellaiseen olisi koskaan osallistunut. Joka tapauksessa sinut halutaan palkita moisesta olemattomasta teosta antamalla vuoden lehdet puolen vuoden ajalta ilmaiseksi. Toisin sanoen lunastat "palkintosi" maksamalla siitä!
     
  20. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Näpyttelin irtisanomseni juuri. Irtisanomisen syystä ei valikossa ollut oikein sopivaa valintavaihtoehtoa enkä voinut kirjoittaakaan syyksi "vitutus".
    Lopuksi tuli vahvistus näytölle että tilaus peruuntuu 31.12.2006 lähtien :x

    No sen 50 erkin laskun on kuitenkin hella muuttanut jo hiilidioksiidiksi. :-?

    saas nähdä alkavatko karhuamaan.
     

Kerro tästä muillekin!