leima tuli! palatessa ojaan..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Konekolli, 7.4.2006.

  1. Konekolli

    Konekolli Gearhead

  2. orlovi

    orlovi 1st gear

    Kannattaa käyttää ajoissa leimalla,muutaman viikon päästä ei ois ollu hankea pehmentämässä! Tais onneks kolhut jäädä henkiselle puolelle :D
     
  3. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Hyvä homma kun meni ojaan eikä vastaantulijaa päin! :)
     
  4. Konekolli

    Konekolli Gearhead


    sanoppa muuta :-?
     
  5. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Metka tunne tuo kun ohjaus häviää.. Omakohtaisia kokemuksia asiasta sain n. kuukausi sitten kun kuorma-autosta lähti raidetanko toisesta päästä irti ja auto tien vasemman puoleiseen ojanpenkkaan. :wc:
     
  6. J-P Kansas

    J-P Kansas Gearhead

    Anteeks nyt kun kiroilen, mut aivan saatanan kaunis/komee auto!
    Toivottavasti ei tullu pahempia vaurioita mettään mennessä?
     
  7. Konekolli

    Konekolli Gearhead

    ei ainakaan vaikkuttas pahalta keulaan ei äkki silmäyksellä ois tullut mitään kone sammu luultavasti lumen/loskan tukkimana, hörähti kotona käyntiin ja vaihteetkin löyty.. huomena ollaan viisaampia.. ajatella jos olis ollut tuuninki auto :rotfl:
     
  8. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Aikas syvälle oli sukeltanut :eek: mutta pääasia ettei mitään suurempia vahinkoja sattunut ihmisille tahi kalustolle.

    Se nyt täytyy vielä tässä sanoa ilman sarvia ja hampaita, että tuo kuva on kyllä onnistunut, metkalla tavalla humoristinen (ainakin omasta väsyneestä mielestä)
     
  9. Jordan

    Jordan Gearhead

    Tyylikäs peli tyylikkäästi parkissa... :lol:
     
  10. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    toinen "metka tunne" on, kun jarrut häviää. Ja sitä seuraava vielä vähän enemmän metka helpotuksen tunne tulee, kun toisella polkasulla löytyykin... :eek:
     
  11. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Joo ja metka tunne on kun hydrobooster-autosta häviää ohjaus ja jarrutehostus koneen sammuessa mukavassa tilanteessa, kun tarvitsee juuri ohjata ja jarruttaa kunnolla :-? .

    Been there..
     
  12. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Joutuu muuten hivenen kääntämään ratista... Mun ex-oldsi hyyty duunipaikan halliin ajaessa rampissa... Rampissa onneks loiva mutka vasemmalle ja halliin loiva mutka oikealle. Silti sai vääntää tosissaan jottei olis mennyt betoniseinään.
     
  13. Buddy

    Buddy 1st gear

    Muutama viikko sitten, kun katastusmies nosti caprisen ylös, niin huomasin, että kuskinpuolen alatukivarren taaemmasta pultista oli mutteri pudonnu. Pulttikin oli liikkunu senverran, et puolsenttii näky enää päätä. Oli pakko päästä hakemaan tyttäriä sadan kilometrin päästä mutsin luota. Kattelin lähestulkoon kädet ristissä toivoen, ettei se vaan huomais sitä. Eihän se huomannu joten mä ajelin äiteen luo ja pistin uuden mutterin päähän.
     
  14. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    No hyvä ettei vahinkoja tullut. Mut pirun hieno Chevy on kyllä. :eek:
     
  15. Jza

    Jza Double Gearhead

    ... Done that. Ja tietysti liikenneympyrässä ruuhka-aikaan. Prkl.
     
  16. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Kolmas tai neljäs metka tunne kun konepelti aukeaa vauhdissa. Onneksi sai lasin auki suht äkkiä.
     
  17. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Joo, toi nokkapelti näkökentässä aiheuttaa hullua mutkittelua. Pari vuotta siten olin viemässä chevy II:ni ajamalla maalarille ja ei tietenkään mitää valoja tai maskia saatika konepellin lukitus systeemejä kiinni, ainoastaan rautalangalla surrattuna pelti kiinni. Vauhti kerkes nousta n. neljään kymppiin kun pelti rysähti auki ja suoralla tiellä tein noin 50 mutkaa ennekuin homma oli hallinnassa. Pohjatyöt lisääntyi hetkessä mutta onneksi pelti ei rikkonut tuulilasia, ainoastaan saranat repes ja kuitusiin lokareihin tuli pienet reiät ja peltiin parit lommot. Tämän tapahtuessa pelti oli kahdella rautalangalla kiinni ja autoa oli aikasemmin viety trailerilla hinaten yhdellä rautalangalla n. 100km/h. Ilmeisesti aerodynamiikka toimii erilailla Pajeron takana kärryllä verrattuna normaaliin ajo tilanteeseen....
     
  18. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Ymmärrät varmaan nyt, miksi Nascareissa peesaaminen on rautaa.. Kun ajetaan normaalikopalla + 300 km/h ovaalia. Säästyy bensaa kummasti verrattuna vetäjään..
     
  19. Buddy

    Buddy 1st gear

    yes!
     
  20. TanksAreFull

    TanksAreFull 1st gear

    Eiks toi hydroboostin jarrutehostimen painesäiliö auta yhtään?
     

Kerro tästä muillekin!