95 bensanko vika?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kustum4evo, 19.5.2006.

  1. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    kadetistani hyytyi viime viikolla tehot yhtäkkiä eli venat tulivat tiensä päähän..viime ke alkoi tuo "suuritehoinen" 1.2 voimanpesä yskiä ja meno ei oikeen maistunut..perjantaina pääsin jolkottaen vielä Mikkeliinkin asti,kunnes su en päässyt enää omasta pihasta mäkeä ylös ku voima hävisi johonkin..
    koneesta mitailtiin eilen puristuspaineet ja 1. ja 4. sylinterien paineet oli yli 7,5 (7,8 pitäis olla 1,2N-koneessa) ja keskimmäisissä sylintereissä hädin tuskin 4sta näytti mittari..ja hirviä suhina kuului imusarjasta.. :odroll:

    niin ja itse kysymys kuului et johtuuko tämä venttiilien aukijääminen väärästä polttoaineesta ja nyt kansi olis tullut tiensä päähän..

    vaihdoin ko.koneen aikaisemman tilalle n.pari kk sit,joka tuntui tukkoiselta ja siitä mitattiin samalla puristuspaineet ja siitä vuoti 3 imuvenaa..ei ihmekään ettei vetänyt..viel on onneks kone nurkassa.Taidampa ottaa siitä kannen ja kävin ostaa jo yläpääntiivistesarjan ja rempata sen uuteen loistoonsa.. 8)
     
  2. No en kyllä usko että bensan vika. Minkä ikäinen Opel kyseessä? Kuulostaisi äkkiseltään, että seokset on ollu turhan laihalla jonkin aikaa
     
  3. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Niin minkäs ikäinen se sun auto olikaan(alle 78?), jos oot ajanut leimasäädöillä koko ajan, niin laihalla on todennäköisesti menty.
     
  4. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    auto 79 c kajetti,mut koneen vm. en tiedä tarkemmin kuin 74-79
     
  5. sbc350

    sbc350 Gearhead

    pahvi palaa useimmitin kadetin tikkukoneesta keskimmäisten pyttyjen välistä tai sitten pytystä vesitilaan. kansi pois vaan ja haet motonetistä 9e:n ohuemman pahvin niin saat N malliin vähän ruttua ja kulkua, kyllähän 1.2N koneessa pitäs olla kirjan mukaan ainakin 10-11 bar puristuspaineita
     

Kerro tästä muillekin!