mini crossi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja z28, 30.5.2006.

  1. z28

    z28 Gearhead

    siis tuommoinen http://www.eloisa.fi/e-race/index.php?d ... 127&from=0
    näyttää olevan kyllä melkein jokaisessa kaupassa myynnissä.

    tekeekö tommoisella yhtään mitään kokemuksia?(siis 9 vuotias)en minä.
    näyttävät nuo pv:t/monkeyt maksavan ihan kummia nykyään,siksi käväisi mielessä tuo vehje.
    saa muuten tarjota pv/monkey:tä
     
  2. osaase

    osaase 3rd gear

    moro,jonkin verran kokemusta,on olen myynyt niitä n.30kpl.Ärhäkkä peli,pari rengasta,yks etuvanne mennyt takuseen.Kulkee tosi hyvin mut kyllähän hinta sanoo et ostajalla on pientä ruuvaamista.Nyt mulle tuli niitä 110cc on kaikin puolin järempää tekoa.
     
  3. chevelle 75

    chevelle 75 1st gear

    Crossi mallista en osaa sanoa, mutta sanovat siitä kyykky mallista että kun purkaa heti osiksi tai ainakin kiristelee kaikki paikat kunnolla niin kestää paremmin.
    On kuulemma vähän hätäsesti kasattuja.
    Parilla kaverilla on niitä kyykyjä. Ovat käyneet mikroauto radalla ajelemassa.
     
  4. Nasu Peetu

    Nasu Peetu 1st gear

    Aivan varmasti on loistava laitos ysi vuotiaalle. Ollaan nyt kavereiden kanssa pärrätty parisen kuukautta kahdella tuommoisella. Muutama pörrääjä on kuitenkin ollut 100+ kg ja laitteet ovat yhä ehjänä. Meidän painolle kytkin on ehkä liian rento, mutta kevyelle kaverille varmaan tosi jees. Kannattaa rajoittaa kaasua tuommoiselle ajamaan opettelevalle, on nimittäin TODELLA pirteä laitos!! On varmasti hintansa väärti, meidän ainakin. Jousitus on yllättävän kantava.

    Tuunattavaa:
    - Säädä ketjulinja suoraan, muuten ketjut ei pysy päällä
    - ketjusuoja kannattaa poistaa, se on vain tiellä
    - kaasukahva pitää säätää, klappia on esiasetuksena liikaa.
    - pyörien akselit ovat aivan liian tiukalla, höllää, niin renkaatkin pyörii
    - bensahanan saa rikki käynnistimen kahvalla, meillä muutettu jatkuvaksi.
    - jalkatapit kannattaa vaihtaa heti. Alkuperäiset ovat uskomattoman pehmeätä lurupeltiä ja siten jopa vaaralliset. tappien tilalle käy esim. japanilaisiin pyöriin tarkoitetut takajalkatapit.

    Näillä lähtee. Kannattaa sitten muistaa, ettei tämä kampe edes yritä olla kuten kalliimmat ja laadukkaammat, SE ON HALPA ja sellaisena pysyy. Mutta pelaa kyllä sen minkä lupaa.
     
  5. z28

    z28 Gearhead

    joo,tuli se ostettua 15 litraa jo ajettu taivaan tuulin.

    omia huomiota mitä tuossa ei tullut esille.
    -kytkin palat on ruuvattu törkeen tiukalle,ei liikkunut sormin mihinkään(ilman jousia).yllättävästi paloi paskaksi.tähän auttoi palojen kiinnityspisteiden ohennus.ja uusi kytkin.

    -kaasuvaijeri katkesi yläpäästä,olishan sen voinut rasvata alkuunsa.

    muuten pelannut ihan hyvin.
     

Kerro tästä muillekin!