Laikka-avo '71 Chargerista (Mielipiteet)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja bandit_1, 9.6.2006.

  1. wiljo

    wiljo 1st gear

    Eikös se ole BX:n tuulilasi mikä passaa suoraan mopariin :rotfl:
     
  2. retro

    retro Gearhead

    Tässois pari kuvaa.. piirtelin nopsaa lyijärillä, mutta kai niistä jonkun tolkun saa. Tossa on kyllä ne laittomat (?) pienet lenkit turvakaarina.

    [​IMG]

    [​IMG]

    P*ska skanneri leikkasi kuvista osan pois, mutta ehkä noilla pärjää.

    :-?
     
  3. niklas_

    niklas_ 1st gear

    hienot kuvat 8)

    jokainen tekee mitä lystää, mut mun mielestä on ihan eri juttu tehä avon challengerista /cudasta koska niitä on tehty avona...

    MUTTA, jos joskus oot myymässä niin harmittaa kyllä. ainakin jos on aito.
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Samanlaisen voisi tietysti leikellä 1971 Plymouth Satellitesta.

    Mitäköhän muuten korille tapahtuu kun poistaa katon? Voi olla että siitä tulee aika vetelä jolloin ajo-ominaisuudet eivät ainakaan parane.

    http://acmacm.chez-alice.fr/btt/pm7101.html
     
  5. SRV

    SRV 1st gear

    Ainaki Dillen Aspenii sopi mainiost.... :rotfl: :rotfl:
     
  6. superbird

    superbird Gearhead

    Mielellään sitten Hemi-malli mistä katto pois.
     
  7. janimm

    janimm Gearhead

  8. HEMI

    HEMI 1st gear

    Miten tähän nyt suhtautua :odroll: ite kun en avoautoista välitä ja pilkkomis kohteena kun on chargeri niin eh mitä tähän nyt sanosi.

    No jos teet niin tee sitten kunnolla...ettei tule fiilistä että pilkoin sitten chargerin ja tälläsen paskan siitä sitten rakensin :lol:
     
  9. DC

    DC Gearhead

    Itse joskus vm-71 omistaneena uskallan kirjoittaa oman mielipiteeni(no joo joo,se oli korinvaihto...).Omasta mielestä ko korimallin "heikoin lenkki" ulkonäöllisesti on juuri tuo C-pilarin seutu,joka on mielestäni liian raskas.Siihen kovakattoiseen,sekä myöskin mahdolliseen avo-versioon kuuluu sitten ehdottomassti ne R/T-raidat keventämään kylkilinjaa.Noissa linkin kuvissahan nuo raidat oli ja mielestäni näytti kyllä hyvältä...Tosin tää turvakaari asian tuomat ulkonäölliset seikat on asia erikseen.
     
  10. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Jaa-a taidan tehdä DeLoreanista laikka-avon :eek:
     
  11. eq9027

    eq9027 1st gear

    71 charger laikka-avoksi

    Kyllä on hienot visiot auton pilaamiseksi ,olkoon korinvaihto tai ei.
     
  12. Simo

    Simo 1st gear

    Kummallista, paljon harvinaisempia autoja vedellään surutta avoiksi ym. eikä mitään porua yleensä synny. Miksi tämän kohdalla?
     
  13. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    hehe samaa ihmettelen itsekkin ? :poff: kait ne luulee että tulee liian hieno ??? :rotfl: :rotfl:

    oma mielipide : laikkalaulamaan 8)
     
  14. Jakko

    Jakko 1st gear

    Minähän en näistä mitään tiedä, mutta mietin vaan.
    Kannattaiskohan / pystyisiköhän tuon tehdä irroitettavalla katolla. Näin olisi sekä umpi- että avomalli. Ja kaikilla hyvä mieli :D
     
  15. Dodge 360

    Dodge 360 3rd gear

    Erikoinen auto valinta, mut jokainen tekee autolleen mitä haluu. Joten pistä laikka laulaa :pinup:
     
  16. JVN-63

    JVN-63 3rd gear

    Vaikka tätänykyä vannoutunut Ford-ukko olenkin, niin -71 Charger on aina ollut mulle SE auto... nimenomaan mm. kattolinjansa ja C-pilarinsa vuoksi... Se on vaan ylivoimaisesti kaikkein härskein, muskelikkain, rankin kärry mitä jenkit on tehny... Ei vaan ole koskaan ollut sopivan paikan tullen riittävästi pätäkkää sellaista hankkia... Joten mielipiteeni (vaikkei täällä sellaista kysyttykään) laikkauksesta on ehdoton EI... Tosin eipä ole mun autoni!

    PS. Olipa mulla joskus kuitenkin se toiseks paras vaihtoehto: -71 Roadrunner (Hakkaraisen ex-ja nykyinen), vaan piti siitäkin silloisessa taloudellisessa ahdingossa luopua, prkl!!!
     
  17. hansa

    hansa 1st gear

    Mitenkähän nykyinen rakentelusäännös antais vapautta lisärakentaa???
     
  18. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    No voi ny perkele. Laikka laulamaan vain. Hot roddingin perusajatushan on, että tehdään sellainen kulkupeli mikä ittestä tuntuu hyvälle ja muiden mielipiteillä heitetään tikkaa.
    Ei nuo Chargerit tältä planeetalta lopu ja mikäli lopputulos on lähellekkään esim. piirrettyjen kuvien tai photoshopattujen kaltainen niin autohan on paremman näköinen ilman kattoa kuin katon kanssa! (oma mielipide). Ainoa muotoileminen lienee sen rättikaton kanssa, että sen saa mahdollisimman hyvin yksiin auton omien muotojen kanssa.

    Ei tässä ny mitään Taunus-replicaa olla tekemässä Cobran alustalle hei...

    Ripustetaan ne pussihousut takasin kaappiin 8)
     
  19. No tietysti jokainen tekee omalleen mitä haluaa. Kannattaa kuitenkin ajatella hetken talouden kannalta. Tulee tyyris laikka-avo. Siis jos ei nyt, niin tulevaisuudessa, kun sitä kauppaa. Ei saa samaa rahaa kuin katollisesta. Hinta tipahtaa kun laikka-alkaa vinkua. Tietysti jos pikkupätäkästä ei ole puutetta ja myyntiä tulevaisuudessa ei edes ajatella, kun on rahaa pistää vaikka auto paaliin,jos ei ole enää tarvetta ..

    Mutta jos ton tajuaa ja on valmis etenemään ja on varma ettei tulevaisuuden rahapulassa imeväisten itkiessä reikäisissä kengissä homma tule kaduttamaan, niin mikäs siinä sitten. Laikka vaan laulamaan. :rotfl:
     
  20. jukka63

    jukka63 1st gear

    Niinpä,alkoholilla oli osuutta asiaan.Silti,mun mielestä se olis paremman näköinen ilman kattoa :D Turvakaaret leiman ajaksi ja peräkonttiin jonkin asteinen sateen suoja.Muuten normaali ajoa.Täytyy kattoa mitä tulevan talven aikana tapahtuu.Alkoholi ja metrinen rälläkkä on mun tapauksessa vaarallinen yhdistelmä :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!